Ik heb het nu helemaal doorquote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
Klopt hoorVonk heeft er meer persoonlijke linkjes van gemaakt die naar de "mag ik even binnen kijken" topics verwijzen.
Klik maar op de linkjes in de OP van de styling/pimp topics.
Ja hoor geen probleem, alleen opletten dat het metaal van de lamp het snoer niet kan beschadigen en een drie aderig snoer gebruiken met een randaarde stekker.( ik ga er vanuit dat de lamp van metaal is)quote:Op maandag 21 maart 2011 22:08 schreef loecje het volgende:
nog een simpel vraagje.
kan ik (op een veilige manier) een snoer aan een wand/plafondlamp maken die je normaal aan een contactdoos aansluit..?
Moet kunnenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef loecje het volgende:
het is zoiets: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50157871
natuurlijk 3 aderig met randaarde stekker, dat leek me al logisch.
Bedankt voor de reactie!quote:Op maandag 4 april 2011 07:25 schreef Ml-etje het volgende:
Waarschijnlijk is het een binnenhuis architect, maar je hebt wel echt leuke (gratis) programma's online staan die daarbij kunnen helpen.
Sketch up is uw antwoord, free software. Maar dan moet je nog wel wat kaas van tekenen en inrichten hebben. Er zijn veel instructies voor dit programma te vinden op YouTube hiervoor.quote:goed programma weten om het zelf te ontwerpen?
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:50 schreef richie29 het volgende:
Mag ik hier ook schaamteloos m'n eigen huis promoten?![]()
Een klein beetje stiekem wil ik er niet weg, maar de toekomst met lief in Arnhem is na hettoch de bedoeling
[ afbeelding ]
Hier : Help mee mijn huis verkopen
of hier: Funda
staat mijn stulpje..na maanden alle puntjes op de iii's zetten is dit het geworden
Beetje late reactie van mij, maar bedankt!quote:Op zaterdag 23 april 2011 06:57 schreef jpajs het volgende:
[..]
Sketch up is uw antwoord, free software. Maar dan moet je nog wel wat kaas van tekenen en inrichten hebben. Er zijn veel instructies voor dit programma te vinden op YouTube hiervoor.
Oh inderdaad, vliegjes, die ruiken toch ook wel dat het nog nat is, rotbeesten, ze doen het gewoon om te pesten...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:36 schreef Geranium_Opa het volgende:
Word schijtziek van al die fruitvliegjes, vinden het nodig om vrolijk te gaan zitten op nog natte verflagen.
Een theelepeltje soda in een groot glas of bakje en je duim erin hangen voor enige tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:14 schreef DJMO het volgende:
bah. heb vanmorgen m'n duim "geprikt" aan een roestige / gebeitste schroef die door het hek heensteekt. uitgezogen like een wespensteek, ('t bloedde ook een ienieminie beetje) maar nu gaat die plek wel irriteren/pijn doen als ik m'n duim gebruik.
kwas er al bang voor dat ik dit antwoord zou krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een theelepeltje soda in een groot glas of bakje en je duim erin hangen voor enige tijd.
Meerdere malen per dag.
En anders maandag even laten zien bij de huisarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |