Ah, nu snap ik waarom je mij mist.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Godtje het volgende:
Ik mag de makkelijke grappen niet meer maken.
Vandaar dat ik zover ik weet nog geen opa benquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mits zoon/dochter van minimaal 18 natuurlijk..
Van de persoon over wie ik iets wilde zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom je mij mist.
Van wie mag dat niet?
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
X-men![]()
Ik wil ook zo'n kracht hebben
Bedoel je mij? Ik heb nooit gezegd dat jij iets niet magquote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van de persoon over wie ik iets wilde zeggen.![]()
En ik ben nog in de kerststemming en ik ben sinds vandaag ruim 4 maanden vrij!![]()
Geil
En jongens diezelfde meisjes zwanger dus in theorie zou Yip al overgrootopa kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meisjes kunnen op hun twaalfde al zwanger raken hoor
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Quicksilver gecombineerd met Wolvie's heling en Shadowcats's "Phasing"
Nee die anderequote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Ik heb nooit gezegd dat jij iets niet mag
OKee, lastigquote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze het vandaag niet over dat ik nog geen vriendinnetje had etc. Zo lang mijn moeder ze hezig houdt en ik kan luisteren vind ik het best.
Sinds wanneer doe jij wat een ander wil?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yip had al overgrootvader kunnen zijn
Als mensen teleurgesteld zijn..........quote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij wat een ander wil?
RTL 5 geloof ikquote:
Weet een illusie armerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als mensen teleurgesteld zijn..........![]()
Jeugdtrauma;s
Gedaante wisselen lijkt mij ook leukquote:
Ja best wel. Vandaar dat ik er ook bijna nooit kom.quote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |