een furby aan je oor is ergerquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, geen tamagotchi aan m'n oor, veel te zwaar.
Srsly?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
JupKomen nog steeds nieuwe generaties uit ook...
Het zou wel kúnnen...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een furby aan je oor is erger
Als in er zwerft hier zo'n beest.quote:
Wij hadden een furby (jáááren geleden) die helemaal over de rooie ging door het vuurwerk. Toen hebben we de batterij er maar uit getrokken.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een furby aan je oor is erger
Lolwhut.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wij hadden een furby (jáááren geleden) die helemaal over de rooie ging door het vuurwerk. Toen hebben we de batterij er maar uit getrokken.
Cuuuute! Waar koop je die dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb o.a. deze: http://rainbowinmyhead.fi(...)/11/tamagotchiv5.jpg
Look how cutsiepoetsieee !!!![]()
oeh oeh.. Ik stem voor een furby hoed !
Ja, wij snapten het ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lolwhut.
Tamagotchi aan industrial is erg desorienterend.
[..]
Cuuuute! Waar koop je die dan?
En furbyhoedIk ga 'm toch niet slachten!
whut???quote:Op donderdag 30 december 2010 23:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wij hadden een furby (jáááren geleden) die helemaal over de rooie ging door het vuurwerk. Toen hebben we de batterij er maar uit getrokken.
Haaiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb een leuk gesprek gemist zie ik al
Hahah jij ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Lindytje het volgende:
Damn, heb ik even een hele SC gemist. En ja, ik heb hem teruggelezen, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Red Ruby oid. Die zag er het leukst uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning *heeft wat tijd over*
Welke heb je gekocht ijs ?
wtf bestel jij wel niet allemaal?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
YAY twee pakketjes en een verjaardagskaart
ebay dingenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf bestel jij wel niet allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |