Dat heb ik altijd met Phil. Ik vind het niet echt slecht of zo maar ik word gewoon moe van die muziek. Als Phil voorbij komt denk ik altijd "moet dat nou... hup, snel verder".quote:Op donderdag 30 december 2010 20:49 schreef Eska het volgende:
Met dit nummer van Collins voel ik gewoon echt alle energie uit me wegtrekken. Serieus.
Norwegian Woodquote:Op donderdag 30 december 2010 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zeg alvast dat het volgende nummer zeer fijn is. Met Phil Collins (als zanger) en Boston heb ik niks.
Maar kan natuurlijk niet in de schaduw staan van de Poema's!quote:
Zou bij mij ook nog wel eens kunnen. Al denk ik dat ik Eleanor Rigby erin had van de Beatles en wellicht She's leaving home.quote:
Lekker, maar ik heb er al wat gegeten vandaagquote:Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nog maar een keertje..
[ afbeelding ]
Jep die hoorde ik vandaag ook, vond het toch wel geinig om te horen. Maar stond naar mijn mening te hoogquote:Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Desunoto het volgende:
wtf
Ik blader even terug in die lijst en zie zowaar Youp van 't Hek met Flappie
Dat is wel een grappig nummer hoor maar wat doet het hier in deze lijst? Het is meer komedie dan wat dan ook.
Lekker hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nog maar een keertje..
[ afbeelding ]
Ééntje dan, word er gauw misselijk van.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nog maar een keertje..
[ afbeelding ]
Inderdaad goed nummer, al vind ik Chris wel betere hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef MarijeH het volgende:
Mooi nummer van Chris de Burgh vind ik.Kende dit nummer nog niet.
Grapjasquote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef MarijeH het volgende:
k heb er nog geen op, dus....lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nog maar een keertje..
[ afbeelding ]
Toch zijn bekendste nummer (ooit in een reclamespotje gebruikt, van Coebergh, geloof ik).quote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef MarijeH het volgende:
Uit de lijst.quote:1 Beatles - Eleanor Rigby (1966)
2 Beatles - Michelle (1966)
3 Bob Dylan - I want you (1966)
4 Bob Dylan - Just like a woman (1966)
5 Cuby & the Blizzards - Somebody will know someday (1967)
6 Fleetwood Mac - Green Manalishi (1970)
7 Black Sabbath - Paranoid (1970)
8 Yes - Yours is no disgrace (1971)
9 J.J. Cale - Cocaine (1976)
10 Joy Division - Love will tear us apart (1980)
11 Killing Joke - Love like blood (1985)
12 Depeche Mode - Enjoy the silence (1990)
13 Valensia - Gaia (1993)
14 Jeff Buckley - Hallelujah (1994)
15 Metallica - One (1994)
Eigen keuzes.quote:1 Kashmir - Melpomene
2 Madrugada - Our time won't live that long
3 Wende - Au Suivant
4 65daysofstatic - Music Is Music as Devices Are Kisses Is Everything
5 The Gutter Twins - Front Street
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Nog maar een keertje..
[ afbeelding ]
Van deze word je niet misselijk hoor... die zijn heel lekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ééntje dan, word er gauw misselijk van.
Ik ken hiervan alleen nummer 5.quote:1 Kashmir - Melpomene
2 Madrugada - Our time won't live that long
3 Wende - Au Suivant
4 65daysofstatic - Music Is Music as Devices Are Kisses Is Everything
5 The Gutter Twins - Front Street
Dit mag er allemaal zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Ferdo het volgende:
Komend uur, met een valse start:
303 10CC Dreadlock holiday 1978
301 Blondie Denis 1978
299 Doors L.A. Woman 1971
298 Neil Diamond I am..... I said 1971
297 Don McLean Vincent 1972
295 Neil Diamond Beautiful noise 1976
294 Aerosmith I don't want to miss a thing 1998
292 Moody Blues Question 1970
Ik zei net tegen Peaceman... dat ik de muziek niet echt heel veel beter vindt worden nu we hoger in de lijst zitten. Dus ik snap het wel. Maar voor mij komt er nog genoeg langs om te blijven luisteren.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Omdat ik wel weer eens zin in goeie muziek had
Nee hoorquote:
The Lizzard Kingquote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mr. Mojo Risin'...
Is een anagram voor Jim Morrison voor degenen die dit nog niet wisten.
Ken je Wende niet? Ik dacht dat die toch aardig bekend was in Nederland, inmiddels.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Haaruitval het volgende:
[..]
Ik ken hiervan alleen nummer 5.
Marvellous! I call him....Mini-Me!quote:
I am The Lizard King, I can do anything!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
The Lizzard King
Geen anagram. Tenminste, niet voor Jim
Ik vind het ook helemaal niks. Het is gelukkig maar 1 nummer, anders was het weer een hele korte Top 2000 sessie geweest vandaag.quote:
Zou ik me dat willen herinneren dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Wie kan zich nog herinneren wat je te zien kreeg als je op Google afbeeldingen 'Kleine Jongen' opzocht?
Ik dus niet. Ik heb nog nooit op kleine jongen gezocht. Wat voor soort mensen doet dat wel???quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Wie kan zich nog herinneren wat je te zien kreeg als je op Google afbeeldingen 'Kleine Jongen' opzocht?
Dat klinkt als m'n ergste nachtmerrie. Nou, het komt in de buurt.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:06 schreef djenneke het volgende:
Ik hou nog steeds niet van Hazes. Ik heb er wel eens een hele autorit van een uur naar moeten luisteren. Ik was die dag niet zo vrolijk. Zeker niet aangezien iedereen het snoeihard ging meebleren en ik als enige ook de tekst nog eens niet kende. Wat een drama.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou ik me dat willen herinneren dan?
Laten we het houden op 'n nachtmerriequote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat klinkt als m'n ergste nachtmerrie. Nou, het komt in de buurt.
That was a classic.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Die mensen zijn de afgelopen tijd genoeg in de publiciteit geweest, daar hoeven we het hier niet ook nog eens over te hebben, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik heb nog nooit op kleine jongen gezocht. Wat voor soort mensen doet dat wel???
Het was een retorische vraagquote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die mensen zijn de afgelopen tijd genoeg in de publiciteit geweest, daar hoeven we het hier niet ook nog eens over te hebben, toch?
Ik heb het nog nooit opgezochtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik heb nog nooit op kleine jongen gezocht. Wat voor soort mensen doet dat wel???
Het 'Kleine Jongen'-alarm ging bij je af?quote:
Voor de goede orde, het had niets met kinderen te maken...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die mensen zijn de afgelopen tijd genoeg in de publiciteit geweest, daar hoeven we het hier niet ook nog eens over te hebben, toch?
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Het 'Kleine Jongen'-alarm ging bij je af?
Zeg het dan maar gewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, het had niets met kinderen te maken...
Deze mogen ze ook wel afkappenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ze kappen het zomaar af...![]()
![]()
Nu De Dijk...![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet niet eens meer wat het was, maar het was le-gen-da-risch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een goed plan.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef superworm het volgende:
Ik roep het al jaren. Nummers niet meer afkappen, een week extra uittrekken en tussen 0 en 6 uur geen lijst.
Dat laatste heeft toch wel zijn charme.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef superworm het volgende:
Ik roep het al jaren. Nummers niet meer afkappen, een week extra uittrekken en tussen 0 en 6 uur geen lijst.
Net als vroeger, om 0:00u het Eurovisie, en dan stiltequote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef superworm het volgende:
Ik wilde precies hetzelfde posten als jijquote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat laatste heeft toch wel zijn charme.
Mijn vader heeft destijds nog Radio 2 gemaild erover, maar kreeg terug dat 'er nu eenmaal niet meer tijd was'.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat laatste heeft toch wel zijn charme.
Dan moet het internet ook om 0.00 uur dicht.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Net als vroeger, om 0:00u het Eurovisie, en dan stilte
Het Wilhelmus uiteraard!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Net als vroeger, om 0:00u het Eurovisie, en dan stilte
Dat zou best een goed idee zijn, stiekemquote:Op donderdag 30 december 2010 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet het internet ook om 0.00 uur dicht.
Dat je nog net die email moet versturen en dan, pats, einde internet, morgen weer een dag...
Echt, mensen die de wekker zetten omdat ergens rond 03:52 dat juweeltje voorbijkomt. Die ze op cd hebben en de godganse dag kunnen afluisteren, dankzij de Repeat-functie.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde posten als jij
Alleen de eerste regel dan.quote:
Op Nieuwjaarsdag, meestal toch wel een brakke dag, wil ik wel mijn tijd kunnen verdoen op internet eigenlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou best een goed idee zijn, stiekem
Heel Nederland op tijd naar bedquote:Op donderdag 30 december 2010 21:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat zou best een goed idee zijn, stiekem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |