Wiens hulp?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke met wat hulp, anders zou ik nu wel slapen
Oh boefjequote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, was even ergens anders gewenst
Maar dat mag eigenlijk niet gebeurenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik weer, was even ergens anders gewenst
Ik denk wel eens vakerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel op dit moment gaan denken
Ik ga ook pas na twaalven liggen, maar afgelopen nacht was ik om 3 uur nog wakkerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk wachten tot morgen
Ja maar nu op dit tijdstip en dan zo in je vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk wel eens vaker
En toch zie ik het allemaal
Ik lag er ook na 12en dat was iets na en toen ik lag was ik ook wegquote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook pas na twaalven liggen, maar afgelopen nacht was ik om 3 uur nog wakker
Slaap Lekker Myrquote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Even mijn bed opmaken en dan ga ik echt slapen.![]()
Ik heb geen zin in morgen, het liefst zou ik morgen al rond 9 uur gaan slapen ofzo.
niemand verplicht je toch wakker te blijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in morgen, het liefst zou ik morgen al rond 9 uur gaan slapen ofzo.
Kusje op je bo... Nee, bij nader inzien toch maar nietquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kusje op je bo... Nee, bij nader inzien toch maar niet
Weltrustenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |