quote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top2000 a GoGo was wel weer interessant vanaaf. Naast de luchtgitaar van Roemer zat er ook nog een MUZ Triviaspeler flink in beeld.
Ik kwam hier in '99 meelezen, maar vond dat forum idee zo raar dat ik weer verder ben gegaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank je.
Deed toen mee aan de fotosoep-reeks.
Is helaas niets meer van over, ook niet meer bij mij...
De Burnettjes zaten gezellig precies tussen Raymond en Fatima in beeld tijdens het kwisje.quote:
Nog even, en dan komt Pink Floyd en mag je daarmee stoppen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Jemig, een mens kan toch niet blijven plassen & roken....
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef Eska het volgende:
Het was toen idd veel hectischer dan nu.. maar ik heb het niet minder gezellig nu.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was toen ook best druk, maar wel ook weer de bekende posters. Maar daarnaast was het ook meer een zoete inval dan nu. Ik heb toen ook tot idioot laat gepost
Ik heb eventueel ook wel wat strijkgoed. Het is inmiddels wel opgevouwen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Je mag ook bij mij komen stofzuigen ofzo?
Doet me denken aan die ene videoclip met die gek met de stofzuiger. Wie helpt me erop te komen?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
Je mag ook bij mij komen stofzuigen ofzo?
Ik ook niet. Al heb ik af en toe wel het gevoel dat ik precies hetzelfde zit te posten bij bepaalde nummers als de voorgaande jaren...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was toen idd veel hectischer dan nu.. maar ik heb het niet minder gezellig nu.
Grammophonedzie?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene videoclip met die gek met de stofzuiger. Wie helpt me erop te komen?
I want to break free, uiteraardquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene videoclip met die gek met de stofzuiger. Wie helpt me erop te komen?
Open er een topic overquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Yaros het volgende:
Luister toch de Top1066 in plaats van de Top2000! Stuk leukere muziek!![]()
http://www.oogtv.nl/~top1066/
Al blijft het wel jammer dat dat album zo versnipperd door de Top2000 te vinden is. Voelt elke keer opnieuw een beetje als een soort amputatie.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog even, en dan komt Pink Floyd en mag je daarmee stoppen.
I want to break free van Queen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Laten we tijd nuttig besteden nu de 1e plaat weer draait...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kwam hier in '99 meelezen, maar vond dat forum idee zo raar dat ik weer verder ben gegaan.
toen ik 2 jaar laten (weer met BB) weer op Fok belandde had ik al elders wat forum-ervaring opgedaan en besloot ik dan toch maar te registreren
Die gek is Freddy Mercury, vrij onbekend verderquote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goed idee!quote:
Ach, dat zijn wij al lang weer vergeten..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al heb ik af en toe wel het gevoel dat ik precies hetzelfde zit te posten bij bepaalde nummers als de voorgaande jaren...![]()
![]()
![]()
Broertje van Freddie?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Die gek is Freddy Mercury, vrij onbekend verder
Volgens mij doet iedereen hier datquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn wij al lang weer vergeten..Heeft niemand ind e gaten.
Altavista bestaat nog, verwaarloosbaar...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we tijd nutig besteden nu de 1e plaat weer draait...
Ik belandde hier toevallig, toen ik via Altavista (bestaat dat nog??) op zoek ging naar info over BB.
Kwam op een piepklein Fok! terecht en ben blijven hangen.
De XXX in mijn toenmalige nick werd niet door iedereen begrepenen later heb ik dat dus aangepast naar mijn huidige naam...
Is die plaat nou nog niet afgelopen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |