abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90652745

Welkom in GRTDOJW *O* Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben op het werk. Hieronder een kleine FAQ.

Oké klinkt heel leuk, maar ben ik hier wel welkom?
Uiteraard ^O^ Mits je maar gezellig meedoet. Deze SC is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? *O*

Wie zijn de vaste slowchatters?
Ik noem geen namen, want we willen geen kliekjesvorming. Als je gezellig mee post, dan kom je er vanzelf wel achter wie hier altijd in de SC aanwezig is.

Oké ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen?
Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij *O* . Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.

MEET!
Datum: Zaterdag 12 februari 2011
Tijd: 17:00uur

Wie komt?

Misschien: DevilsWhore, lipjes, Ezechielk, Lutte O+ , Honkeytonk, Michhas, Bos81
Zeker: NBT,CC,Tdrone , iBenny
Niet: eNGine10, Oceanview, Ploertendoder,Koen66

LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  donderdag 30 december 2010 @ 22:39:26 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90652757
Lol
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90652765
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef honkeytonk het volgende:
Hee, ik weet niet of jullie het al weten, maar ik ga komende maand even haast niet posten. Even wat dingen in mijn leven weer op orde zetten en wat dingen regelen voor volgend jaar. Na overmorgen zal ik soms even mee posten, maar veel zal dat niet worden.
Is het hier nog een beetje leuk zonder mij? Ik kan het me haast niet voorstellen.

Gelukkig Nieuwjaar iedereen en succes in 2011:*

PMs beantwoord ik wel, maar dat kan ik pas doen na 2 januari, als ik thuis ben.
Bedankt voor de leuke FOK!periode :* O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice O+
pi_90652767
Ik hoorde het ja HT...Sterkte ventje :*
pi_90652829
HT ^O^
Damn man wat haal je je allemaal op je hals....
Maar anderzijds, this is what friendship is about
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90652835
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Ja ik had al iets in mn gedachte, en niet iedereen hoeft mee te genieten :{w

[..]

Ja reuze stil :{
Oeh speciaal :D
There is a time of cumming and going.
pi_90652869
:W
pi_90652884
pi_90652975
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Boudibou het volgende:
hoi :W
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 30 december 2010 @ 22:44:01 #10
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653026
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
HT ^O^
Hoe zou jij reageren als jouw kids zoiets zouden doen?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90653041
quote:
Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:
Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:

[..]

hoi :W
Gegroet, kinders. :D

Soo..whats up 8-)
pi_90653056
Ik ga eens douchen en mijn bed in :W
Iedereen Prettig nieuwjaar en mensen die in mijn contactlijst staan krijgen een smsje! :*
There is a time of cumming and going.
pi_90653066
tieten! O+
  donderdag 30 december 2010 @ 22:44:50 #14
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653080
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:41 schreef Boudibou het volgende:
O+ :* *; _O_ *O* ^) ~O>
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 30 december 2010 @ 22:45:18 #15
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653109
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
tieten! O+
Heb ik *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90653158
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heb ik *O*
nu ik nog *O* :9~
pi_90653166
quote:
5s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als jouw kids zoiets zouden doen?
Ik denk dat ik uit mijn potje zou gaan.
Hoe nobel bedoeld ook, het is natuurlijk wel een onbezonnen actie.
Damn ik word oud :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90653167
quote:
Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

O+ :* *; _O_ *O* ^) ~O>
~O>

Hehhe :D
pi_90653179
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
Iedereen Prettig nieuwjaar en mensen die in mijn contactlijst staan krijgen een smsje! :*
:D prettig nieuwjaar, douchze en truste :*
pi_90653182
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heb ik *O*
nou en of :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 30 december 2010 @ 22:46:30 #21
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653194
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

nu ik nog *O* :9~
Denk dat dat er heel raar uitziet snuit met boobs :o
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90653201
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
jij ook he ^O^
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90653203
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
HT ^O^
Wat zou jij doen als een goede vriend van je, die snel doodgaat je zou vragen om een van zijn laatste weken met hem door te brengen dan? Het lijkt mij onmenselijk om dan te zeggen dat je dat niet wilt doen omdat je dan ruzie met je ouders krijgt, volgens mij zouden de meeste mensen dit doen, een ruzie met mijn ouders vind ik minder belangrijk dan een vriend die bijna doodgaat. En die ruzie gaat wel weer voorbij. Ik ga om 11 uur weer weg, dan is't tijd om te slapen.
pi_90653278
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als een goede vriend van je, die snel doodgaat je zou vragen om een van zijn laatste weken met hem door te brengen dan? Het lijkt mij onmenselijk om dan te zeggen dat je dat niet wilt doen omdat je dan ruzie met je ouders krijgt, volgens mij zouden de meeste mensen dit doen, een ruzie met mijn ouders vind ik minder belangrijk dan een vriend die bijna doodgaat. En die ruzie gaat wel weer voorbij. Ik ga om 11 uur weer weg, dan is't tijd om te slapen.
_O_ Sterkte ermee en ook voor hem :*
  donderdag 30 december 2010 @ 22:47:41 #25
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653288
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik denk dat ik uit mijn potje zou gaan.
Hoe nobel bedoeld ook, het is natuurlijk wel een onbezonnen actie.
Damn ik word oud :D
Ik hoop dat mijn zoon wel weet dat ie zoiets van tevoren kan zeggen en dat ik hem dan nog wel naar Oostenrijk zou willen brengen.
Alleen dat stukje liften en vooral niks tegen ouders zeggen zou ik compleet om flippen.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90653314
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

daarom staat die laatste zin er ook, dit is ware vriendschap...
Maar ja ik ben een ouwe lul en papa, dus ik kijk er net ff iets anders tegenaan :Y
Maar ik heb vroeger ook wel impulsieve dingen gedaan hoor :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90653318
quote:
Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Eens, ouwe baas. Sterkte ermee.
pi_90653344
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik hoop dat mijn zoon wel weet dat ie zoiets van tevoren kan zeggen en dat ik hem dan nog wel naar Oostenrijk zou willen brengen.
Alleen dat stukje liften en vooral niks tegen ouders zeggen zou ik compleet om flippen.
Ja precies dat, en precies zo :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90653417
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het gaat hem juist omdat liften. Da's het leuke. Het gaat hem niet om Oostenrijk, of de mooie locaties, het gaat erom dat het een keer niet gecontroleerd is en gewoon wat avontuurlijker. Wij liften ook voornamelijk op een dag. Als hij daar naartoe gebracht zou worden, zou hij het een stuk minder leuk hebben gevonden.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:50:06 #30
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653428
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ja precies dat, en precies zo :Y
Als ouders zijnde snap je zoiets toch ook wel?
Ik snap dat de ouders van de doodzieke vriend het niet willen/kunnen snappen. Die zijn overmand door emoties. Maar dan nog
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90653478
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Het gaat hem juist omdat liften. Da's het leuke. Het gaat hem niet om Oostenrijk, of de mooie locaties, het gaat erom dat het een keer niet gecontroleerd is en gewoon wat avontuurlijker. Wij liften ook voornamelijk op een dag. Als hij daar naartoe gebracht zou worden, zou hij het een stuk minder leuk hebben gevonden.
Toch krijg ik nare scenario's over de verkeerde gast treffen die jullie had ontvoerd ofzo in mn hoofd -O-
  donderdag 30 december 2010 @ 22:51:00 #32
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653503
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Liften heb ik ook geen probleem mee hoor.
Alleen als mijn zoon zegt ma ik ga liftend naar oostenrijk zeg ik have fun, btg nodig?
Als hij belt ma ik ben naar Oostenrijk gelift dan flip ik hem hard, heel hard
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90653611
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Liften heb ik ook geen probleem mee hoor.
Alleen als mijn zoon zegt ma ik ga liftend naar oostenrijk zeg ik have fun, btg nodig?
Als hij belt ma ik ben naar Oostenrijk gelift dan flip ik hem hard, heel hard
Liften is inderdaad iets wat heel erg eng gemaakt is.. Ja het kan voorkomen dat je de verkeerde treft, maar die kan je ook in het bos tegen komen... Zelf neem ik bijna altijd lifters mee, gezellig toch? :)

en oostenrijk O+ O+ O+ (heb maar een half verhaal gehoord)
pi_90653615
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Toch krijg ik nare scenario's over de verkeerde gast treffen die jullie had ontvoerd ofzo in mn hoofd -O-
Da's de angst van tegenwoordig, en da's zone. Het overgrote merendeel van de mensen is gewoon goed. En als ze dan iemand willen ontvoeren, dan hoeft dat niet persé een lifter te zijn. En om je gerust te stellen, Mijn ouders dwongen mij een mes te kopen toen ik belde dus heb ik die nu in mijn rugzak zitten.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:53:43 #35
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653694
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Liften is inderdaad iets wat heel erg eng gemaakt is.. Ja het kan voorkomen dat je de verkeerde treft, maar die kan je ook in het bos tegen komen... Zelf neem ik bijna altijd lifters mee, gezellig toch? :)

en oostenrijk O+ O+ O+ (heb maar een half verhaal gehoord)
Liften is leuk _O_
Zelf ook gedaan.
Ik heb gewoon zoiets van zeg ff dat je weg gaat. Zo simpel en dan kan ik er rekening mee houden met eten enz :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90653695
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Da's de angst van tegenwoordig, en da's zone. Het overgrote merendeel van de mensen is gewoon goed. En als ze dan iemand willen ontvoeren, dan hoeft dat niet persé een lifter te zijn. En om je gerust te stellen, Mijn ouders dwongen mij een mes te kopen toen ik belde dus heb ik die nu in mijn rugzak zitten.
oke, ik ga je wel missen, maar ik weet waarvoor je het doet, en ik vind het echt goed van je :*
Alsnog sterkte ermee en ook voor je vriend O+
pi_90653760
Honkey ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_90653805
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

oke, ik ga je wel missen, maar ik weet waarvoor je het doet, en ik vind het echt goed van je :*
Alsnog sterkte ermee en ook voor je vriend O+
Per SMS en per mail; honkeytonk95@hotmail.com ben ik meestal beschikbaar. Al kan het zijn dat ik die mail niet vaak check, aangezien dat een mail was die ik heb aangemaakt voor dat AP geval enzo :@ Maar die houd ik dan ook wel in de gaten :*
pi_90653882
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Per SMS en per mail; honkeytonk95@hotmail.com ben ik meestal beschikbaar. Al kan het zijn dat ik die mail niet vaak check, aangezien dat een mail was die ik heb aangemaakt voor dat AP geval enzo :@ Maar die houd ik dan ook wel in de gaten :*
haha is prima,ik stuur je wel af en toe een smsje om te vragen hoe het gaat enzo :*
  donderdag 30 december 2010 @ 22:56:54 #40
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653899
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Blijf je weg omdat je ouders je echt vet hard op je klote gaan geven?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90653924
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

en loop niet in 7 sloten tegelijk
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90653946
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee, mijn ouders vatten het erg goed op, ze begrijpen ook wel waarom ik het deed. Ik denk niet dat ik straf zal krijgen. Mijn ouders zijn volgens mij best trots op mij omdat ik dit doe.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:58:12 #43
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90653972
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nee, mijn ouders vatten het erg goed op, ze begrijpen ook wel waarom ik het deed. Ik denk niet dat ik straf zal krijgen. Mijn ouders zijn volgens mij best trots op mij omdat ik dit doe.
Zo hoort het ook
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90654045
quote:

[..]

Ik ben ook trots op je hoor :*
pi_90654065
quote:

[..]

^O^
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90654174
Ik ga slapen, morgenochtend ben ik er nog even, aangezien ik altijd veel eerder wakker ben en dan nog wel wat tijd overhoud. Daarna ben ik er voor de rest van de dag niet. En overmorgen dan ook niet. Doe de groeten aan Lutte en Michhas en de rest van de SC mensen.

Gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen O+
pi_90654216
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga slapen, morgenochtend ben ik er nog even, aangezien ik altijd veel eerder wakker ben en dan nog wel wat tijd overhoud. Daarna ben ik er voor de rest van de dag niet. En overmorgen dan ook niet. Doe de groeten aan Lutte en Michhas en de rest van de SC mensen.

Jij ook de beste wensen en sterkte, ik zal Lutte en Michhas enzo de groeten van je doen :*
pi_90654332
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef honkeytonk het volgende:

beste wensen en sterkte man ^O^
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90654460
Ik ga nu slapen, waarschijnlijk tot morgen en voor degene die ik niet meer zie een fijne jaarwisseling :*
pi_90654868
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu slapen, waarschijnlijk tot morgen en voor degene die ik niet meer zie een fijne jaarwisseling :*
Fijne jaarwisseling :*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90655600
Slaap lekker CHoco
pi_90655677
Honkeyupdates! *O*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_90655718
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
Honkeyupdates! *O*
Lutte *O*
pi_90655786
quote:
Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Lutte *O*
Lutte is alweer weg. ;(
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90655843
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef Lutte het volgende:

[..]

Lutte is alweer weg. ;(
Okee, naar bed zeker?
pi_90655983
quote:
Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Okee, naar bed zeker?
Nee, we zijn Gooische Vrouwen aan het kijken, alleen dat gaat met een half seizoen per avond, en op de helft (nu dus) heb ik het wel voort gehad. :@
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90656017
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Lutte het volgende:

[..]

Nee, we zijn Gooische Vrouwen aan het kijken, alleen dat gaat met een half seizoen per avond, en op de helft (nu dus) heb ik het wel voort gehad. :@
Okee,, ;(
pi_90657467
Goedenavond! :W
pi_90657482
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90657516
Lutte! :W
pi_90658465
ff teruggelezen.... HT _O_
pi_90658486
Ik ga slapen! :W

:*
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90658547
Trusten :*
pi_90658723
Dag lutte
  vrijdag 31 december 2010 @ 05:58:28 #65
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_90664433
Ja, goedemorgen enzo :W
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_90664609
Goedemorgen Elzje! O+ Heb je lekker geslapen?
  vrijdag 31 december 2010 @ 07:22:33 #67
160953 Ezechielk
pi_90664628
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen Elzje! O+ Heb je lekker geslapen?
Wie?
pi_90664637
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:22 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Wie?
Rij jij in een suzuki?
  vrijdag 31 december 2010 @ 07:40:40 #69
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664678
Goedemorgen boefjes! :W
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  vrijdag 31 december 2010 @ 07:43:55 #70
160953 Ezechielk
pi_90664700
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Rij jij in een suzuki?
Reed. Momenteel in de ultieme anti-auto.
pi_90664705
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:43 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Reed. Momenteel in de ultieme anti-auto.
Dan ben jij voor mij een Elzje O+ O+ O+

Ooooooooooh, en goedegoede een hele goede morgen deze laatste morgen van 2010 NBT O+
  vrijdag 31 december 2010 @ 07:51:26 #72
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664730
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:45 schreef Snuitebolletje het volgende:

Ooooooooooh, en goedegoede een hele goede morgen deze laatste morgen van 2010 NBT O+
:W Hee Snuitje!! O+ :*
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:00:21 #73
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664766
Laatste dag van het jaar.. pfff.. inderdaad.... :(
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:09:02 #74
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664795
Ik lees net dat onz meet niet doorgaat? wtf? waarom? Omdat ik kom? :')
pi_90664797
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:09 schreef NBT het volgende:
Ik lees net dat onz meet niet doorgaat? wtf? waarom? Omdat ik kom? :')
die van 22 jan?
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:10:46 #76
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664800
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:10 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

die van 22 jan?
Jaaaa, kunnen we het niet gewoon op een andere lokatie doen?
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:17:13 #77
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664820
Snuitje bied zich aan als lokatie :P
pi_90664823
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:17 schreef NBT het volgende:
Snuitje bied zich aan als lokatie :P
als de vrouw:man ratio 2:1 is, en bij de voordeur verplicht broek uit!
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:21:16 #79
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664845
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat klinkt dan weer wel erg gezellig :9
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:28:41 #80
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90664891
goed, ik ga zwemmen, misschien tot straaaks! O+ :W :*
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:35:50 #81
160953 Ezechielk
pi_90664931
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Prima ^O^
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:40:16 #82
160953 Ezechielk
pi_90664974
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:46:31 #83
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90665060
Ik ben wakker sort of :W
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:49:21 #84
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90665099
Vanaf morgen de brandstofprijzen omhoog *O*
Op deze manier kom ik nooit meer Emmen uit ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:22:26 #85
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90665476
Stil hier ;(
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:29:06 #86
160953 Ezechielk
pi_90665567
Overlopen naar de concurrent: [KSC#2435] Koffie en thee voor het nieuwe jaar
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:32:00 #87
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90665601
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
Overlopen naar de concurrent: [KSC#2435] Koffie en thee voor het nieuwe jaar
Waarom?
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:33:41 #88
160953 Ezechielk
pi_90665623
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Waarom?
Daar zitten wel mensen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:34:25 #89
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90665630
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:33 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Daar zitten wel mensen.
haha
In singles ook :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:59:24 #91
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_90666162
mogguh! :W
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_90666614
Morgen :W
Moet om half elf weer eens terug naar de kamer... Dus ben hier nog 14 minuten :{
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:15:38 #93
236410 MaleDuck
pi_90666630
gezellig!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_90666687
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
gezellig!
Wat ga jij vanavond doen?
pi_90666764
Jaaaaaaaaaaa! Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Ze gaan het bespreken!!!!!!!!!!!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:20:47 #96
236410 MaleDuck
pi_90666770
gezellig thuis met feMaleDuck wachten tot het 12 uur is, dan vuurwerk afsteken en dan slapen en jij? ;')
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:21:12 #97
236410 MaleDuck
pi_90666778
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
*O* *O* *O* Mooi!

wat eigenlijk :?
pi_90666785
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

*O* *O* *O* Mooi!

wat eigenlijk :?
[AANVRAAG] Een subforum voor Knutselen en Creativiteit!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90666791
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef Lutte het volgende:
Wat gaan besproken worden? En wie zijn "ze"?
pi_90666798
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 10:21 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Wat gaan besproken worden? En wie zijn "ze"?
[AANVRAAG] Een subforum voor Knutselen en Creativiteit!

Hoi honkey trouwens, waar ben je nu? Thuis?
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')