Herkenbaar, die had ik ook weleens..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, echt een driftbui he, dan schieten er wel eens dingen uit die hij niet meent.
Wat?quote:
's avond naar mijn zusje en daar gezellig met een paar vrienden spelletjes enzo doen. Daarna ik nog naar een feest toe. Dus ik zal wel een kater hebben daarnaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ben morgen vrjiwel de hele dag alleen. Durfde het vanwege de somberheid (begin ik er toch weer over)niet om bij mijn vader en andere familie te zijn.
Dus morgen wel allerlei lekkere dingen eten 's avond, wat lekkere biertjes gehaald, Dus dat komt wel goed.
en jij?
Binnenkort is relatief. Zeker gezien de tijd die we al gezamenlijk posten in diverse SC's.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Godtje het volgende:
Binnenkort?Binnenkort is niet de juiste term denk ik
![]()
Hooguit op PSN
Ja en ik snap het ook allemaal wel, maar soms is het gewoon even lastig om erbij te hebben...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Herkenbaar, die had ik ook weleens..
Al ken ik ze meer van m'n ex-schoonzusje..
Vakantie gaat niet door. iig niet op de datum die gepland wasquote:
/Tipquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu ik in het huisdierentopic zag hoe mooi je ogen eigenlijk zijn...
Oh gewoon schuiven met de data, komt wel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vakantie gaat niet door. iig niet op de datum die gepland was
Ah, dank... Ff lurken!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef Godtje het volgende:
/Tip
Ze staat ook nog in jurkje in het tukker topic.
Ik betwijfel het. Hoor straks waarom het niet doorgaatquote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh gewoon schuiven met de data, komt wel goed
AH Leukquote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
's avond naar mijn zusje en daar gezellig met een paar vrienden spelletjes enzo doen. Daarna ik nog naar een feest toe. Dus ik zal wel een kater hebben daarna
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
/Tip
Ze staat ook nog in jurkje in het tukker topic.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik snap het ook allemaal wel, maar soms is het gewoon even lastig om erbij te hebben...
Zo oud ben je toch ook weer niet?quote:
Jurkje impliceert dat 'ie boven de knie eindigt. Dit is een jurk.quote:
Maar dan zou het gevoel van spijt ook nep zijn...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt een natuurtalentje
Jaquote:
Het hoort een jurkje te zijn, maar omdat ik klein ben, valt alles bij mij wat langer uit. Er gaat dus nog een stukkie afquote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jurkje impliceert dat 'ie boven de knie eindigt. Dit is een jurk.
Ik ben 41,dus had makkelijk al opa kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch ook weer niet?
Successquote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef missbehavin het volgende:
Nou, eens zien of het draakje is uitgespuwd onderhand...
X-menquote:
Mits zoon/dochter van minimaal 18 natuurlijk..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben 41,dus had makkelijk al opa kunnen zijn
Ik wil er meerdere, maar dat wordt een warboel aan hormonen vrees ik..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
X-men![]()
Ik wil ook zo'n kracht hebben
Dat is waarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben 41,dus had makkelijk al opa kunnen zijn
Ik zie de vervolgfoto's graag tegemoet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Samzz het volgende:
Het hoort een jurkje te zijn, maar omdat ik klein ben, valt alles bij mij wat langer uit. Er gaat dus nog een stukkie af
OKee, dat is lastig, ik had ook moeite met mijn opa toen hij nog leefde AL was ik pas 16 toen hij stierf, dat is dan natuurlijk wel anders.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag nog bij mijn opa en oma geweest met mijn ouders was ook gezellig. Ook al vind ik het moeilijk om met mijn opa en oma te praten
Je kan er ook gewoon alvast 10 cm af fotoshoppenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de vervolgfoto's graag tegemoet.
Na het inkorten bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de vervolgfoto's graag tegemoet.
Welke?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil er meerdere, maar dat wordt een warboel aan hormonen vrees ik..
Wachten is makkelijker.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Samzz het volgende:
Je kan er ook gewoon alvast 10 cm af shoppen
Nee dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar dan zou het gevoel van spijt ook nep zijn...
Meisjes kunnen op hun twaalfde al zwanger raken hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mits zoon/dochter van minimaal 18 natuurlijk..
Yup, of na het uittrekken.quote:
Yip had al overgrootvader kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meisjes kunnen op hun twaalfde al zwanger raken hoor
Quicksilver gecombineerd met Wolvie's heling en Shadowcats's "Phasing"quote:
Gelukkig hadden ze het vandaag niet over dat ik nog geen vriendinnetje had etc. Zo lang mijn moeder ze hezig houdt en ik kan luisteren vind ik het best.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dat is lastig, ik had ook moeite met mijn opa toen hij nog leefde AL was ik pas 16 toen hij stierf, dat is dan natuurlijk wel anders.
Ah, nu snap ik waarom je mij mist.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Godtje het volgende:
Ik mag de makkelijke grappen niet meer maken.
Vandaar dat ik zover ik weet nog geen opa benquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mits zoon/dochter van minimaal 18 natuurlijk..
Van de persoon over wie ik iets wilde zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom je mij mist.
Van wie mag dat niet?
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
X-men![]()
Ik wil ook zo'n kracht hebben
Bedoel je mij? Ik heb nooit gezegd dat jij iets niet magquote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van de persoon over wie ik iets wilde zeggen.![]()
En ik ben nog in de kerststemming en ik ben sinds vandaag ruim 4 maanden vrij!![]()
Geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |