Sorry hoor,maar als ik het er goed genoeg uit vind zien dan zeg ik dat. En op reacties daarop,reageer ik. Zonder enige vorm van agressie of wat dan ook.quote:
Ja daar heb ik ook last van..quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Fijn ook dat die PM-notificaties komen als de PM al gelezen is.
Dat heb ik ook steedsquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef CherryLips het volgende:
[zielig doe modus aan]quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Nou ik ook niet..... dus...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[zielig doe modus aan]
* Spezza19 krijgt helemaal geen PM's![]()
[/zielig doe modus uit]
Wat een kutsloganquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ineens denken aan de slogan van de singlesreizen van Fox Reizen: 'Single maar niet alleen.'
That sucks...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik ben al de hele dag moe en nu is het tijd om te slapen en ben ik echt klaarwakker.
Hoe achterlijk ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef Yuki het volgende:
Mijn nagels zijn paars
Briljante nagellak, 1,50 voor een flesje en perfect dekkend in 2 laagjes
En nu tijd voor m'n bed. Morgen achterlijk vroeg opstaan
Watjequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:35 schreef littledrummergirl het volgende:
ik probeer nog ff wakker te blijven, lang uit te slapen en morgen lang door te kunnenmaar ik ben best moe
Auchquote:
8 uur beginnen op m'n werk, dus 7:45 aanwezig zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:39 schreef kres het volgende:
[..]
Auch![]()
Why ? (Ik gok dat het iets met werk te maken heeft.. )
ja maar opaquote:
Ik weet niet wat voor werk je doet maar vaak heerst er wel een uitgelaten sfeer rond deze tijd.. Dat maakt het dan weer niet iets leuker..quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
8 uur beginnen op m'n werk, dus 7:45 aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |