quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een hit, omdat er FUCK YOU in zit!
Succes!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
ik ga maar eens glibberen naar de supermarkt voor 3 dagen inkopen.....
tot later!
Rock!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
tot later!
Angstig laatquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
tot later!
En een LOL dat ze hebben. Knalboem hahahaha, wat tof. En 's avonds weer bij mama met een pyamaatje en een ranjaatje wachten tot het 12 uur wordt. Met hun Jip en Janneke champagne.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef alors het volgende:
GODVERDOMME![]()
daar was het eerst carbidschot al, wat een teringherrie, ik hoop echt dat er iemand die deksel in z'n mik krijgt, dan leren ze het eens af
tyfusmongolen ook.
Staan ook allemaal paarden omheen, die in hun stal moeten worden opgesloten, arme beesten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef alors het volgende:
GODVERDOMME![]()
daar was het eerst carbidschot al, wat een teringherrie, ik hoop echt dat er iemand die deksel in z'n mik krijgt, dan leren ze het eens af
tyfusmongolen ook.
Staan ook allemaal paarden omheen, die in hun stal moeten worden opgesloten, arme beesten.
Idd. Volgens mij lulde ie deze aankondiging niet eens live...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het nou aan mij of lult Domien erg veel? In vergelijking met Roos is dat wel aardig het geval.
Dank je !quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja hans, ik gun je je foute hit
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Cee het volgende:
[..]
En een LOL dat ze hebben. Knalboem hahahaha, wat tof. En 's avonds weer bij mama met een pyamaatje en een ranjaatje wachten tot het 12 uur wordt. Met hun Jip en Janneke champagne.
nja, hier in korreweg was er vorige week vrijdagochtend niet druk dus valt het nu vast wel mee. en kappers zijn vast wel open, misschien maar tot 16u of 17u, maar open zijn ze wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Angstig laat. Heb het reeds binnen want het zal nu wel vreselijk druk zijn
. Zouden er vandaag kappers open zijn? Wil eigenlijk wel even mijn haar laten knippen
Het is praktisch in mijn achtertuin ja. Ze doen het maar lekker afgelegen in de polder ofzo, mongolen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Hoort er bij, hier knallen ze ook de hele dag, met sowieso 20 bussen tegelijk.
Moet je maar in de stad gaan wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |