quote:Op donderdag 30 december 2010 22:38 schreef honkeytonk het volgende:
Hee, ik weet niet of jullie het al weten, maar ik ga komende maand even haast niet posten. Even wat dingen in mijn leven weer op orde zetten en wat dingen regelen voor volgend jaar. Na overmorgen zal ik soms even mee posten, maar veel zal dat niet worden.
Is het hier nog een beetje leuk zonder mij? Ik kan het me haast niet voorstellen.
Gelukkig Nieuwjaar iedereen en succes in 2011:*
PMs beantwoord ik wel, maar dat kan ik pas doen na 2 januari, als ik thuis ben.
Bedankt voor de leuke FOK!periode![]()
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh speciaalquote:Op donderdag 30 december 2010 22:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik had al iets in mn gedachte, en niet iedereen hoeft mee te genieten
[..]
Ja reuze stil
Hoe zou jij reageren als jouw kids zoiets zouden doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
HT
Damn man wat haal je je allemaal op je hals....
Maar anderzijds, this is what friendship is about
Heb ikquote:
Ik denk dat ik uit mijn potje zou gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als jouw kids zoiets zouden doen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga eens douchen en mijn bed in
Iedereen Prettig nieuwjaar en mensen die in mijn contactlijst staan krijgen een smsje!
Denk dat dat er heel raar uitziet snuit met boobsquote:
jij ook hequote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga eens douchen en mijn bed in
Iedereen Prettig nieuwjaar en mensen die in mijn contactlijst staan krijgen een smsje!
Wat zou jij doen als een goede vriend van je, die snel doodgaat je zou vragen om een van zijn laatste weken met hem door te brengen dan? Het lijkt mij onmenselijk om dan te zeggen dat je dat niet wilt doen omdat je dan ruzie met je ouders krijgt, volgens mij zouden de meeste mensen dit doen, een ruzie met mijn ouders vind ik minder belangrijk dan een vriend die bijna doodgaat. En die ruzie gaat wel weer voorbij. Ik ga om 11 uur weer weg, dan is't tijd om te slapen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
HT
Damn man wat haal je je allemaal op je hals....
Maar anderzijds, this is what friendship is about
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een goede vriend van je, die snel doodgaat je zou vragen om een van zijn laatste weken met hem door te brengen dan? Het lijkt mij onmenselijk om dan te zeggen dat je dat niet wilt doen omdat je dan ruzie met je ouders krijgt, volgens mij zouden de meeste mensen dit doen, een ruzie met mijn ouders vind ik minder belangrijk dan een vriend die bijna doodgaat. En die ruzie gaat wel weer voorbij. Ik ga om 11 uur weer weg, dan is't tijd om te slapen.
Ik hoop dat mijn zoon wel weet dat ie zoiets van tevoren kan zeggen en dat ik hem dan nog wel naar Oostenrijk zou willen brengen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uit mijn potje zou gaan.
Hoe nobel bedoeld ook, het is natuurlijk wel een onbezonnen actie.
Damn ik word oud
daarom staat die laatste zin er ook, dit is ware vriendschap...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een goede vriend van je, die snel doodgaat je zou vragen om een van zijn laatste weken met hem door te brengen dan? Het lijkt mij onmenselijk om dan te zeggen dat je dat niet wilt doen omdat je dan ruzie met je ouders krijgt, volgens mij zouden de meeste mensen dit doen, een ruzie met mijn ouders vind ik minder belangrijk dan een vriend die bijna doodgaat. En die ruzie gaat wel weer voorbij. Ik ga om 11 uur weer weg, dan is't tijd om te slapen.
Eens, ouwe baas. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja precies dat, en precies zoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn zoon wel weet dat ie zoiets van tevoren kan zeggen en dat ik hem dan nog wel naar Oostenrijk zou willen brengen.
Alleen dat stukje liften en vooral niks tegen ouders zeggen zou ik compleet om flippen.
Het gaat hem juist omdat liften. Da's het leuke. Het gaat hem niet om Oostenrijk, of de mooie locaties, het gaat erom dat het een keer niet gecontroleerd is en gewoon wat avontuurlijker. Wij liften ook voornamelijk op een dag. Als hij daar naartoe gebracht zou worden, zou hij het een stuk minder leuk hebben gevonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn zoon wel weet dat ie zoiets van tevoren kan zeggen en dat ik hem dan nog wel naar Oostenrijk zou willen brengen.
Alleen dat stukje liften en vooral niks tegen ouders zeggen zou ik compleet om flippen.
Als ouders zijnde snap je zoiets toch ook wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja precies dat, en precies zo
Toch krijg ik nare scenario's over de verkeerde gast treffen die jullie had ontvoerd ofzo in mn hoofdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaat hem juist omdat liften. Da's het leuke. Het gaat hem niet om Oostenrijk, of de mooie locaties, het gaat erom dat het een keer niet gecontroleerd is en gewoon wat avontuurlijker. Wij liften ook voornamelijk op een dag. Als hij daar naartoe gebracht zou worden, zou hij het een stuk minder leuk hebben gevonden.
Liften heb ik ook geen probleem mee hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het gaat hem juist omdat liften. Da's het leuke. Het gaat hem niet om Oostenrijk, of de mooie locaties, het gaat erom dat het een keer niet gecontroleerd is en gewoon wat avontuurlijker. Wij liften ook voornamelijk op een dag. Als hij daar naartoe gebracht zou worden, zou hij het een stuk minder leuk hebben gevonden.
Liften is inderdaad iets wat heel erg eng gemaakt is.. Ja het kan voorkomen dat je de verkeerde treft, maar die kan je ook in het bos tegen komen... Zelf neem ik bijna altijd lifters mee, gezellig toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liften heb ik ook geen probleem mee hoor.
Alleen als mijn zoon zegt ma ik ga liftend naar oostenrijk zeg ik have fun, btg nodig?
Als hij belt ma ik ben naar Oostenrijk gelift dan flip ik hem hard, heel hard
Da's de angst van tegenwoordig, en da's zone. Het overgrote merendeel van de mensen is gewoon goed. En als ze dan iemand willen ontvoeren, dan hoeft dat niet persé een lifter te zijn. En om je gerust te stellen, Mijn ouders dwongen mij een mes te kopen toen ik belde dus heb ik die nu in mijn rugzak zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Toch krijg ik nare scenario's over de verkeerde gast treffen die jullie had ontvoerd ofzo in mn hoofd
Liften is leukquote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Liften is inderdaad iets wat heel erg eng gemaakt is.. Ja het kan voorkomen dat je de verkeerde treft, maar die kan je ook in het bos tegen komen... Zelf neem ik bijna altijd lifters mee, gezellig toch?![]()
en oostenrijk![]()
![]()
(heb maar een half verhaal gehoord)
oke, ik ga je wel missen, maar ik weet waarvoor je het doet, en ik vind het echt goed van jequote:Op donderdag 30 december 2010 22:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's de angst van tegenwoordig, en da's zone. Het overgrote merendeel van de mensen is gewoon goed. En als ze dan iemand willen ontvoeren, dan hoeft dat niet persé een lifter te zijn. En om je gerust te stellen, Mijn ouders dwongen mij een mes te kopen toen ik belde dus heb ik die nu in mijn rugzak zitten.
Per SMS en per mail; honkeytonk95@hotmail.com ben ik meestal beschikbaar. Al kan het zijn dat ik die mail niet vaak check, aangezien dat een mail was die ik heb aangemaakt voor dat AP geval enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, ik ga je wel missen, maar ik weet waarvoor je het doet, en ik vind het echt goed van je
Alsnog sterkte ermee en ook voor je vriend
haha is prima,ik stuur je wel af en toe een smsje om te vragen hoe het gaat enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Per SMS en per mail; honkeytonk95@hotmail.com ben ik meestal beschikbaar. Al kan het zijn dat ik die mail niet vaak check, aangezien dat een mail was die ik heb aangemaakt voor dat AP geval enzoMaar die houd ik dan ook wel in de gaten
Blijf je weg omdat je ouders je echt vet hard op je klote gaan geven?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Per SMS en per mail; honkeytonk95@hotmail.com ben ik meestal beschikbaar. Al kan het zijn dat ik die mail niet vaak check, aangezien dat een mail was die ik heb aangemaakt voor dat AP geval enzoMaar die houd ik dan ook wel in de gaten
en loop niet in 7 sloten tegelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf je weg omdat je ouders je echt vet hard op je klote gaan geven?
Nee, mijn ouders vatten het erg goed op, ze begrijpen ook wel waarom ik het deed. Ik denk niet dat ik straf zal krijgen. Mijn ouders zijn volgens mij best trots op mij omdat ik dit doe.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf je weg omdat je ouders je echt vet hard op je klote gaan geven?
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders vatten het erg goed op, ze begrijpen ook wel waarom ik het deed. Ik denk niet dat ik straf zal krijgen. Mijn ouders zijn volgens mij best trots op mij omdat ik dit doe.
Ik ben ook trots op je hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders vatten het erg goed op, ze begrijpen ook wel waarom ik het deed. Ik denk niet dat ik straf zal krijgen. Mijn ouders zijn volgens mij best trots op mij omdat ik dit doe.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensen en sterkte, ik zal Lutte en Michhas enzo de groeten van je doenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga slapen, morgenochtend ben ik er nog even, aangezien ik altijd veel eerder wakker ben en dan nog wel wat tijd overhoud. Daarna ben ik er voor de rest van de dag niet. En overmorgen dan ook niet. Doe de groeten aan Lutte en Michhas en de rest van de SC mensen.
Gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen
beste wensen en sterkte manquote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga slapen, morgenochtend ben ik er nog even, aangezien ik altijd veel eerder wakker ben en dan nog wel wat tijd overhoud. Daarna ben ik er voor de rest van de dag niet. En overmorgen dan ook niet. Doe de groeten aan Lutte en Michhas en de rest van de SC mensen.
Gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 30 december 2010 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga nu slapen, waarschijnlijk tot morgen en voor degene die ik niet meer zie een fijne jaarwisseling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |