Ok, je ziet tegenwoordig steeds vaker van die ecoauto's met een klein motortje met een turbootje erop, om het spul zuiniger en milieuvriendelijker te laten zijn, maar dat was dus niet de insteek die ze bij jouw auto haddenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef Dumpiej het volgende:
[..]
Op papier is het niet bepaald een milieuwonder en in de realiteit dus ook niet. Maar wel een lekkere motor om mee voor te tuffen.
En dat met een turbo.. Zelfs mijn 1.4 74 kw(die bekend staat als zeer onzuinig) is zuiniger met 1:12...quote:
Maar da's ook maar 74 Kw, die Bravo is 110Kw, dat is wel serieus meer natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En dat met een turbo.. Zelfs mijn 1.4 74 kw(die bekend staat als zeer onzuinig) is zuiniger met 1:12...
true, maar ik heb geen turbo, en rij op LPG... (wat meer verbruikt als benzine..)quote:Op donderdag 30 december 2010 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar da's ook maar 74 Kw, die Bravo is 110Kw, dat is wel serieus meer natuurlijk
Uhh nee, ze konden denk ik de 2.4 niet in het vooronder lepelen omdat het motorcompartiment vrij laag is. Dit is zeker geen eco-auto, dat merk je ook in de versnellingsbak. Niet van die lange overbrengingen maar op sportief gericht.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, je ziet tegenwoordig steeds vaker van die ecoauto's met een klein motortje met een turbootje erop, om het spul zuiniger en milieuvriendelijker te laten zijn, maar dat was dus niet de insteek die ze bij jouw auto hadden
Een bezonders kromachtig vergelijk dusquote:Op donderdag 30 december 2010 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true, maar ik heb geen turbo, en rij op LPG... (wat meer verbruikt als benzine..)
Heuj, ik klaag niet, de Lincoln doet 1 op emmer op benzine, als ik daar cijfertjes bij zet gaan jullie je blij voelenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:15 schreef Grielen het volgende:
Wat zeuren jullie, ik doe met een beetje geluk 1:9 rond deze tijd
Volgooien gaat ruim over de ¤80
Gebruik je die ook als dagelijkse auto?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heuj, ik klaag niet, de Lincoln doet 1 op emmer op benzine, als ik daar cijfertjes bij zet gaan jullie je blij voelen
Voel me sowieso al wel blij met mijn verbruikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heuj, ik klaag niet, de Lincoln doet 1 op emmer op benzine, als ik daar cijfertjes bij zet gaan jullie je blij voelen
Nu wel ja, niet blij mee in de pekel, maar het kan even niet andersquote:Op donderdag 30 december 2010 23:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gebruik je die ook als dagelijkse auto?
Lincoln is tofquote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nu wel ja, niet blij mee in de pekel, maar het kan even niet anders
Goede uren voor de tipquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Marco001 het volgende:
hmm, maar goed dat ik net even met de taxicentrale belde... Dacht namelijk dat ik van 19.00-05.00 moets werken vandaag.. blijkt dat zij er hebben staan dat ik om 22.45 tot 07.15 moet werken..
Zou eerst nog beter zijn, 7-05.00quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede uren voor de tip![]()
Wel vrachten vol met dronken droppies
Da's redelijk krap op elkaar idd, dus FF naar huis, eten, poedelen, maffen, eten en weer gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zou eerst nog beter zijn, 7-05.00
Want zaterdag moet ik ook weer om m18.00 beginnen tot 01.00
Samequote:
8 uur thuis, pitten, rond 2 uur ofzo er weer uit, op visite, en weer werken..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's redelijk krap op elkaar idd, dus FF naar huis, eten, poedelen, maffen, eten en weer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |