quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiesmorgens !
Heeft iedereen alle vingers nog ? Dan kan er in 2011 weer lekker doorgeklustslowchat' worden !![]()
Beste wensen allemaal !![]()
alle 10 nog aanwezig en ik zal ze nodig hebben ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiesmorgens !
Heeft iedereen alle vingers nog ? Dan kan er in 2011 weer lekker doorgeklust worden !![]()
Beste wensen allemaal !![]()
zolang ik in de buurt ben, hoef je niet bang te zijn voor verzanding van het topicquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Uiteraard hopen we dat er in 2011 nog meer geslowchat wordt
Nee volgende week aantal keer visite plus dat ik er nu de tijd voor hebquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is snel ! Hier staat hij denk ik nog minimaal een week / anderhalve week
Hier zijn we best nog wel ouderwets; een echte boom (met afvallende naalden) met kluit zodat hij eventueel de tuin nog in kan. Maar ik denk zelf dat deze boom niet zover komtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:09 schreef klipper het volgende:
Tegenwoordig zet ik gewoon een miniboompje neer, hoef je niet moeilijk te doen ook, die pak je op nadat je de stekker uit het stopcontact gehaald heb en die mieter je zo in de kliko.
Iedereen de beste wensen voor 2011 en dat het een goed klusjaar mag worden.
Ik had gehoopt dat de badkamer geheel klaar was, maar dat zal maandag worden, dan kan ik alles afkitten.
normaal gesproken hoort dat pas 7 januari oid, idd met driekoningen. Echter de (echte) bomen zijn tegenwoordig van dusdanige kwaliteit dat ze dat niet meer redden ...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:19 schreef skrn het volgende:
Ja, gelukkig nieuwjaar iedereen.
En kerstbomen aftuigen, dat doe je pas tegen 3-koningen aan?
Heb een kunstboom.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
normaal gesproken hoort dat pas 7 januari oid, idd met driekoningen. Echter de (echte) bomen zijn tegenwoordig van dusdanige kwaliteit dat ze dat niet meer redden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |