Stel je het slapen uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Dankzij een vriendin die zat te zeuren over pizza heb ik nu hongerheb nog 2 stukken pizza in de koelkast, maar moet eigenlijk zo slapen
quote:
Was dan gaan tennissen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef Deimos000 het volgende:
Het ontbijt was een oliebol die de hele nacht op het aanrecht heeft gestaan... Lekker zo'n tennisbal!
pepperoni mét champignons?quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pepperoni mét champignons?
ik heb nog niks gegeten maar ga vnv hete kip met ovenfriet (wat zeg ik nou?) patat maken
hete kip van het fokkookboek?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pepperoni mét champignons?
ik heb nog niks gegeten maar ga vnv hete kip met ovenfriet (wat zeg ik nou?) patat maken
Dat heb ik afgelopen woensdag gedaan. Het was erg lekker wij hadden het ook met friet gegeten. Alleen ik vond hem niet erg heet. Meer een beetje zoet zuur.quote:
komt goed uit. hier houden ze niet zo van heetquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen woensdag gedaan. Het was erg lekker wij hadden het ook met friet gegeten. Alleen ik vond hem niet erg heet. Meer een beetje zoet zuur.
Bij mijn ouders thuis ook niet waar ik had gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt goed uit. hier houden ze niet zo van heet
Het is friet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:32 schreef mazaru het volgende:
Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat!
Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat! Patat!
En misschien schep ik nog wel een keer op.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb jij je fles wijn al leeg Mazaru?
Patattepatat, patattepatat, patat! Diamand!!quote:
Het werd een stoofpot van krieltjes, spruitjes, ui, zoete aardappel, braadworst en bierquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga eenvoudig het jaar uit: gekookte krieltjes in de schil, spruitjes en een gehaktbal met gebakken uienAls toetje mango-en aardbeiensorbetijs.
En vanavond hapjes; olijven met feta, diverse smeerseltjes van de Turk, cranberrypaté, brie, prosecco en lekker stokbroodEn oliebollen natuurlijk
Is dat niet een duur word voor sperziebonen?quote:
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Is dat niet een duur word voor sperziebonen?
Lol.. Ik zou zeggen leg ze eens naast elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Is dat niet een duur word voor sperziebonen?
op, totaal niet heet.. niet eens pittig! proefde meer de zoete ketjap. maar het was wel lekker! met ovenpatat en sla erbij was het een lekker oudjaarsmaaltijdjequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef Riann het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis ook niet waar ik had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |