Ja weet niet, ms van de stress, ze waren net flink aan het knallen hier..quote:
Best prima, het was wel een beetje vreemd. Mijn haren werden echt 2x zolang gewassen al die man die iets later kwamquote:Op donderdag 30 december 2010 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die kapper hierzo trouwens wat?
Niet zo, maar ik heb niet zoveel zin om het erover te hebben. Das niets tegen jou, maar ik heb die discussie vaker en we worden het nooit eensquote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet bang voor die chronische ziektes die die katten vaak hebben? Verstopte traanbuizen, ademhaling problemen en zo?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom. Het is heerlijk dat ze los kunnen lopen in een woonwijk bijvoorbeeld, maar ze schijten wel bij anderen de tuin onder en ze staan 's nachts onder je raam te janken
Of ze zijn naar bed om morgenochtend vroeg met een knal te beginnenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef CherryLips het volgende:
hier is het ineens rustig, ik vraag me af wat voor bom ze aan het bouwen zijn
Ik vind het als ex-hondenbezitter krom dat je hondenbelasting moet betalen en ook de stront moet opruimen en nergens de hond meer mag los laten, terwijl er geen kattenbelasting is en ze mijn tuin onderschijtenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik vind dat de overheid daar best wat aan mag doen. Alles wat niet voor de fok wordt gebruikt sowieso castreren/steriliseren, verplicht chippen en alles wat buiten eigen tuin komt, hop naar het asiel. Kunnen de baasjes ze daar ophalen voor een leuk prijsje.
Volgens mij gaan die blagen nooit naar bed.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of ze zijn naar bed om morgenochtend vroeg met een knal te beginnen
dat is wel vreemd jaquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het als ex-hondenbezitter krom dat je hondenbelasting moet betalen en ook de stront moet opruimen en nergens de hond meer mag los laten, terwijl er geen kattenbelasting is en ze mijn tuin onderschijten
Ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zo, maar ik heb niet zoveel zin om het erover te hebben. Das niets tegen jou, maar ik heb die discussie vaker en we worden het nooit eens
Ik zeg: het valt mee als je de juiste fokker kiest en oplet op de dieren die daar rondlopen en vervolgens is de reactie meestal: Al die beesten zijn zo doorgefokt dat ze last hebben.
Ik weet dat het niet natuurlijk is en ik weet dat het niet zo hoort, maar ik vind ze gewoon echt geweldig, en niet minder dan dat.
En dan wel in het trappenhuis van een flat aansteken.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef CherryLips het volgende:
hier is het ineens rustig, ik vraag me af wat voor bom ze aan het bouwen zijn
+1quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die blagen nooit naar bed.
Kutoudersquote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die blagen nooit naar bed.
Ja, dat is ook schandalig. Daar mag imo snel wat aan gebeuren. Katten veroorzaken veel meer overlast dan een hond ooit zal doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het als ex-hondenbezitter krom dat je hondenbelasting moet betalen en ook de stront moet opruimen en nergens de hond meer mag los laten, terwijl er geen kattenbelasting is en ze mijn tuin onderschijten
Ja en mijn blaag kon zo moeilijk in slaap vallen met die herrie. "En ik moet juist vroeg slapen, anders trek ik het morgen niet mamquote:
Al eerder verteld maar mijn buurvrouw spant echt de kroon met haar 6 katten.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik vind dat de overheid daar best wat aan mag doen. Alles wat niet voor de fok wordt gebruikt sowieso castreren/steriliseren, verplicht chippen en alles wat buiten eigen tuin komt, hop naar het asiel. Kunnen de baasjes ze daar ophalen voor een leuk prijsje.
Arme jongquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en mijn blaag kon zo moeilijk in slaap vallen met die herrie. "En ik moet juist vroeg slapen, anders trek ik het morgen niet mam"
Das ook weer wat overdreven.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook schandalig. Daar mag imo snel wat aan gebeuren. Katten veroorzaken veel meer overlast dan een hond ooit zal doen.
Ja het was geen goede dag voor 'm.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al eerder verteld maar mijn buurvrouw spant echt de kroon met haar 6 katten.
We waren in dit huis aan het klussen, zat er een kat binnen. Ik die kat gepakt, werd opengekrabt, en bij de buren gaan vragen of ze wisten van wie die was.
Leuk gesprek gehad.
zij: ja dat is onze kat, wij hebben er 5 (6de kwam er later pas bij)
ik: nou blij ben ik daar niet mee
zij: iedereen hier in de straat weet dat ze het raam niet helemaal open moeten zetten ivm mijn katten
ik: nou dat is volgende week wel over als wij en dus ook mijn hond hier wonen![]()
zij: dan moet jij je hond maar muilkorven
ik: in ons eigen huis????
zij: ja
ik: grappig jij
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al eerder verteld maar mijn buurvrouw spant echt de kroon met haar 6 katten.
We waren in dit huis aan het klussen, zat er een kat binnen. Ik die kat gepakt, werd opengekrabt, en bij de buren gaan vragen of ze wisten van wie die was.
Leuk gesprek gehad.
zij: ja dat is onze kat, wij hebben er 5 (6de kwam er later pas bij)
ik: nou blij ben ik daar niet mee
zij: iedereen hier in de straat weet dat ze het raam niet helemaal open moeten zetten ivm mijn katten
ik: nou dat is volgende week wel over als wij en dus ook mijn hond hier wonen![]()
zij: dan moet jij je hond maar muilkorven
ik: in ons eigen huis????
zij: ja
ik: grappig jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |