Mond op mond reclame via familie en vrienden, er is altijd wel iemand de er een weet en wat zijn prestaties zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje zo tussendoor, niks bijzonders verder. Maar hoe vinden jullie nu een klusjesman als je zelf iets niet gedaan krijgt of kunt?
En duur..?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Wil je perse gordijnen? Ik heb Veluxramen en daar kun je kant en klaar passende zonnewereing/gordijnen voor kopen. Ideaal!
Waar woon je ergens?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:44 schreef RockabeIIa het volgende:
!
werkspot! Dat was het! Ik ga het eens proberen.
In mijn eigen rondje had ik al wel gevraagd natuurlijk
Dank jou!
Oh nee dan kan ik je niet helpen helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef RockabeIIa het volgende:
MI-etje, Enschede de gekste
Bhm, vrij prijzig maaaaarrrr praxis heeft ze ook van eigen merk. Op marktplaats staat ook nog wel eens het eea.
ja hoorquote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:36 schreef HerrPiet het volgende:
Neem ook even een kijkje in SC.
Mijn vriendin en ik zijn bezig met een nieuwbouwhuis. De bouw moet nog beginnen dus er is nog weinig te klussen. Gisteren het 2de gesprek gehad met de makelaar en 5 juli gaan we het voorlopig koopcontract tekenen.
Zal binnenkort even wat foto's maken van het terrein. Daar zijn ze al druk bezig.
Hoe oud is de woning?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb sinds kort een huis
Alleen het water op het balkon loopt niet weg, er is hierdoor al eens lekkage geweest.
Het komt niet door viezigheid of door een verstopt putje, het water komt namelijk niet eens bij het putje.
Het lijkt er op dat het balkon niet juist af loopt.
Hoe is dit te verhelpen ?
En als ik dit niet zelf kan, wat voor bedrijf kan dit wel, en wat zal dit ongeveer kosten ?
Hmm de woning is uit 1987 geloof ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe oud is de woning?
Het afschot moet verbeterd worden en hoeveel het kost is afhankelijk van het materiaal waar het balkon van gemaakt is.
Tegels?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm de woning is uit 1987 geloof ik.
Onder de tegels lijkt een soort lood achtig iets te liggen...
Die zal ik vanavond even makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tegels?
Maak eens een foto dan kunnen we meekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |