Irritatie begon bij mij al toen er door het eind van Queen werd gelult. Het is dan schijnbaar weer net iets teveel gevraagd om de laatste seconden van de plaat te draaien zonder gelul. Om de plaat hoor ik 'm weer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij lulde ie deze aankondiging niet eens live...
Okay have fun!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hier in korreweg was er vorige week vrijdagochtend niet druk dus valt het nu vast wel mee. en kappers zijn vast wel open, misschien maar tot 16u of 17u, maar open zijn ze wel.
zo, ik ga op pad. als ik over 4 uur niet terug ben mogen jullie de politie bellen en ze een zoekactie laten starten!
ik snap ook niet hoe ze t gaan redden voor 18 uur, zullen wel hier en daar een paar platen moeten overslaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritatie begon bij mij al toen er door het eind van Queen werd gelult. Het is dan schijnbaar weer net iets teveel gevraagd om de laatste seconden van de plaat te draaien zonder gelul. Om de plaat hoor ik 'm weer.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Iemand de playlist voor het komend uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje tekstbeleving in d'r sodemieter had geen kwaad gekund.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff zo dan. 't Meisje is 15 jaar. Als je dit al kan, dan ben ik razend benieuwd wat er de komende jaren nog meer in zit. Vanaf anderhalve minuut ongeveer.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral de laatste noot van het nummer idd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Wat een bazenlijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dag honnepon, en voorzichtig he!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hier in korreweg was er vorige week vrijdagochtend niet druk dus valt het nu vast wel mee. en kappers zijn vast wel open, misschien maar tot 16u of 17u, maar open zijn ze wel.
zo, ik ga op pad. als ik over 4 uur niet terug ben mogen jullie de politie bellen en ze een zoekactie laten starten!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een bazenlijst.Die kwam vanochtend al voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een bazenlijst.Die is vanochtend om 8.19 geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrees het ook..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe ze t gaan redden voor 18 uur, zullen wel hier en daar een paar platen moeten overslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Nummer 88! Wow, te gek zo hoog. Ik vind dat echt een mooie plaat en ze staat op Eurosonic!!!
Prachtig lijstje!!! Als het een kud lijst was geweest had ik de radio even uitgezet, maar hetgeen wat nog gedraaid gaat worden is wel erg![]()
![]()
Dat vind ik dus juist meevallenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje tekstbeleving in d'r sodemieter had geen kwaad gekund.
Oquote:
OH NO U DI-IDNT.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Faal jij even hard het oude jaar uit, Bella! !!!1111
Dat iemand zo'n geweldig nummer van Lisa kan coverenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is vanochtend om 8.19 geweest
Idd. Alsof er niks anders isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Sorry voor de fans, maar begint dat Lowlandsgemelkerij nu al weer?
Wat erg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Zo, ben ondertussen bezig met het opstellen van 5 muziekvragen voor de Oud&Nieuw quiz die we vanavond gaan doen met de vriendengroep. Ik ga ze een stukje van Katy Perry's Fireworks, Biffy Clyro's Bubbles en Pink's Raise your glass laten horen en dan mogen ze zelf de link raden. Toch niet te moeilijk he? Let wel: het niveau schommelt in de groep van laag tot 3fm-topic niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |