een furby aan je oor is ergerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, geen tamagotchi aan m'n oor, veel te zwaar.
Srsly?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
JupKomen nog steeds nieuwe generaties uit ook...
Het zou wel kúnnen...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een furby aan je oor is erger
Als in er zwerft hier zo'n beest.quote:
Wij hadden een furby (jáááren geleden) die helemaal over de rooie ging door het vuurwerk. Toen hebben we de batterij er maar uit getrokken.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een furby aan je oor is erger
Lolwhut.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wij hadden een furby (jáááren geleden) die helemaal over de rooie ging door het vuurwerk. Toen hebben we de batterij er maar uit getrokken.
Cuuuute! Waar koop je die dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb o.a. deze: http://rainbowinmyhead.fi(...)/11/tamagotchiv5.jpg
Look how cutsiepoetsieee !!!![]()
oeh oeh.. Ik stem voor een furby hoed !
Ja, wij snapten het ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwhut.
Tamagotchi aan industrial is erg desorienterend.
[..]
Cuuuute! Waar koop je die dan?
En furbyhoedIk ga 'm toch niet slachten!
whut???quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wij hadden een furby (jáááren geleden) die helemaal over de rooie ging door het vuurwerk. Toen hebben we de batterij er maar uit getrokken.
Haaiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb een leuk gesprek gemist zie ik al
Hahah jij ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Lindytje het volgende:
Damn, heb ik even een hele SC gemist. En ja, ik heb hem teruggelezen, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Red Ruby oid. Die zag er het leukst uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning *heeft wat tijd over*
Welke heb je gekocht ijs ?
wtf bestel jij wel niet allemaal?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
YAY twee pakketjes en een verjaardagskaart
ebay dingenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf bestel jij wel niet allemaal?
LAAT MIJ MEE BESTELLEEEEEEEEEEEEEEEN!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Mirjam het volgende:
transdesign binnen
mijn eerste 2 CND's, en de OPI burlesque mini's, ik zie er nu al 1 die ik de volgende keer ff in 't groot mee moet bestel;len
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Dames allemaal fijne jaarwisseling!
Ik ga afsluiten op het werk en naar alkmaaaaaar!
ik wacht al een maand. Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Mirjam het volgende:
transdesign binnen
mijn eerste 2 CND's, en de OPI burlesque mini's, ik zie er nu al 1 die ik de volgende keer ff in 't groot mee moet bestel;len
Alle pakketpost is rete traag momenteel. Wacht echt al eeuwen op van alles. Wil mijn spulliesquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht al een maand. Ik ben jaloers
Klinkt heel bekend jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Alle pakketpost is rete traag momenteel. Wacht echt al eeuwen op van alles. Wil mijn spullies![]()
Welke CND's heb je Mirjam??
Omnomnomquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik toch weer gehaktballers te bakken!
maar die zijn vies!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:33 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg net de oliebollers gratis bij de AH!
geen idee! Ik hoop hetquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:41 schreef Mss het volgende:
Ik kon geen oliebollenkraam vinden. Vanmorgen bij mijn vriend voor de deur stond er een, maar er stond een mega rij en ik had al veul tassen
.
Maar ik heb ook appelbeignets en die smaken misschien wel?
Naaaaisquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee! Ik hoop hetmijn vriend heeft net nog even twaalf beignets gereserveerd bij ons pap
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben 8 kratjes bier... Nee, 9,5. En iedereen moet bubbelz meenemenzelf hebben we drie flessen gehaald
4 bier, dan loop ik net warm man!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:38 schreef mirannie het volgende:
[..]Zoveel? Wij hebben met z'n 2-en 8 biertjes vanavond, haha. En als dat op is, weet ik vrij zeker dat ik genoeg heb.
Wij zijn zuiderlings, dat zullen we nooit lerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Joysa het volgende:
4 bier.. en dan heb je genoeg?
leer mij hoe dat moet..
Als je er eenmaal 1 op hebt is die rem opeens kwijt hequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet zelfs zeker dat het voor mij eenvoudiger is om geen bier te drinken dan om 4 bier te drinken.Maar ik vind het wel goed hoor, Mirannie. Alcoholisme leidt eigenlijk ook nergens toe
jupquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je er eenmaal 1 op hebt is die rem opeens kwijt he
Gwen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:07 schreef Joysa het volgende:
bestel moar, bestel moar, bestel moar..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:46 schreef Mirjam het volgende:
ik heb sapphire sparkle en copper shimmer
quote:en een auto zonder achterruit, die is er vanmiddag uitgeknald![]()
Ik ben vaak vooral het drankje kwijt, die verdampen op de een of andere manierquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je er eenmaal 1 op hebt is die rem opeens kwijt he
Niet leuk nee, oogschaduw nog wel heel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef Mirjam het volgende:
boe, gooi m'n dure sephora palet op de grond,d ekseltje kapoet
dat gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet leuk nee, oogschaduw nog wel heel?
Is het al 12 uur bij jou? Ik ben net thuis en heb morgen een enorme karerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga party-enEn aftellen naar het nieuwe jaar
Hahaha, het is geen kwestie van goed of zo, het is puur dat ik vrij weinig alcohol drink momenteel, dus dan voel ik 'm aardig zitten met 4 bier, haha. En de vriendin met wie ik o&n vierde is al maanden op dieet, dus had ook al die tijd niet gedronken. Sowieso heb ik nog nooit doorgedronken tot ik dronken was. Voor die tijd geeft mijn lichaam altijd gewoon aan dat het genoeg is. Best prettig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet zelfs zeker dat het voor mij eenvoudiger is om geen bier te drinken dan om 4 bier te drinken.Maar ik vind het wel goed hoor, Mirannie. Alcoholisme leidt eigenlijk ook nergens toe
Hoe verrassendquote:
gewoon wat meer halen en invriezen! Ik heb echt 100 oliebollen in de vriezer liggen ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:30 schreef princess-a het volgende:
Moooorning ladies! Hoe gaat het met de katers?
Ik ben pissig, hadden gister niet heel veel oliebollem omdat we het toch nooit opkrijgen. Dus ik heb er gisteravond niet 1 genomen omdat ik vandaag graag oliebollen als ontbijt wilde. Wilde ik ze net op een bordje leggen, hebben mn mam en broer alles opgegetenik heb 0 oliebollen gehad dit jaar, nog niet 1tje! Balen, niet leuk
En die kom je dan volgend jaar rond oud en nieuw weer tegen, of valt dat mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon wat meer halen en invriezen! Ik heb echt 100 oliebollen in de vriezer liggen ofzo
Really?? Ik eet er altijd 3 ofzo, dan heb ik er genoeg van hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon wat meer halen en invriezen! Ik heb echt 100 oliebollen in de vriezer liggen ofzo
nee hoor. Overigens is het de schuld van de man van mijn vriendin want die had er 200 gebakken! Maar er is geen beter nieuwjaarsontbijt dan genukete oliebollen, een stuk of tien liefst!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die kom je dan volgend jaar rond oud en nieuw weer tegen, of valt dat mee?
dat dus! perfect katervoerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor. Overigens is het de schuld van de man van mijn vriendin want die had er 200 gebakken! Maar er is geen beter nieuwjaarsontbijt dan genukete oliebollen, een stuk of tien liefst!
6 tot tien dagen meen ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Iemand enig idee wat de levertijd van Viis ongeveer is?
Ik ben positief!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
maar soms kan het ook vet langer duren, met die pakketjes
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef DeltaCephei het volgende:
GWEN IS BIJNA JARIG!![]()
![]()
Iemand enig idee wat de levertijd van Viis ongeveer is?
i know, maarja, goede voornemens zijn al zķ kansloos, dat stoppen op 1 januari precies er ook nog wel bij kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
je moet ook niet stoppen op 1 januari, da's echt killingNiet echt motiverend van me, sorry!
veel succes in ieder geval!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Juud- het volgende:
[..]
i know, maarja, goede voornemens zijn al zÃŗ kansloos, dat stoppen op 1 januari precies er ook nog wel bij kan
Ja, ik ben voorspelbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe verrassend. Ik wil Gemma. En Caitlin. En de andere ook.
Ik vind de Trohica lakjes wel veel weg hebben van de OMG Collectiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik ben voorspelbaarhaha
Oh ja, even leuk voor iedereen die het nog niet gezien heeft: swatches van Tronica
http://persistentlypolish(...)-pic-heavy-post.html
Hmm, alles wat ik van OMG wil hebben, heb ik al. Dus als deze er echt zo op lijken hoef ik niet te orderenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik ben voorspelbaarhaha
Oh ja, even leuk voor iedereen die het nog niet gezien heeft: swatches van Tronica
http://persistentlypolish(...)-pic-heavy-post.html
Helemaal mee eens! Al is het wel jammer want zulke lakjes zijn zo mooi! Maar wel goed voor mijn bankrekening!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hmm, alles wat ik van OMG wil hebben, heb ik al. Dus als deze er echt zo op lijken hoef ik niet te orderen
Ik heb ooit een heel stel oliebollen gemaakt om in te vriezen, maar ben ze toen straal vergeten, dus dat doe ik niet meer. Gewoon ergens midden in het jaar bakken doe ik wel. 't Is inderdaad een lekker ontbijtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor. Overigens is het de schuld van de man van mijn vriendin want die had er 200 gebakken! Maar er is geen beter nieuwjaarsontbijt dan genukete oliebollen, een stuk of tien liefst!
Hahahahhaahahhahquote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef zoeperzazke het volgende:
OMGik heb voor het eerst 4 glazen wijn en 1 gl;ad passoa op en ik kan niet meer in een rechte lijn lopenEn m'n man vindt het hilarishh terwijl ik alleen maat denk idat ik strak sheel lekker ga lapen!
hooliganquote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef zoeperzazke het volgende:
OMGik heb voor het eerst 4 glazen wijn en 1 gl;ad passoa op en ik kan niet meer in een rechte lijn lopenEn m'n man vindt het hilarishh terwijl ik alleen maat denk idat ik strak sheel lekker ga lapen!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
GoedemorregeIk ben zowaar een kroeg binnen gekomen gisteravond
Uitleggen dat je een buitenlandse student bent, wijzen naar je vrienden, je NL id geven waar ze niks van snappen en je mag naar binnen
Onwijs leuke avond gehad, maar totaal anders dan in NL... Toen het 12 uur werd, was het voor 1 minuut dat iedereen los ging met de toeters en bellen, en daarna ging iedereen gewoon verder met het gesprek waar ze mee bezig waren
ook geen vuurwerk hier, en weinig enthausiasme qua gelukswensen enzo. Maar toch weer een ervaring rijker
Ben bang van niet haha! Ik heb nog niet echt een wishlist eigenlijk, alleen een paar Tronicalakjes misschien...quote:Op zondag 2 januari 2011 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
En alweer een serieuze wishlist door alle nieuwe collecties
Will it ever stop???
ik heb nu verzameld:quote:Op zondag 2 januari 2011 13:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ben bang van niet haha! Ik heb nog niet echt een wishlist eigenlijk, alleen een paar Tronicalakjes misschien...
Das niet veelquote:Op zondag 2 januari 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nu verzameld:
serena williams grand slam
katy perry not like the movies
china glaze krakkellak (eerst swatches zien tho)
de groene van zoya
de zeegroene van de anchors away collectie
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb er maar een topic over geopend
Bijna dertig zijn
Leg eens uit, volgens jou ben ik dus gaar omdat ik nog niet getrouwd ben en nog niet gekalverd heb?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]Tsja, dat is de realiteit. Dat soort dingen wil je toch voor je 30e geregeld hebben
![]()
Gekalverd, lolquote:Op zondag 2 januari 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leg eens uit, volgens jou ben ik dus gaar omdat ik nog niet getrouwd ben en nog niet gekalverd heb?
nouja, je zei het echt zo alsof het nu eenmaal zo hoortquote:Op zondag 2 januari 2011 15:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Gekalverd, lolNeehoor, maar bij veel mensen geld die norm nog steeds
En omdat dat voor mij persoonlijk ook geldt sta ik er niet gek van te kijken. Ik hoop dat ik voor mijn 30e het huisje-boompje-beestje ideaal voor elkaar kan krijgen
Hihi, ach ja, zo heb ik altijd bestelinspiratiequote:Op zondag 2 januari 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het nu alleen over de januari collecties
Maar die is best ernstig
'En hoe is het in de liefde?'quote:Op zondag 2 januari 2011 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap, doet me er aan denken dat ik nog op kraamvisite moet bij m'n neefje.
Dus troost je SQ, ik ben nog geen 24 en het babygedoe is al begonnen.(Inclusief het gezeik waarom ik nog single ben
)
Die onderste is wel tof.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef mirannie het volgende:
Tronica op nagelwielen. Ziet er al een stuk verleidelijker uit.... http://www.flickr.com/pho(...)5619/in/photostream/
Die heel donkerpaarsequote:Op zondag 2 januari 2011 17:18 schreef mirannie het volgende:
Tronica op nagelwielen. Ziet er al een stuk verleidelijker uit.... http://www.flickr.com/pho(...)5619/in/photostream/
Ik heb eerst alles gedaan wat god heeft verboden en er flink op los gefeest. Mensen in mijn omgeving waren zelfs in shock toen ik zei dat ik een kind kreeg (ik was 33) toen maar snel nummer 2 erachter aan en ben blij als ik weer eens wat meer me- time hebquote:Op zondag 2 januari 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leg eens uit, volgens jou ben ik dus gaar omdat ik nog niet getrouwd ben en nog niet gekalverd heb?
hahaha! Ik moest erg lachen om je post in het andere topicquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik heb eerst alles gedaan wat god heeft verboden en er flink op los gefeest. Mensen in mijn omgeving waren zelfs in shock toen ik zei dat ik een kind kreeg (ik was 33) toen maar snel nummer 2 erachter aan en ben blij als ik weer eens wat meer me- time heb
het ergste nog, het is waarquote:Op zondag 2 januari 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha! Ik moest erg lachen om je post in het andere topic
ja, dat geloof ik best!quote:
Hihi, dat is idd een beetje onhandig!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom is er nooit iemand in mijn buurt die mij tegenhoudt als ik weer eens 1 van mijn idiote plannen krijg?![]()
Ik kreeg het geweldige idee dat die enorme kledingkast van mijn slaapkamer weg moest en dat ik een nieuwe vloer wil.
Huidige stand van zaken: alles staat op z'n kop, met alles bedoel ik dus letterlijk iedere kamer in huis, mijn hand ligt open, ik zit vol splinters en ik heb totaal geen zin meer nog iets te doen
pics?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef kieskleurig het volgende:
Waarom is er nooit iemand in mijn buurt die mij tegenhoudt als ik weer eens 1 van mijn idiote plannen krijg?![]()
Ik kreeg het geweldige idee dat die enorme kledingkast van mijn slaapkamer weg moest en dat ik een nieuwe vloer wil.
Huidige stand van zaken: alles staat op z'n kop, met alles bedoel ik dus letterlijk iedere kamer in huis, mijn hand ligt open, ik zit vol splinters en ik heb totaal geen zin meer nog iets te doen
bij ons beginnen feestjes inderdaad om 2 uur 's middags, om 6 uur blijven er een paar eten en 7 uur is het huis weer leegquote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat geloof ik best!
Zit je op een feestje, wordt het net gezellig, gaat iedereen naar huis want kinderen. Gelukkig heb ik mijn eeuwig vrijgezelle broertje nog
Wat heb je allemaal gekocht danquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog nooit zoveel nagellak besteld als dat ik in de afgelopen 2 weken heb gedaan
1 transdesign order, een surprisebag van enchantra, en zojuist 38 lakken uit bulgarijequote:
Foto's van die 38 als ze binnen zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
1 transdesign order, een surprisebag van enchantra, en zojuist 38 lakken uit bulgarije
(helft van die 38 is voor bibi hoor)
uiteraardquote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foto's van die 38 als ze binnen zijn.
wel vetquote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:
http://tulinail.blogspot.com/2011/01/black-crackle.html wat een rare crackle is dat? lijkt wel verschrompeld plastic ofzo
Straks maar even keelsnoepjes halen enzo, lijk net een ventquote:
Stil nouquote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
1 transdesign order, een surprisebag van enchantra, en zojuist 38 lakken uit bulgarije
(helft van die 38 is voor bibi hoor)
mensquote:Op zondag 2 januari 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bijna dertig zijn
Dertigerscrisisquote:
ja ik weet dat je uit principe niet naar de dokter wil maar soms is het wel een overweging waardquote:Op maandag 3 januari 2011 07:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha princess-aGoedemorgen, ik heb vannacht hooguit een uur geslapen, heb al weken zo'n ellendige hoofdpijn die gewoon niet over gaat en zich met niets laat bestrijden....
Ach, het zal de stress wel zijn. We gaan bijna op vakantie, dus dat moet ik nog uit kunnen zingen.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:36 schreef Stormqueen het volgende:
ja ik weet dat je uit principe niet naar de dokter wil maar soms is het wel een overweging waard
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
stomme zorgverzekering
wil je je aanmelden
zegt die site
MINDERJARIGEN MOGEN NIET ONLINE EEN ZORGVERZEKERING AANVRAGEN
ik ben heul niet minderjarig![]()
![]()
Ik ging testen voor 2 januari en dat kon ook nietquote:Op maandag 3 januari 2011 12:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het dan pas morgen kunnen.
jeweetzelluf, kan altijd pas een dag later, systeemupdates enzootquote:Op maandag 3 januari 2011 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
stomme zorgverzekering
wil je je aanmelden
zegt die site
MINDERJARIGEN MOGEN NIET ONLINE EEN ZORGVERZEKERING AANVRAGEN
ik ben heul niet minderjarig![]()
![]()
Ik ben nog niet bijna dertig, maar wel al bijna 10 jaar samen met vriendje en we zijn nog niet getrouwd en hebben geen kinderen, volgens sommige mensen MOET er wel wat mis met ons zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bijna dertig zijn
quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bijna dertig, maar wel al bijna 10 jaar samen met vriendje en we zijn nog niet getrouwd en hebben geen kinderen, volgens sommige mensen MOET er wel wat mis met ons zijn![]()
Ik geef ze maar gelijk
Nou ja, ik heb allang voor hem gekozen hoor, alleen dat boterbriefje is er nog niet van gekomen. Ik snap de overweging, maar aan de andere kant, als je heel jong een geweldig iemand tegenkomt, waarom zou je dan nog verder zoeken?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef princess-a het volgende:
[..]Erg is dat toch! Ben blij dat mensen om mij heen niet zo zijn. Mijn moeder riep altijd dat ze het maar niks vond, zo jong! Doe je ding, probeer wat uit maar ga niet nu al kiezen voor 1 iemand
Hier ook bijna 10 jaar bij elkaar, bijna 5 jaar getrouwd. We hebben 2 lieve beesies,quote:Op maandag 3 januari 2011 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bijna dertig, maar wel al bijna 10 jaar samen met vriendje en we zijn nog niet getrouwd en hebben geen kinderen, volgens sommige mensen MOET er wel wat mis met ons zijn![]()
Ik geef ze maar gelijk
Tuurlijk als het hem is dan is het hem, bij mij was het hem niet en toch bleef ik hangen, vandaar dat ze dat zei. Maar verder vind ik jong de ware tegenkomen ook helemaalquote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb allang voor hem gekozen hoor, alleen dat boterbriefje is er nog niet van gekomen. Ik snap de overweging, maar aan de andere kant, als je heel jong een geweldig iemand tegenkomt, waarom zou je dan nog verder zoeken?Het gaat zoals het gaat, zeg maar
Echt waar? Mja, ik woon natuurlijk wel op de bible belt, daar heeft het vast wel iets mee te maken. Mij kijken ze alleen raar aan als ik zeg dat ik nog een kat wil (nog één? wat moét je ermee? Nou, eh opeten of zoquote:Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier ook bijna 10 jaar bij elkaar, bijna 5 jaar getrouwd. We hebben 2 lieve beesies,
Als je dan tussen neus en lippen door laat schemeren dat je een kindje wilt kijken ze me gek aan
Spannend! hopelijk heb je succes!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Tuurlijk als het hem is dan is het hem, bij mij was het hem niet en toch bleef ik hangen, vandaar dat ze dat zei. Maar verder vind ik jong de ware tegenkomen ook helemaalhoor
En de keuze van wanneer kinderen mag iedereen lekker zelf maken
Ik heb 2 sollicitatiegesprekken
Princessquote:Op maandag 3 januari 2011 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt waar? Mja, ik woon natuurlijk wel op de bible belt, daar heeft het vast wel iets mee te maken. Mij kijken ze alleen raar aan als ik zeg dat ik nog een kat wil (nog één? wat moét je ermee? Nou, eh opeten of zo). Kinderen laat ik me in het openbaar niet over uit, geen zin in vragen/ opmerkingen daarover, dat vind ik echt te privé.
Goed nieuws princess-a
goh, heel aardig van je, vond 'm vorige keer al niet grappig, maar kan 'm nu zeker niet waarderenquote:
Ow dat is echt ruk! Valt er ook niets te regelen ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef mirannie het volgende:
Ernstig slecht nieuws op mijn werk... Door een ander rooster ga ik heel veel wisseldiensten toeslag mislopen. Alle extra'tjes en dus ook bijvoorbeeld kleding voor mijn dochter wordt soort van onmogelijk...
zo irritant is dat he! Maar kun je dan geen kleren meer kopen? Kun je dat niet bij je baas aankaarten?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:11 schreef mirannie het volgende:
Ernstig slecht nieuws op mijn werk... Door een ander rooster ga ik heel veel wisseldiensten toeslag mislopen. Alle extra'tjes en dus ook bijvoorbeeld kleding voor mijn dochter wordt soort van onmogelijk...
Ja dat heb ik ook met mijn vriend maar toch is het niet leuk, (iets met zelfstandigheid enzo)quote:Op maandag 3 januari 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
ben dan toch wel weer blij dat ik op bb terug kan vallen bij dit soort grappen
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met mijn vriend maar toch is het niet leuk, (iets met zelfstandigheid enzo en vrijheid)
helemaal mee eens, ik vrit ook liever droog brood dan dat ik op een ander moet teren. Maar toch, ik zou voor hem hetzelfde doen, en ik werk gewoon hard voor m'n schamele centen dus accepteer ik het nu maar gewoonquote:Op maandag 3 januari 2011 16:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook met mijn vriend maar toch is het niet leuk, (iets met zelfstandigheid enzo)
hehehe echt he! Ik werk hier en daar ook wat extra doormiddel van kinderfeestjes geven en op te passen om ''mijn'' dingen te kunnen doen. Maar het is best zwaar, vooral als het geld dat je nu al krijgt meer dan gehalveerd gaat worden en het ''extra'' werken dus ook niet echt meer als extra gezien kan worden.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ik vrit ook liever droog brood dan dat ik op een ander moet teren. Maar toch, ik zou voor hem hetzelfde doen, en ik werk gewoon hard voor m'n schamele centen dus accepteer ik het nu maar gewoon
Er wordt aan gewerkt, nu hopen dat ze meewerken. Baas is sowieso een sukkel. Kwam vanmiddag gelukkig nieuwjaar wensen en vroeg zich af of ik soms verkouden was. NEE, IK HUIL!!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hehehe echt he! Ik werk hier en daar ook wat extra doormiddel van kinderfeestjes geven en op te passen om ''mijn'' dingen te kunnen doen. Maar het is best zwaar, vooral als het geld dat je nu al krijgt meer dan gehalveerd gaat worden en het ''extra'' werken dus ook niet echt meer als extra gezien kan worden.
Maar Mirannie zou je het idd niet voor kunnen leggen bij je baas?
Als ik dit zo lees krijg ik echt een knoop in mijn maagquote:Op maandag 3 januari 2011 16:31 schreef mirannie het volgende:
Ik ga bekijken hoe ik het op ga lossen, maar hier is natuurlijk het laatste woord nog niet over gesproken. Over 3 maanden gaat dit rooster in. Gelukkig bestaat er nog zoiets als kinderbijslag. Dat gebruikte ik vroeger voor de vakantie, maar dat gaat dus nu aan de gewone dingen op, het is niet anders. Denk wel dat ik ga zoeken naar een goedkoper huis. Zit op zich al vrij goedkoop, alleen hebben we vrij hoge VVE te betalen. Dus gelijkwaardig huis zoeken zonder VVE...
Uiteindelijk zal het echt goedkomen, maar ben nu behoorlijk overstuur.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef Joysa het volgende:
* Joysa heeft net 2 paar schoenen voor samen 23eu gekocht
Bovenste vind ik iets minder door de knopen, maar de onderste vind ik tof!quote:
Heh bah mirannie wat rot, ik hoop dat het losloopt voor je, dat je baas je hiermee helpt zodat je op zn minst een deel van de toeslagen kunt houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Er wordt aan gewerkt, nu hopen dat ze meewerken. Baas is sowieso een sukkel. Kwam vanmiddag gelukkig nieuwjaar wensen en vroeg zich af of ik soms verkouden was. NEE, IK HUIL!!
Ja, dat hoop ik ook. Een deel blijft ook wel, maar een erg klein deel. En het is inmiddels wel duidelijk wie dit verzonnen heeft: de baas... En niet alleen ik, maar een groot deel van mijn collega's gaan er onwijs op achteruit.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heh bah mirannie wat rot, ik hoop dat het losloopt voor je, dat je baas je hiermee helpt zodat je op zn minst een deel van de toeslagen kunt houden
Zo, die hoef ik dus definitief niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
and the plot thickens
http://www.fashionpolish.(...)vs-omg-overview.html
Wat ontzettend lullig en egoistisch zeg! Ben je gegaan uiteindelijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef buzzwheedle het volgende:
(klein voorbeeldje : moest hoogzwanger naar een overvaltraining toe, had er al 2 meegemaakt, overvallen dus, en men vond het maar raar dat ik weigerde te komen. vooral als je dan weet dat ik 6 weken later er niet meer zou werken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:17 schreef buzzwheedle het volgende:
@mirannie dat is nou het klote van al die toeslagen, die liggen niet echt vast.
wil niet vervelend doen, maar jouw baas kennende (heb ook voor ze gewerkt alleen dan niet op schiphol) denken ze niet mee.
Heb ook heel wat problemen gehad daar met dingen waarbij ze vnl aan eigen winst denken en niet aan het te vriend houden van het personeel![]()
(klein voorbeeldje : moest hoogzwanger naar een overvaltraining toe, had er al 2 meegemaakt, overvallen dus, en men vond het maar raar dat ik weigerde te komen. vooral als je dan weet dat ik 6 weken later er niet meer zou werken)
Ik ben er nog steeds niet zeker van... Wil ze side-by-side zien op de nagels.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
and the plot thickens
http://www.fashionpolish.(...)vs-omg-overview.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat ontzettend lullig en egoistisch zeg! Ben je gegaan uiteindelijk?
Ik ben boos op een klasgenootje/vriendin. Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een marketingburo aankomende maandag. Nu is schrijven/ontwerpen/marketing helemaal mijn ding dus ik heb er vandaag helemaal enthousiast erover verteld. Tijdens de minoren op school heb ik me ook in marketing verdiept en zij heeft wat anders gekozen omdat zij het helemaal niks vindt. Nu gaat zij dus morgen naar school om ook het adres op te vragenOmdat ik zo enthousiast was
Wat laag zeg!! Dit vind ik zo slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
Gwen alsnog gefeliciteerd !!
@mirannie: Jeetje... Wat lullig zeg.... Sterkte
Ik zit thuis met mijn rug![]()
Gisteren wel de hele dag gewerkt maar ik hield het bijna niet vol. Ze moesten er maar heel zacht aankomen of ik zat al te huilen van de pijnHij zou ook eens kunnen vragen waarom je zo zucht en dan samen met jou naar een oplossing zoeken. Zo deed mijn chef dat ook en dat is ook normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vraagt ook nog steeds, hoe heb jij dit en dit opgeschreven dan? Hoe heb jij dat verwoord? Mag ik je CV zien als voorbeeld?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat laag zeg!! Dit vind ik zo slecht!
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze vraagt ook nog steeds, hoe heb jij dit en dit opgeschreven dan? Hoe heb jij dat verwoord? Mag ik je CV zien als voorbeeld?
nee natuurlijk niet![]()
@PriemGirl; wat rot zeg van je rug! Is het iets wat weer overgaat of is dit blijvend?
@Mirjam; I haz the same. Mn moeder had al in de krant gelezen dat het heerst, niks aan!
19 holo's? 19 verschillende kleuren?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ze vraagt ook nog steeds, hoe heb jij dit en dit opgeschreven dan? Hoe heb jij dat verwoord? Mag ik je CV zien als voorbeeld?
- nee natuurlijk niet![]()
dat!!quote:
Ik zit er de hele tijd maar om te lachen, al is het natuurlijk helemaaal niet leuk, vooral omdat dit gebied haar interesse gewoon niet heeftquote:
Klinkt lekker van je spieren, bah! Misschien kun je ook nog na je bad smeren met iets van tijgerbalsem of midalgan warm? Dan hou je dat warme gevoel aan en dat kan zo lekker zijn. Gewoon verder bewegen is inderdaad het beste. Misschien kom je wel in een gelukzalige roes door die pijnstillersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
Nice Mirjam!!
@princess-a: Ben net terug van de dokter. Mijn spieren in mijn linkerschouder zijn zwaar verkrampt. Hierdoor ontstaat de pijn. Doordat het pijn doet; verkrampt de spier nog meer (enzovoort enzovoort....). Ik heb zwaardere pijnstillers gekregen die ik samen met 2 paracetemols mag nemen. Doordat ik de pijn minder zal voelen; zal ik de spier meer gaan bewegen en zal de verkramping verdwijnen. O ja en er werd mij aangeraden een lang warm bad te nemenDát vind ik nou eens advies whehe!
Maar komt dus goed... Als het over een paar dagen niet over is; moet ik opnieuw contact opnemen; maar daar ga ik niet van uit.Vandaag moest ik nog even mijn rust houden tot de pijn minder wordt en vanavond zou ik al iets van verbetering moeten voelen.
Trouwens... Wat raar van die 'vriendin'. Vindt ze het zelf geen naaistreek wat ze nu aan het doen is?? Ik zou er me zelf niet fijn bij vinden als ik zou strijden om dezelfde plek met een vriendin
Echt he! Ik heb er verder niks tegen haar over gezegd hoor, wil het wel, maar dan heb ik het weer gedaan en daar heb ik niet zo'n zin in.. Ik ben stiekemer bezig geweest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat!!
En laat haar dat ook even weten, dat je niet van plan bent dit door haar voor je neus weg te laten kapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stress, denk ik. We hebben namelijk nog maar 3 weken dus het is wel een beetje last minutequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Princessa, ik zou haar gewoon het adres gevenmaar van een ander bedrijf dus, niet van het bedrijf waar jij terecht wil
Is het onzekerheid of is ze gewoon lui? Soms tref je mensen die uit onzekerheid zo doen- niet minder vervelend, maar toch heb ik er dan heeeeel iets meer begrip voor. Sterkte, in elk geval.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
1 inderdaad! Ik had het begrepen hoor, als dit ook helemaal haar ding was. Maar dat is het niet, en er zijn zoveel andere bedrijven..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
en ze hebben maar 1 plaats?
Dan is het inderdaad behoorlijk onbeschoft van die dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |