Lijkt mij een leuke filmquote:
lenny? hoe heette die ene die jij had die op een dag niet meer terugkwam ofzo? dat was een mooi beest.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil cavia's en konijnen en nog een kat, of twee ofzo, exotics
Net als Lennyalleen een andere kleur
Alsof je nooit bent weggeweest.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil vuige tieten.
Of nee, natte, wat was het?
Dan nog moet je me even uitleggen waarom het mishandeling is hamsters te houden.quote:
gewoon verdieping voor verdiepingquote:
Is ook veul te weinig vleesquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan ze op de grill.
Wat denk je zelf?
je schijnt leuke jassen van hun vachtjes te kunnen maken. ik wil niet weten hoeveel hamsters je moet slachten voor je een bontjas hebtquote:
Je moet ze natuurlijk wel eest vetmestenquote:
Dieren horen in de natuurquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan nogIk doe toch ook niet aan dierenmishandeling
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog moet je me even uitleggen waarom het mishandeling is hamsters te houden.
quote:
Ik heb hongerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef missbehavin het volgende:
Jullie willen altijd alles op de grill gooien.
Ik heb een jas van konijnenbontquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je schijnt leuke jassen van hun vachtjes te kunnen maken. ik wil niet weten hoeveel hamsters je moet slachten voor je een bontjas hebt![]()
een kat in huis vind je niet goed voor t dier maar een hamster de hele dag in een kooitje wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog moet je me even uitleggen waarom het mishandeling is hamsters te houden.
We zijn mannenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef missbehavin het volgende:
Jullie willen altijd alles op de grill gooien.
De oplossing van het probleemquote:
Echt?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een jas van konijnenbont
Waar zie jij iets over de hele dag in een kooitje?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
een kat in huis vind je niet goed voor t dier maar een hamster de hele dag in een kooitje wel?
Ik zeg ook nergens dat ik me daar helemaal in kan vindenquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ze natuurlijk wel eest vetmestenEn van de vacht maak ik een leuk tasje
Waarom neem je ze dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik me daar helemaal in kan vinden
nouja de halve dag danquote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zie jij iets over de hele dag in een kooitje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |