Als ik dat doe word ik echt alcoholist, dan drink ik binnen een paar maanden elke dag 6 flesjes en over een jaar een halve krat per dagquote:
Je bent lief, maar het is niet netjes hier hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
viel gisteravond/vanochtend nog hardstikke mee![]()
( of ik heb een blinde vlek voor rommel)
Dat noem je niet koken?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
had geen zin om te koken...
aardappels en tomaat uit de oven met wat witvis
Weet ie al dat ik morgen kom?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn geduld is echt even op hier, Minipuber better be in a better mood zo, als ie de douche uit komt.
Ik ga wel weg hierquote:
Dat doe ik niet, ik heb nog wel enige zelfbeheersing. En ik drink vaak wijn als ik alleen ben, daar drink ik al minder van dan bierquote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik dat doe word ik echt alcoholist, dan drink ik binnen een paar maanden elke dag 6 flesjes en over een jaar een halve krat per dag
Ik wist dat ie echt niet te pruimen was toen hij op zo'n toontje zei 'En het boeit me ook niet dat Thírzááá komtquote:
Long time no see!quote:
Oei. Maar ikquote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist dat ie echt niet te pruimen was toen hij op zo'n toontje zei 'En het boeit me ook niet dat Thírzááá komt', terwijl hij dat de hele week al heel leuk vindt.
Wat heb je van 'm afgepakt?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist dat ie echt niet te pruimen was toen hij op zo'n toontje zei 'En het boeit me ook niet dat Thírzááá komt', terwijl hij dat de hele week al heel leuk vindt.
We gaan proberen iets minder dronken te wordenquote:
En martiniquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We gaan proberen iets minder dronken te wordenMaar we hebben Kir Royals en Sex on the Beach en wodka en rosé...
quote:
Ik leef weer. En ik heb werk! Maar via 't uitzendbureau dus dagelijks opzegbaar dus fokken is geen optie.quote:
Nee, dit is gewoon zijn uitbarsting, hij heeft het even moeilijk vanavond.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is jammer.Sterkte
![]()
Bij is het thuis bij mijn ouders nooit echt gezellig en dat is jammer.
Na 2 jaar eindelijk door.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga wel weg hierniemand vindt mij aardig
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We gaan proberen iets minder dronken te wordenMaar we hebben Kir Royals en Sex on the Beach en wodka en rosé...
Succesquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niks, maar als hij zo doorgaat, zijn laptopquote:
Yay!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
[..]
Ik leef weer. En ik heb werk! Maar via 't uitzendbureau dus dagelijks opzegbaar dus fokken is geen optie.
Weet ik tochquote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon zijn uitbarsting, hij heeft het even moeilijk vanavond.
Oei, dan moet je je gedragenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
[..]
Ik leef weer. En ik heb werk! Maar via 't uitzendbureau dus dagelijks opzegbaar dus fokken is geen optie.
En zonder toetje naar bed?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niks, maar als hij zo doorgaat, zijn laptop
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Rifoki het volgende:
[..]
[..]
wodkaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ga het morgen doen met wodka en bubbels
quote:
Sloop hem nou niet,nu hij net schoon isquote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef missbehavin het volgende:Oh mijn geduld is echt even op hier, Minipuber better be in a better mood zo, als ie de douche uit komt.
ik vind het niet eens lekker meer sinds ik wijn drinkquote:
Dat klinkt iig positief, houdt dat vastquote:Op donderdag 30 december 2010 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kom er wel doorheen, misscien met professionele hulp extra of andere medicatie, maar ik kom er heus wel een keer uit. Dit kan niet blijven doorgaan.
Ik ga in ieder geval iets van Yoga/Mindfullness doen. Heb iig al een proefles over1.5 week. Of en wanneer de andere lessen/sessies volgen is nog niet bekend, wacthlijst enzo.
Ik zou nog eens aardig zijnquote:
Koop dan meteen Smirnoff Ice..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wodkamet aanmaaklimonade
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef YipYip het volgende:
[..]
Sloop hem nou niet,nu hij net schoon is
Caneiquote:Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het niet eens lekker meer sinds ik wijn drinknet als lambrusco
Canei is voor mensen die geen verstand hebben van wijn.quote:
En veel ijsklontjes!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wodkamet aanmaaklimonade
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Koop dan meteen Smirnoff Ice..
Mijn moeder, dusquote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Canei is voor mensen die geen verstand hebben van wijn.
Dit dus. Canei is echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het niet eens lekker meer sinds ik wijn drink![]()
Weet ik veel, ik ben geen ouderquote:Op donderdag 30 december 2010 20:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
da's niet echt een fikse straf he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |