ik moet zo eerst de dierenarts(en) nog bellen. een 0900 nr is leuk, maar kost het dubbele aan beltegoed. Dat is helaas ook niet onuitputtelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen meid, je bent zo machteloos hè. Heb je de verzekering nu al gesproken?
Nee! Laat je dat niet wijsmaken hoor:quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef DJMO het volgende:
oudjaarsdag is wel een feestdag helaas ..
Lokaal tarief staat erbij, dus dat valt mee denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef DJMO het volgende:
ik moet zo eerst de dierenarts(en) nog bellen. een 0900 nr is leuk, maar kost het dubbele aan beltegoed. Dat is helaas ook niet onuitputtelijk
en zodra je belt: PLUS de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoonquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lokaal tarief staat erbij, dus dat valt mee denk ik.
als ik nu de hema bel, kan ik straks m'n dierenarts niet meer bellen. Dus eerst die, dán de hema ..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als "mijn" orthopedisch cirurg er nog was had ik die terstond voor je gebeld maar helaas is zijn praktijk er niet meer
En sorry dat ik het zeg maar dat beltarief doet er nu niet toe en is idd lokaal tarief
Natuurlijk blijft dat vreselijk, maar als er geen andere mogelijkheden zijn dan moet je er ook zijn voor je huisdier en je niet verschuilen achter tijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het lijkt me vreselijk als je je dier moet laten inslapen omdat je een behandeling niet kunt betalen. Dat lijkt me erger dan wanneer je het beestje moet laten inslapen omdat het beter voor hem is
Ik wist niet dat je mobiel belt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef DJMO het volgende:
en zodra je belt: PLUS de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon![]()
Dat ben ik helemaal met je eens. Een dierenarts met hart voor zijn patiëntjes zou gewoon moeten opereren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef klipper het volgende:
En wat de dierenarts betreft, als je je verzekeringspolis kan laten zien en hij wil nog eerst geld zien dan verdient hij de term dierenarts niet, hij is er dan niet voor het welzijn van dieren maar puur om zijn eigen gewin en dat is altijd een slecht uitgangspunt.
Kan, maar dan nog kan ik dat hiervandaan niet ruikenquote:
Zat ik ook al aan te denken ja. Als ik je buurvrouw was zou ik dat geen enkel probleem vinden in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kun je misschien bij de buren bellen? dat vinden ze vast geen probleem gezien de omstandigheden
Als je zelf een mobiele telefoon hebt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kun je misschien bij de buren bellen? dat vinden ze vast geen probleem gezien de omstandigheden
Idd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Een dierenarts met hart voor zijn patiëntjes zou gewoon moeten opereren.
ze zit in de schuldsaneringquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zelf een mobiele telefoon hebt?
Ik zou daar als buur zijnde toch wel vreemd van opkijken
Nou, als ik een buur met een noodgeval aan de deur krijg mag-ie bellen tot-ie groen zietquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zelf een mobiele telefoon hebt?
Ik zou daar als buur zijnde toch wel vreemd van opkijken
Verzekering nu meteen bellen en laat zij je DA anders even bellen.
Dat weet ik, maar ik zou het als buur dan raar vinden dat je dan wel mobiel kunt bellen en dan bij hen komt bellen. Kan me voorstellen dat je dan tegen een hoop onbegrip aanloopt, zo bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |