ach ik zie wel stiekem hoop ik dat een ding wel door gaat maar dat hangt van haar af ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook maar mijn ervaring is dat mijn plannen altijd in de war worden geschopt
Nopequote:
Doeiquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moest maar eens opstaanTot later allemaal
Mijn enige doel voor 2011 is een huisje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach ik zie wel stiekem hoop ik dat een ding wel door gaat maar dat hangt van haar af ook
laters marijkequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moest maar eens opstaanTot later allemaal
al een idee waar je gaat wonen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn enige doel voor 2011 is een huisje.
Meubels enz hoef ik niet eens. Gewoon eigen huisje. Dan komt de rest vanzelf wel
Nope.quote:
jawel joh gewoon beter je best doenquote:
quote:
Lol ik ga licht suïcidaal 2010 uit. Slechter kan en wil ik het niet hoorquote:
aaah okeequote:
Omdat ik dat bij deze een beetje niet vind passenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. waarom niet via bidnip?
mijzelf kennende denk ik rond half 5 "KUT!!!
en.. als ik een maximum bedrag invoer, bied ie dan DAT bedrag?? of zo laag mogelijk maar met het hoogste bod?
Groot gelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee
nou ja ik blijf mooi zitten waar ik zit voorlopig
jawel joh je kan er zwaar van makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ik ga licht suïcidaal 2010 uit. Slechter kan en wil ik het niet hoor
Sounds like a planquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel joh je kan er zwaar van maken![]()
met een keukenmes de buren gelukkig nieuwjaar wensen en bebloed door de witte sneeuw rennen plus schreeuwen
Net gemaakt:quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. een overzichts foto!(ik ben niet zo'n detaillist)
zo van gelukkig nieuwjaar buurman, en dan pats mes erin en met zijn darmen rond je hoofd gebonden gaan rondrennen, woeiquote:
Ziet er goed uit Martquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo van gelukkig nieuwjaar buurman, en dan pats mes erin en met zijn darmen rond je hoofd gebonden gaan rondrennen, woei
Mooi doel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn enige doel voor 2011 is een huisje.
Meubels enz hoef ik niet eens. Gewoon eigen huisje. Dan komt de rest vanzelf wel
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
Wat mooi!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
hihi..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat bij deze een beetje niet vind passen
En dat laatsteDus als iemand anders boven het huidige bod biedt, maar nog steeds onder jouw maximum bod, gaat het bedrag iets omhoog maar blijf je hoogste bieder
ziet er goed uit DMquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net gemaakt:
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |