idd, en veel te duurquote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]das lang zo sterk niet als mijn beruchte tropische wodka
Lieverd, was het leven nog maar zo simpel dat zonder toetje naar bed afdoende was.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben geen ouder
Sociaal-ze!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben junior casemanager tegenwoordig!
Maar ik moet er weer vandoor. Sociaal doen, vrienden en zo.![]()
Ik mis jullie zo!![]()
Anyhow, have a good one morgen, verlies geen vingers en veel verstand en indien van toepassing je maagdelijkheid.
klopt... daar heb ik een ECHTE man voor nodig...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Canei is voor mensen die geen verstand hebben van wijn.
Gelukkig lijk jij daar niet op.quote:
Ja.. vroeger was dat wel zoquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, was het leven nog maar zo simpel dat zonder toetje naar bed afdoende was.
Ik zal m'n maagdelijkheid niet verliezenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Rifoki het volgende:
Ik ben junior casemanager tegenwoordig!
Maar ik moet er weer vandoor. Sociaal doen, vrienden en zo.![]()
Ik mis jullie zo!![]()
Anyhow, have a good one morgen, verlies geen vingers en veel verstand en indien van toepassing je maagdelijkheid.
Ik hoop het, het wordt wel steeds moeilijker.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt iig positief, houdt dat vast
[..]
Sinds 1998quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Rifoki het volgende:
Morgen wordt mijn eerste O&N dat ik vrijgezel ben sinds 2001.![]()
quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het, het wordt wel steeds moeilijker.
Dat kramen ze wel vaker uit, als ze dan weer kalm zijn dan is het "Sorry, maar ik hou wel van je hoor, mama!"quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor! Hoewel zijn 'Ik haat je' van daarnet anders doet vermoeden
Ja tuurlijk, weet ik. Hij moest er al hard om huilen ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kramen ze wel vaker uit, als ze dan weer kalm zijn dan is het "Sorry, maar ik hou wel van je hoor, mama!"
Nietb bij mij heb ik gemerktquote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Leuke dingen doen en er over praten helpt
quote:
Ouchquote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor! Hoewel zijn 'Ik haat je' van daarnet anders doet vermoeden
Hai, wil je verkering met me?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een relatie gehad met Oud en Nieuw
Oh wacht, 1 keer
Spuit 11quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ouch![]()
Maar stiekem vindt hij jou wel lief hoor
Hoe kan ik nee zeggen tegen zulks een romantisch verzoekquote:
1982quote:
Nog plannen om dit jaar uit te knallen?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nietb bij mij heb ik gemerkt
Maar ander onderwerp graag, vind de rest denk ik ook fijner
Werken! En ik heb nu ruim een jaar een baan waar ik echt geen tijd heb om te FOK!ken.quote:
checkquote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit een relatie gehad met Oud en Nieuw
Oh wacht, 1 keer
Ah, hij is dus zelf ook van z'n woordkeuze geschrokken?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, weet ik. Hij moest er al hard om huilen ook.
Mij want ik ben er zelden in de avondquote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werken! En ik heb nu ruim een jaar een baan waar ik echt geen tijd heb om te FOK!ken.Wat heb ik gemist?
Niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan ik nee zeggen tegen zulks een romantisch verzoek
Jawel.. Hij riep ook al dingen over dat ik al gemeen was toen ik 'm baarde.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ouch![]()
Maar stiekem vindt hij jou wel lief hoor
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel.. Hij riep ook al dingen over dat ik al gemeen was toen ik 'm baarde.Geen idee van wie hij zijn gevoel voor drama heeft
Alvast wennen voor als je echt weg bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef Godtje het volgende:
Mij want ik ben er zelden in de avond
Ja, echt een driftbui he, dan schieten er wel eens dingen uit die hij niet meent.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, hij is dus zelf ook van z'n woordkeuze geschrokken?
Nee, ben morgen vrjiwel de hele dag alleen. Durfde het vanwege de somberheid (begin ik er toch weer overquote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1982![]()
[..]
Nog plannen om dit jaar uit te knallen?
En nu ik in het huisdierentopic zag hoe mooi je ogen eigenlijk zijn...quote:
Hij heeft talentquote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel.. Hij riep ook al dingen over dat ik al gemeen was toen ik 'm baarde.Geen idee van wie hij zijn gevoel voor drama heeft
Binnenkort?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alvast wennen voor als je echt weg bent.Binnenkort maar es meeten dan?
Ja echt een natuurtalentjequote:
Dat was m'n paardquote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu ik in het huisdierentopic zag hoe mooi je ogen eigenlijk zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |