Misschien om ervaringen uit het verleden, je kan helaas niet op iemand zijn blauwe ogen afgaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen ze dat beestje misschien gewoon gaan opereren nu?Kost allemaal tijd dit, en is nergens voor nodig want het dier is verzekerd en dus komt dat geld vanzelf in orde. Jongejonge zeg
Ze kan de polis toch overleggen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Poepoog het volgende:
Misschien om ervaringen uit het verleden, je kan helaas niet op iemand zijn blauwe ogen afgaan.
Precies, het gaat om een levend wezentje waar van gehouden wordt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen ze dat beestje misschien gewoon gaan opereren nu?Kost allemaal tijd dit, en is nergens voor nodig want het dier is verzekerd en dus komt dat geld vanzelf in orde. Jongejonge zeg
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Precies, het gaat om een levend wezentje waar van gehouden wordt.
Maar als het die da is die ik vermoed is het een tergend gedoe. Ik háát die vent.
Het is allemaal verloren tijd, in mijn optiek:
DJMO is verzekerd voor haar Gizmo, beestje is zwaar gewond, dierenarts hoort zijn werk te doen en de rest wat ik niet netjes kan zeggen mag duidelijk zijn.
Loop me hier goed kwaad te maken en heb nog haast ook want moet zo weg.
De kliniek waar de kat nu al sinds gister ligt is niet de vaste DA van DJMO begreep ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Maar als het die da is die ik vermoed is het een tergend gedoe. Ik háát die vent.
DJMO is verzekerd voor haar Gozmo, beestje is zwaar gewond, dierenarts hoort zijn werk te doen en de rest mag duidelijk zijn.
het is niet den otter , die had nog wel mee willen werken, het is de rotterdamse dierenkliniek, op de dordste straatwegquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
DJMO is verzekerd voor haar Gozmo, beestje is zwaar gewond, dierenarts hoort zijn werk te doen en de rest mag duidelijk zijn.
Mocht je nog moeten bellen, mijn aanbod geldt nog steeds.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef DJMO het volgende:
ze gaan akkoord..
met een aanbetaling van minimaal 500 euro![]()
Ik heb m'n tante ge-sms-t of ze me kan helpen, maar nog geen reactie. Kreeg van de assistente te horen dat als ik de verzekering van Proteq had genomen het helemaal geen probleem was geweest, maar dat de Hema dat gewoon niet doet.. en dat ze het jammer vond, en dat ze nog eens ging overleggen met de op dit moment aanwezige dierenarts.
Zoals het ernaar uitziet raak ik m'n lieve kleine vriendje dus wel kwijt![]()
He godsamme.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef DJMO het volgende:
ze gaan akkoord..
met een aanbetaling van minimaal 500 euro![]()
Ik heb m'n tante ge-sms-t of ze me kan helpen, maar nog geen reactie. Kreeg van de assistente te horen dat als ik de verzekering van Proteq had genomen het helemaal geen probleem was geweest, maar dat de Hema dat gewoon niet doet.. en dat ze het jammer vond, en dat ze nog eens ging overleggen met de op dit moment aanwezige dierenarts.
Zoals het ernaar uitziet raak ik m'n lieve kleine vriendje dus wel kwijt![]()
Je kan alle dierenartsen afbellen nu, met het aanbod van Poepoog. En laat dit een duidelijke les zijn, dat een vaste lijn een eerste levensbehoefte is, zeker in jouw situatie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mocht je nog moeten bellen, mijn aanbod geldt nog steeds.
Toch weer 120-200 euro per jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Je kan alle dierenartsen afbellen nu, met het aanbod van Poepoog. En laat dit een duidelijke les zijn, dat een vaste lijn een eerste levensbehoefte is, zeker in jouw situatie!
Lief maar vrees dat dan het einde zoek is, zeker gezien de voorwaarden van FOK dat dat niet toegestaan is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Oognip het volgende:
Gvdkunnen we hier op fok! anders niks regelen? Het mag toch niet zo zijn dat dit jonge lieve ventje het niet redt door geldproblemen?
Het enige wat mensen kunnen doen nu, is dierenartsen bellen in de omgeving. Maar ja, dan weten die dierenartsen weer niet wat voor breuk het is. Wat een situatie zeg, zonder telefoon. Dat vind ik toch wel beetje overantwoordelijk van TS.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Oognip het volgende:
Gvdkunnen we hier op fok! anders niks regelen? Het mag toch niet zo zijn dat dit jonge lieve ventje het niet redt door geldproblemen?
Ik vind dit soort praat nu echt even niet op zijn plaats. TS doet hartstikke haar best om voor haar beestje te kunnen zorgen, het beestje is verzekerd en alles. Ts heeft nu eenmaal niet geld klaarliggen om zomaar beltegoed te kunnen kopen. Hier zit ze echt niet op te wachten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Mercer het volgende:
[..]
Het enige wat mensen kunnen doen nu, is dierenartsen bellen in de omgeving. Maar ja, dan weten die dierenartsen weer niet wat voor breuk het is. Wat een situatie zeg, zonder telefoon! Dat vind ik toch wel beetje overantwoordelijk van TS.![]()
Of zorgen dat TS kan bellen, maar dat heeft poepoog al aangeboden.
Ja dat weet ik, maar als je een gezin hebt, heb je ook bepaalde verantwoordelijkheden waarvan dit er één is. Verder zal ik erover ophouden nu.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind dit soort praat nu echt even niet op zijn plaats. TS doet hartstikke haar best om voor haar beestje te kunnen zorgen, het beestje is verzekerd en alles. Ts heeft nu eenmaal niet geld klaarliggen om zomaar beltegoed te kunnen kopen. Hier zit ze echt niet op te wachten.
Mijn god, ik heb af en toe mijn bedenkingen bij mensen en topics, maar zeggen dat het hebben van een landlijn een verantwoordelijkheid om als moeder te hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar als je een gezin hebt, heb je ook bepaalde verantwoordelijkheden waarvan dit er één is. Verder zal ik erover ophouden nu.
Tot hoeveel ben je verzekerd, en wat is je eigen bijdrage>quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef DJMO het volgende:
dierenarts gaat zelf met de hema bellen
Krijg net ook te horen dat Gizzie nog niet geplast heeft, dus dat ze niet zeker weet of de zenuwvoorziening naar de blaas in orde is, en dat z'n andere poot óók gebroken is. Kosten worden nu (al) geraamd op 1700 euro totaal
Dat is in elk geval wát.quote:
Niet het hebben van een landlijn, maar wel de mogelijkheid om gewoon te kunnen bellen, via skype, landlijn whatever. Het zou je kind maar zijn ipv je kat! En verder klaar nu over die telefoon en terug ontopic.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb af en toe mijn bedenkingen bij mensen en topics, maar zeggen dat het hebben van een landlijn een verantwoordelijkheid om als moeder te hebben.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef DJMO het volgende:
tante schiet de aanbetaling in ieder geval voor. Ze maakt het met spoed over naar mijn rekening.
Yay!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef DJMO het volgende:
tante schiet de aanbetaling in ieder geval voor. Ze maakt het met spoed over naar mijn rekening.
En nou maar hopen dat het niet te laat is............quote:
Als het je kind is, dan lag het allemaal niet zo gecompliceerd. Bovendien is 112 bellen gratis en was het kind nu allang geopereerd als er haast bij was.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Mercer het volgende:
[..]
Niet het hebben van een landlijn, maar wel de mogelijkheid om gewoon te kunnen bellen, via skype, landlijn whatever. Het zou je kind maar zijn ipv je kat! En verder klaar nu over die telefoon en terug ontopic.
Dat is echt NET nieuw bij proteqquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef DJMO het volgende:
Kreeg van de assistente te horen dat als ik de verzekering van Proteq had genomen het helemaal geen probleem was geweest,
Hij zei zelf al dat hij er over op ging houden. Dus dan ook niet meer op in gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mercer, kappen nou.
Snap je wel maar is nu even niet zo'n goed moment dit te blijven herhalen.
Ergens is het wel begrijpelijk natuurlijk, het is een erg hellend vlak als je zomaar beestjes gaat opereren en daar zelf veel kosten aan maakt en dan de betaling maar laat of idd al heel snel akkoord gaat met later betalen, of in termijnen etc.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Gaat het nou onm het welzijn van de dieren of om het grote geld? Mah,. dat is weer een andere discussie maar wel een vraag en een appél aan het adres van de dierenkliniek.
Super, nu gauw de dierenarts bellen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef DJMO het volgende:
hang al aan de telefoonquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Super, nu gauw de dierenarts bellen!
Hoop zo dat dit goed komt voor jou en het diertje!
BTW: lekkere dierenarts, als men toch kan aantonen dat het verzekerd is, begin dan toch meteen te opereren in plaats van te jammeren over de centen.
Met betrekking tot dit advies: Ik zou daar vooralsnog niet achteraan gaan. Als die man/vrouw schade heeft en het komt door jouw loslopend huisdier, dan is men vaak niet zo blij en kijkt men eerder naar de eigen schade. Zeker als de schrik van de aanrijding er al af is..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Overigens (en vergeef me als ik wellicht eroverheen gelezen heb) weten ze wie hem heeft aangereden? Misschien dat die chauffeur je wil helpen?
Nou lopen katten maar overal rond en gieren ineens voor je wielen maar ik zou toch echt als automobilist stoppen en zoeken en regelen. Maar ja, niet iedereen stopt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |