abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90643025
TT voor Mya! O+
En alle lieve baby's natuurlijk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643055
wat liiiefff O+
ze heet alleen Miya, klein verschilletje maar ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90643067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Doe es gewoon. Je weet best dat je er goed uitziet anders wil Steer je echt niet in hotpants zien. Steer heeft smaak. ;)
Steer vind me niet aantrekkelijk hoor heeft ie gezegd ;) hij vind hotpants zelf leuk!
maar dat geeft niet hoor, ik ben niet ontevreden ;) alleen een killerbody heb ik niet; ken wel meiden die dat wel hebben
pi_90643074
FFT niet zeuren, je ziet er geweldig uit :Y
pi_90643166
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Sarabi het volgende:
FFT niet zeuren, je ziet er geweldig uit :Y
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevreden :) komt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
pi_90643183
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wat liiiefff O+
ze heet alleen Miya, klein verschilletje maar ;)
Sorry! :@
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 december 2010 @ 19:45:33 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90643208
Koffie c_/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90643217
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevreden :) komt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje! O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643224
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat is ook wel begrijpelijk inderdaad, maar je mag best heel trots zijn op je lichaam
pi_90643299
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643350
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

jaaa foto van Krak *O*
pi_90643392
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaaa foto van Krak *O*
Duurt nog even, ik heb geen apparaat en dan moet het nog online....Pfff, ik ben digibeet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643413
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik! :+
vroeger was alles beter :Y
pi_90643418
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaaa foto van Krak *O*
Ik heb gehoord dat Pee een heel nieuwe uitdaging zoekt...... O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643423
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

zoiets? :D

pi_90643473
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zoiets? :D

[ afbeelding ]
Je hebt wel een mooie boezem!!!!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643478
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
zij? dik?
pi_90643509
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zij? dik?
\
Volgens de agenten van vandaag wel. Een heel duidelijke buik enzo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643619
Iig heupen. Echte, vrouwelijke heupen. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643803
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Iig heupen. Echte, vrouwelijke heupen. ;)
en borsten O+ vond haar vormen mooi, maar niet echt dik
pi_90643810
Ik heb vandaag de bezorger van een gratis krant een nieuwjaarsfooi gegeven.
Hij belde aan en begon te blozen toen ik zei dat ik een nee/nee-sticker had. Verkeerd opgeschreven, sorry.
Nee joh, goeie service, ik heb nooit een krant gehad, pak aan! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643824
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Je hebt wel een mooie boezem!!!!
ik ben de rechter he :P
pi_90643836
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

en borsten O+ vond haar vormen mooi, maar niet echt dik
Mooi, maar meer gevuld dan nu gewenst is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643845
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vandaag de bezorger van een gratis krant een nieuwjaarsfooi gegeven.
Hij belde aan en begon te blozen toen ik zei dat ik een nee/nee-sticker had. Verkeerd opgeschreven, sorry.
Nee joh, goeie service, ik heb nooit een krant gehad, pak aan! :+
goeie daad Krak ^O^
pi_90643855
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ben de rechter he :P
Nee, dat maken wij wel uit. :6
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643874
het ruikt hier sterk naar chocolade! mijn allereerste chocoladetaart zit in de oven! :o
pi_90643901
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goeie daad Krak ^O^
Och het is goed gedaan, dus een fooi. IMHO.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643924
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
het ruikt hier sterk naar chocolade! mijn allereerste chocoladetaart zit in de oven! :o
Oh, leuk!
Ga je hem nog vullen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643928
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mooi, maar meer gevuld dan nu gewenst is.
gisteren stond nog iemand in de krant die op de foto ging voor strijd tegen anorexia. ze is eraan overleden. dan nog liever vormen hebben...
pi_90643967
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gisteren stond nog iemand in de krant die op de foto ging voor strijd tegen anorexia. ze is eraan overleden. dan nog liever vormen hebben...
Oh ja!
Zo triest en zo moeilijk om ervan af te komen......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90643976
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oh, leuk!
Ga je hem nog vullen?
nee... hij is aan het bakken en klaar... ik hou niet van kirsch..
er zit alleen bijna een pakje boter in, een grote reep chocola, een half pak suiker en 5 eieren!
net Nigella's kitchen :D
pi_90644038
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nee... hij is aan het bakken en klaar... ik hou niet van kirsch..
er zit alleen bijna een pakje boter in, een grote reep chocola, een half pak suiker en 5 eieren!
net Nigella's kitchen :D
LOL!
Je zou hem door kunnen snijden en er abrikozenjam tussendoen, dan is het sachertorte. He pee? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644137
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oh ja!
Zo triest en zo moeilijk om ervan af te komen......
zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..
pi_90644293
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..
Anorexia heeft net als sommig overgewicht te maken met je hoofd en wat je denkt.
TE mager en TE dik heeft vaak te maken met je hoofd en hoe je denkt.
En hoe mensen daarop reageren heeft ook te maken met angst, net als met een ziekte of handicap. Dat is eng, want het kan iedereen overkomen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644456
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Mensen krijgen geen anorexia omdat ze bang zijn om te dik te worden. Ze krijgen anorexia omdat ze een soort controle willen hebben. Omdat ze zichzelf of hun leven beroerd vinden. Net zo'n beetje als dat mensen smetvrees krijgen of 100 x controleren of het gas uit is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644457
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Anorexia heeft net als sommig overgewicht te maken met je hoofd en wat je denkt.
TE mager en TE dik heeft vaak te maken met je hoofd en hoe je denkt.
En hoe mensen daarop reageren heeft ook te maken met angst, net als met een ziekte of handicap. Dat is eng, want het kan iedereen overkomen.
daarom moeten mensen eens nadenken voordat ze over iemand oordelen. zoiets kan hard aankomen en daar kan iemand jarenlang schade van hebben. dat schijnen mensen niet door te hebben die dat doen.
pi_90644539
taart is eruit! staat nu af te koelen. de binnenkant is nog niet helemaal gestold volgens mij; hij is opengebarsten dus kan wat zachte stukken zien. dat wordt dus in ieder geval niks ertussen smeren ;)
pi_90644575
Sappige taart! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644579
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef Sarabi het volgende:
Steer & P? O-)
Jaja }:| Al gedaan }:|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_90644636
Zo. Net gaatje in riem geprikt :7 Broek zakte steeds van kont :') Misschien tijd voor andere broeken :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_90644668
En boodschapjes voor morgen en zaterdag zijn ook binnen :9 Morgenavond eerst eendeborst en daarna lekkere kaasjes en olijfjes :9 Ik heb zelfs een wijn bij de eendeborst :9
pi_90644674
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net gaatje in riem geprikt :7 Broek zakte steeds van kont :') Misschien tijd voor andere broeken :P
Tof! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644703
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jaja }:| Al gedaan }:|
Ga je OK knieenfoto's maken? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Tof! *O*
kun je met em broeken shoppen ;)
pi_90644755
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ga je OK knieenfoto's maken? ;)
Neh. Volgens mij wilde ze dat ik ergens op ging stemmen of zo :P
pi_90644775
nou; ze mochten thuis kiezen tussen hete kip en paddorisotto met biefstuk. het is helaas het laatste geworden met de moeilijkste boodschappen en bereidingswijze dus ik mag morgen de stervensdrukke hoogvliet in Alphen in :')
pi_90644791
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Tof! *O*
Ja :7 Ik ga morgen eens die spijkerbroeken proberen die hier nog in de kast liggen :o Die zijn nl. een maat kleiner :D
pi_90644890
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :7 Ik ga morgen eens die spijkerbroeken proberen die hier nog in de kast liggen :o Die zijn nl. een maat kleiner :D
Ik kwam spijkerbroeken tegen in de kast met dezelfde maat. Maar deze zijn stretch, nooit gedacht dat het zo zou schelen...... :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644972
Sorry Sarabi, geen zin om me aan te melden.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90644990
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik kwam spijkerbroeken tegen in de kast met dezelfde maat. Maar deze zijn stretch, nooit gedacht dat het zo zou schelen...... :')
:D _O-

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Sarabi het volgende:
dankjewel P :*
Graag gedaan hoor ;)

En nu ga ik richting bios :9 Harry Potter *O* HEb alleen 6 nog niet af. Maar dat doe ik dan vanavond of morgenochtend wel :P
pi_90645010
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
nou; ze mochten thuis kiezen tussen hete kip en paddorisotto met biefstuk. het is helaas het laatste geworden met de moeilijkste boodschappen en bereidingswijze dus ik mag morgen de stervensdrukke hoogvliet in Alphen in :')
Om openingstijd voor de deur staan.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90645033
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O-

[..]

Graag gedaan hoor ;)

En nu ga ik richting bios :9 Harry Potter *O* HEb alleen 6 nog niet af. Maar dat doe ik dan vanavond of morgenochtend wel :P
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90645257
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:

Dat was deze dame.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90645307
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:

wat zei je baas eigenlijk vanmiddag? hij kwam er toch wel op terug?
Het is niet 'mijn baas' maar de zorgmanager en ik heb hem wel zien lopen op de gang, maar kwam niet binnen... durft niet >:)
ik denk te druk
pi_90645329
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Om openingstijd voor de deur staan.......
dan moet ik om 7u mn bed uit op mn vrije dag :o
pi_90645372
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is niet 'mijn baas' maar de zorgmanager en ik heb hem wel zien lopen op de gang, maar kwam niet binnen... durft niet >:)
ik denk te druk
hmm stom dat hij zelf niet kwam. werk je morgen nog?
pi_90645373
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dan moet ik om 7u mn bed uit op mn vrije dag :o
Naja, vroeg iig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90645422
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik denk te druk
Te druk voor een e-mail bom? Tsk, tsk.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90645504
de taart is al de helft kleiner :{
pi_90645509
veel plezier P!
pi_90645543
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
Sorry Sarabi, geen zin om me aan te melden.......
Geeft niet :)
pi_90645571
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo moeilijk is het niet hoor, als je maar goed blijft roeren en regelmatig bouillon (niet te zout) blijft bijschenken.
Beetje gedroogde eekhoorntjesbrood (porcini) en wat verse paddo's erbij.
Als je de methode uit dit filmpje volgt, kan het iet mis gaan:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90645588
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

hmm stom dat hij zelf niet kwam. werk je morgen nog?
Het heeft geen haast, op 11 jan hebben we groot werkoverleg, het gaat erom dat we ons laten horen en ons niet zomaar neer leggen bij allerlei ad hoc beslissingen.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:38:09 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_90645605
Geliked en de pagina meteen geunliked :P
Confidence through competence
  donderdag 30 december 2010 @ 20:39:02 #66
55709 Stereotomy
pi_90645660
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet hoor, als je maar goed blijft roeren en regelmatig bouillon (niet te zout) blijft bijschenken.
Was de CUL SC methode juist niet goed blijven roeren? :P

Dan koekt de onderkant van de risotto ietwat aan en dat geeft juist die lekkere smaak aan het gerecht (net als bij Paella).
pi_90645729
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geeft niet :)
ik wil ook geen facebook, sorry Sarabi
  donderdag 30 december 2010 @ 20:40:28 #68
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90645734
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dan koekt de onderkant van de risotto ietwat aan en dat geeft juist die lekkere smaak aan het gerecht (net als bij Paella).
:N
pi_90645757
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:

Vind ik niet lekker. Zoals deze chef het doet, in een diepe hapjespan of koekenpan is het ideaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90645768
Steer! Geef lekker toe aan het slapen :*
Anders geef ik je een knietje ~O>
pi_90645805
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef golfer het volgende:

[..]

moeilijk weet ik ook niet maar het gaat vooral om de boodschappen. hete kip hoef ik alleen kip bij de slager hier te halen. voor de risotto moet ik parmezaan, arborio rijst (?), paddestoelen en bieslook kopen en die producten heb je echt niet bij onze buurt Spar :(
pi_90645873
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het heeft geen haast, op 11 jan hebben we groot werkoverleg, het gaat erom dat we ons laten horen en ons niet zomaar neer leggen bij allerlei ad hoc beslissingen.
ok ben je dat gewend dat hij vaker niet direct iets van zich laat horen? dan is er niks aan de hand. anders is hij misschien wel in schok :o :P
je hebt gelijk; uiteindelijk als er niks gebeurt kunnen jullie je op 11 jan laten horen
  donderdag 30 december 2010 @ 20:43:56 #73
55709 Stereotomy
pi_90645924
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

:N
Bij Paella is dat wel de correcte techniek, kan me voorstellen dat dit ook goed werkt voor risotto.
pi_90645944
Zo, wijntje of wat later en beetje izzy :X
pi_90646000
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Zo, wijntje of wat later en beetje izzy :X
Hoi Free en Izzy! Of is Izzy al weg?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90646039
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:

moeilijk weet ik ook niet maar het gaat vooral om de boodschappen. hete kip hoef ik alleen kip bij de slager hier te halen. voor de risotto moet ik parmezaan, arborio rijst (?), paddestoelen en bieslook kopen en die producten heb je echt niet bij onze buurt Spar :(
Kip koop je om te beginnen al niet bij de slager, natuurlijk. :6
Een een beetje supermarkt heeft wel alle producten voor een risotto in huis.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90646094
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef golfer het volgende:

[..]

De buurtsuper hier heeft ook veel, maar echt niet alles hoor.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90646164
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef golfer het volgende:

[..]

voor mn tagliatelle hadden ze al 3 dingen niet en moest ik iets anders verzinnen... liep daar een half uur rond..
of ze hebben een gedroogde variant... is natuurlijk minder.
waar haal jij je kip? bij de poelier?
pi_90646257
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hoi Free en Izzy! Of is Izzy al weg?
Dizzy dus :D
En Izzy is al weg, hoewel alle locale media dat afraadden...
Iets met ijzel
pi_90646420
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:

waar haal jij je kip? bij de poelier?
Ja, als het even kan wel.
We hebben gelukkig in onze dorpsstraat van alles, variërend van een goede slager, groentenwinkel, kaaswinkel en viswinkel tot een goede poelier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90646526
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:

ok ben je dat gewend dat hij vaker niet direct iets van zich laat horen? dan is er niks aan de hand. anders is hij misschien wel in schok :o :P
je hebt gelijk; uiteindelijk als er niks gebeurt kunnen jullie je op 11 jan laten horen
Ik zie hem elke werkdag, maar weet je, je hóeft er niet zo over door te gaan ;)
pi_90646633
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, als het even kan wel.
We hebben gelukkig in onze dorpsstraat van alles, variërend van een goede slager, groentenwinkel, kaaswinkel en viswinkel tot een goede poelier.
mooie site en groot assortiment zie ik! ook kant-en-klaar producten :)
pi_90646665
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zie hem elke werkdag, maar weet je, je hóeft er niet zo over door te gaan ;)
heb je het nu over mij, over hem of over jou en je collega's? :@
pi_90646678
tuuut ;)
pi_90646759
Oh Free, ik heb het struikje van Sarfat.......
Plastic buxus met led-verlichting, brandt 72 uur! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90646805
Ongelofelijk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90646811
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Free, ik heb het struikje van Sarfat.......
Plastic buxus met led-verlichting, brandt 72 uur! ;)
ROFL!
Brandende braamstruik da neem ik aan? ;)
pi_90646823
Geniaal! Praatie ook?
pi_90646833
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef freecell het volgende:

[..]

ROFL!
Brandde de braamstruik 72 uur? :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90646882
quote:
Geniaal! Praatie ook?
Nee, daarom dacht ik aan het kruikje van Sarfat. Bovendien leek dat op struikje. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90646933
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Brandde de braamstruik 72 uur? :o
Staat er niet bij geloof ik :D
pi_90646958
quote:

[..]

ROFL!
Da's ook een goeie! _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90647013
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Staat er niet bij geloof ik :D
Nee, kon het me ook niet herinneren... Maar hij praatte dus niet, LOL!
Hoe is het met Bonifacius?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90647103
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee, kon het me ook niet herinneren... Maar hij praatte dus niet, LOL!
Hoe is het met Bonifacius?
Willibrord geloof ik...
Matig, kan beter, TARA niet thuis en ik teut is geen goede combi....
maar ik maak nu net de laatste wijn op, dus misschien straks ;)
pi_90647141
is Isa bij je geweest Free?
pi_90647192
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
is Isa bij je geweest Free?
Gaan mensen daar wijn van drinken dan? O-)
  donderdag 30 december 2010 @ 21:10:28 #97
55709 Stereotomy
pi_90647261
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef freecell het volgende:

[..]

5 broden, 2 vissen en een fles Beaujolais. w/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 december 2010 @ 21:11:02 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90647284
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

5 broden, 2 vissen en een fles Beaujolais. w/
:D
pi_90647334
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Willibrord geloof ik...
Matig, kan beter, TARA niet thuis en ik teut is geen goede combi....
maar ik maak nu net de laatste wijn op, dus misschien straks ;)
Het leek me een moeilijk plaatje iig........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:12:16 #100
55709 Stereotomy
pi_90647338
Gaarne de fles Beaujolais vermenigvuldigen svp

En rap een beetje. O~)
pi_90647385
quote:
8s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Stereotomy het volgende:

En rap een beetje. O~)
Zoiets gebeurt pas op de bruiloft in Kana. Water in wijn, je weetz. :7
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:14:20 #102
55709 Stereotomy
pi_90647435
Weet iemand Borisz :+ waarom het aangifteprogramma 2010 van de belastingdienst niet online staat :?
pi_90647437
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik was bij Isa en ik ging niks drinken, ik moest nog naar huis treinen.... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90647547
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand Borisz :+ waarom het aangifteprogramma 2010 van de belastingdienst niet online staat :?
Ik zie de voorlopige belastingaangifte op http://www.belastingdiens(...)010-01.html#P17_1247
:?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:19:23 #105
55709 Stereotomy
pi_90647690
Is aangifte en aanslag hetzelfde :?
pi_90647696
quote:
Gek genoeg kan ik me indenken dat de definitieve aangifte pas na 1 januari kan...... :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90647856
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het leek me een moeilijk plaatje iig........
Amen zuster!
pi_90647885
beetje gekke fantasyfilm staat hier aan (rtl 4; stardust) :{
pi_90647889
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
IMHO als huisvrouw niet. Je doet aangifte of je krijgt een aanslag.
Als je geen aangifte doet, krijg je een aanslag. Dat kan verschillen en either way kan het gedoe zijn om het te matchen. :r Wat een engelse woorden.
Je hebt tot april ofzo om aangifte te doen. Als free-lancer kan ik me indenken dat er nog wat dingen binnekomen van dit jaar, dus maak je geen zorgen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90647980
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Amen zuster!
Sterkte! O-)
Ik ben niet gezegend met het geduld voor legpuzzels.... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90648215
Hoe is het met je amputatie Rijst?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 december 2010 @ 21:32:51 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90648433
quote:
Geen idee. :+.
pi_90648644
quote:
Omdat je het pas volgend jaar on-line staat.
Waar ga je slempen met de jaar wisseling? :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 december 2010 @ 21:39:02 #114
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90648755
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Aanslag is het resultaat van de aangifte :+.
pi_90648830
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef borisz het volgende:

[..]

Aanslag is het resultaat van de aangifte :+.
Ik heb weleens een aanslag gehad zonder aangifte heur....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90648906
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Omdat je het pas volgend jaar on-line staat.
Waar ga je slempen met de jaar wisseling? :)
Zeg eens? Ik kom toch niet. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649034
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649051
Jammer dat Tav er niet is..... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649110
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Stardust is tof! Gewoon vanaf het begin goed kijken!
pi_90649227
Geen drumsolo! Dat zuigt!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649291
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
Geen drumsolo! Dat zuigt!
:P
pi_90649356
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi nummer van Iron Butterfly en ik ben dol op Slayer. Het leek me een mooie combinatie. :r
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649428
quote:
8s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Stereotomy het volgende:

En rap een beetje. O~)
Waterig spul :+
pi_90649452
Ik ben zo geen hippie en ik vind het een tof nummer. *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:52:16 #125
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_90649516
De hele avond hier flink vuurwerk geknal.. afijn 1 kat bang andere nergens last van.
Maar bange poezel was al een tijdje uit het zicht, 2x huis doorgezocht.. nee ze kan nergens nog verstopt zitten..
Totdat ik bij de kattenbak sta...het zal toch niet? ik kiek een beetje door het deurtje.. zit poezel daar al die tijd _O- :') gekke poezel hehe
Dat heeft ze echt nog nooit gedaan :o!
Heb nu d;r mandje in de badkamer gezet en daar ligt ze nu, lijkt me een fijner plekje is nl goed donker.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_90649549
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waterig spul :+
Beaujolais nouveau is waterig. Verder is het wel lekker heur.
Nouveau was ws wel makkelijker te vermenigvuldigen, is toch al slap......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 december 2010 @ 21:54:04 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90649653
Heb een biertje uit Hanoi open getrokken :P.
pi_90649677
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef MissHobje het volgende:
De hele avond hier flink vuurwerk geknal.. afijn 1 kat bang andere nergens last van.
Maar bange poezel was al een tijdje uit het zicht, 2x huis doorgezocht.. nee ze kan nergens nog verstopt zitten..
Totdat ik bij de kattenbak sta...het zal toch niet? ik kiek een beetje door het deurtje.. zit poezel daar al die tijd _O- :') gekke poezel hehe
Dat heeft ze echt nog nooit gedaan :o!
Heb nu d;r mandje in de badkamer gezet en daar ligt ze nu, lijkt me een fijner plekje is nl goed donker.
Arme poes.
Wij lachten onze poes uit als hij schrok, werkte ook goed.
Naja, negeren dus.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:55:07 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90649728
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef MissHobje het volgende:

Hier valt het gelukkig altijd heel erg mee. Alleen met oud-en-nieuw zelf heel veel siervuurwerk, maar geen groepen rotjes gooiende jochies in deze buurt.
Kat heeft er dus ook (nog) geen last van.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90649758
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef borisz het volgende:
En?
Hier nu De Drumsolo. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649791
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef borisz het volgende:
Lekkerrrr :?
pi_90649829
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier valt het gelukkig altijd heel erg mee. Alleen met oud-en-nieuw zelf heel veel siervuurwerk, maar geen groepen rotjes gooiende jochies in deze buurt.
Kat heeft er dus ook (nog) geen last van.
Ik heb wel last van rondlopende jongeren. Maar sinds het verkooppunt hier dicht is, scheelt het veel overlast.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649841
Hier knalt het niet echt...
Ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Vrienden hebben besloten dat wij thuis zijn dus dat hier de fuif is _O- ben benieuwd naar het aantal mensen hier, tot nu toe 3 extra _O-
pi_90649905
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Die vond ik echt heel mooi, jij niet?
pi_90649913
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef freecell het volgende:
Hier knalt het niet echt...
Ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Vrienden hebben besloten dat wij thuis zijn dus dat hier de fuif is _O- ben benieuwd naar het aantal mensen hier, tot nu toe 3 extra _O-
Oh, gezellig!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90649914
omdat het toch een beetje een Miya topic is upload ik een paar foto'tjes van haar (als jullie dat willen zien) :)
pi_90649953
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
omdat het toch een beetje een Miya topic is upload ik een paar foto'tjes van haar (als jullie dat willen zien) :)
Ja!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 21:58:37 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90649954
Wij hebben uitnodiging voor een feest bij mijn broer in Amstelveen, maar ik denk dat we gewoon lekker met z'n tweetjes met wat lekkere hapjes een een paar flessen Cremant de Bourgogne thuis blijven cocoonen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90649957
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die vond ik echt heel mooi, jij niet?
niet echt gevolgd. kijk soms met een schuin oog maar dan snap ik em natuurlijk niet ;)
een man die een geit wordt etc..
pi_90650045
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik wil ook geen facebook, sorry Sarabi
Why not?
Eerst vond ik hyves leuker maar nu is facebook toch wel fijner
pi_90650066
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

niet echt gevolgd. kijk soms met een schuin oog maar dan snap ik em natuurlijk niet ;)
een man die een geit wordt etc..
Hij is echtecht leuk!
pi_90650070
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
Wij hebben uitnodiging voor een feest bij mijn broer in Amstelveen, maar ik denk dat we gewoon lekker met z'n tweetjes met wat lekkere hapjes een een paar flessen Cremant de Bourgogne thuis blijven cocoonen.
heerlijk toch? hier trouwens op 2e kerstdag is er niet bij 1 huis ingebroken maar bij 3. 1 huis achter ons en andere 2 zitten resp. 3 en 4 huizen naast ons :{
pi_90650107
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Why not?
weet niet. heb hyves en dat vind ik genoeg. om facebook ook bij te moeten houden..
  donderdag 30 december 2010 @ 22:00:50 #144
55709 Stereotomy
pi_90650128
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Why not?
FF is er nog niet klaar voor internationaal lastiggevallen te worden :P
  donderdag 30 december 2010 @ 22:01:25 #145
55709 Stereotomy
pi_90650163
Oh Bloes en Golfer, hoe vonden jullie de film The Social Network? Best leuke film he? :)
pi_90650171
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

weet niet. heb hyves en dat vind ik genoeg. om facebook ook bij te moeten houden..
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

quote:

[..]

Ik heb niks , ik mis het niet en ik heb er geen zin in.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 december 2010 @ 22:02:14 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90650217
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekkerrrr :?
Heb wel wat beter spul uit Azie gedronken.
pi_90650248
Mijn nichtje; let op haar haar :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog een schattig foto'tje uit de oude doos (ze is nu wel wat steviger geworden)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90650266
Foto's miya! Ja!

en nog een voor :* Steer
  donderdag 30 december 2010 @ 22:03:03 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90650280
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Bloes en Golfer, hoe vonden jullie de film The Social Network? Best leuke film he? :)
Ja, vooral omdat het dus gewoon allemaal waargebeurd is en die knaap nu op z'n 26ste multimiljardair is en man of the year (Time) is.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90650392
FF wat een muppig baby'tje O+

En ikheb wel facebook, maar ga in het nieuwe jaar wrs iedereen die ik niet irl ken ontvrienden :@
pi_90650416
Miya verdient haar naamtopic! O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90650457
Wat een poepie die Babi M O+
pi_90650463
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef freecell het volgende:

En ikheb wel facebook, maar ga in het nieuwe jaar wrs iedereen die ik niet irl ken ontvrienden :@
Ik wordt niet ontvriend want ik sta er niet in! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90650502
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef freecell het volgende:

Kan je nu toch net even stemmen op een mede CULler ;)
Sorry ik stop met zeuren
pi_90650552
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik wordt niet ontvriend want ik sta er niet in! *O*
ik maak uitzonderingen voor mensen die ik online redelijk goed ken ;)
pi_90650614
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef freecell het volgende:

Ik ben zéér kieskeurig, het moeten echt 'vrienden' zijn die ik ken en waar ik iets mee heb.
Bij hyves heb ik ook af en toe flink geschoond >:)
pi_90650622
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Je kan me lekker niet ontvrienden! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90650628
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, vooral omdat het dus gewoon allemaal waargebeurd is en die knaap nu op z'n 26ste multimiljardair is en man of the year (Time) is.
die wil ik ook nog zien! lijkt me cool
pi_90650713
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben zéér kieskeurig, het moeten echt 'vrienden' zijn die ik ken en waar ik iets mee heb.
Ik durf ook niet iedereen uit deze SC toe te voegen :D
pi_90650738
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik was niet zeer kieskuerig.... misschien wordt het tijd :P
pi_90650755
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik durf ook niet iedereen uit deze SC toe te voegen :D
en wij kennen elkaar al zo lang :D
pi_90650780
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef freecell het volgende:

[..]

en wij kennen elkaar al zo lang :D
Ja ging ook altijd zo goed
pi_90650822
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja ging ook altijd zo goed
nou, niet zo sarcastisch ;) volgens mij zijn wij nog nooit echt de mist in gegaan :)
pi_90650850
mn chocoladetaart :')

en aangesneden:

en ze vonden em lekker :o hahah
pi_90650896
Ik voel een gevoeligeace-book dicussie aankomen..... O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90650911
Ff: het gaat om de smaak ;)
pi_90650935
Goed gedaan FFT!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90650954
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef freecell het volgende:

[..]

nou, niet zo sarcastisch ;) volgens mij zijn wij nog nooit echt de mist in gegaan :)
Dan ben je volgens mij veel vergeten dat ik tegen je gezegd heb, dat ging echt te ver
pi_90650993
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
mn chocoladetaart :')

[ afbeelding ]

en aangesneden:

[ afbeelding ]

en ze vonden em lekker :o hahah
Ik wil wel een stukje hoor
pi_90651024
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan ben je volgens mij veel vergeten dat ik tegen je gezegd heb, dat ging echt te ver
Vast wel, ik heb mijn vergevingsgezinde buien ;)
Maar ik heb niet zo snel een hekel aan iemand :P
pi_90651066
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Vast wel, ik heb mijn vergevingsgezinde buien ;)
Maar ik heb niet zo snel een hekel aan iemand :P
Das mooi :)
pi_90651192
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Das mooi :)
Ze vergeeft mij ook als ik Willebrord verwar met Bonifacius... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90651232
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wie en wie?
pi_90651255
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zélfs dat ;)
en ik g hem nu even weer op tafel leggen :P
pi_90651362
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wie en wie?
Heiligen die in nederland predikten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90651459
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Heiligen die in nederland predikten.
en vervolgens doodgemept werden :o
pi_90651549
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wie en wie?
Je moet maar googlen of het klopt....
Bonifacius werd bij Dokkum vermoord. En Willebrord was bisschop van Heiloo ofzo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90651606
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Willebrord ook? Wat barbaars!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90651728
nope, willibrord niet :P
Bonifatius wel, die Friezen zijn niet te vertrouwen ;)
pi_90651809
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef freecell het volgende:
nope, willibrord niet :P
Bonifatius wel, die Friezen zijn niet te vertrouwen ;)
Eh, nou, lang verhaal, laat maar. (8>
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90651884
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Eh, nou, lang verhaal, laat maar. (8>
Oost-Friezen, eigenlijk Groningers... blablabla, ja, ik weet het ;)
pi_90652010
Dat gedoe met die update dingen he...... Er zijn geen updates, ga weg!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90652064
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Oost-Friezen, eigenlijk Groningers... blablabla, ja, ik weet het ;)
Oh nee, twas een verhaal voor hooguit PM...... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90652150
dankjewel voor mn taartsteun... hij is zwaar! Sarabi je mag een stukje hoor. maar aan een klein puntje heb je echt genoeg ;)

ik heb overigens zelf alleen een brokje op; vriendinnen van mn zusje wilden graag taart.
nu tijd voor een avondsnack; 2 peren :P
pi_90652271
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel voor mn taartsteun... hij is zwaar! Sarabi je mag een stukje hoor. maar aan een klein puntje heb je echt genoeg ;)

ik heb overigens zelf alleen een brokje op; vriendinnen van mn zusje wilden graag taart.
nu tijd voor een avondsnack; 2 peren :P
Vonden ze het lekker?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 22:33:34 #188
55709 Stereotomy
pi_90652402
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Gestenigd :o

Ben 2x bij die vijver geweest :P
pi_90652409
En over Jan Smit of iets anders...
Ik hoor liever dit:
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90652453
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gestenigd :o

Ben 2x bij die vijver geweest :P
In Dokkum?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90652577
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Vonden ze het lekker?
ja dat zeiden ze al bij de eerste hap. toen zei ik dat ze best eerlijk mochten zijn maar ze aten het echt met smaak op.
mijn zus probeerde ook 3x te maken maar mislukte iedere keer want het rees niet.
dus ik kan beter chocoladetaarten maken dan mn zus *O* haha
ook proeven?
pi_90652651
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja dat zeiden ze al bij de eerste hap. toen zei ik dat ze best eerlijk mochten zijn maar ze aten het echt met smaak op.
mijn zus probeerde ook 3x te maken maar mislukte iedere keer want het rees niet.
dus ik kan beter chocoladetaarten maken dan mn zus *O* haha
ook proeven?
Oh wat tof!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90652753
Geleerd van Fok!: Ik luister nu Sigur Ros. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90652812
Welke vijver Steer?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90652818
wat een maffe film is Stardust! al die lijken op een rijtje :')
pi_90652921
Krak wil je een simpel, maar prachtig nummer horen? een voorbeeld van hoe een eenvoudig muziekje niet eentonig wordt... vind het ontzettend mooi! een van mijn favo's O+
  donderdag 30 december 2010 @ 22:42:38 #197
55709 Stereotomy
pi_90652941
In Dokkum ja.

Heb trek :{w McFlurry, chocoladewafel, of gewoon kipfilet uit de koelkast? 8)7
pi_90653077
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
In Dokkum ja.

Wat vond je van die vijver?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 22:44:56 #199
55709 Stereotomy
pi_90653084
Het is de kipfilet geworden voordat ik me niet meer kon bedwingen. Wel grappig: weet zeker dat ik na de wafel en zeker na de flurry nog honger zou hebben, na de kipfilet niet meer.
pi_90653105
Hoi :W

45 minuten gewandeld over een stuk waar ik normaal 25 minuten over doe :D
(schaatsen vergeten :{ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90653113
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak wil je een simpel, maar prachtig nummer horen? een voorbeeld van hoe een eenvoudig muziekje niet eentonig wordt... vind het ontzettend mooi! een van mijn favo's O+
Ja.post es?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 22:45:20 #202
55709 Stereotomy
pi_90653114
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wat vond je van die vijver?
Viesssss Patrick coño....

Mag de gemeente wel ff schoonmaken.
pi_90653133
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
In Dokkum ja.

McFlurry was dus lekker?
was vandaag nog langs de Mac geweest maar Flurry vind ik toch nog steeds te koud bij vriespunt
pi_90653246
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja.post es?

van een waanzinnig muzikale danceproducer die van een van zijn dancenr's een klassieke remix maakte. dat soort mensen heb ik diep respect voor.. dit nr mag op mijn begrafenis :Y
pi_90653293
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Viesssss Patrick coño....

Mag de gemeente wel ff schoonmaken.
Hmm, ik ben ook wel eens ergens geweest en als het een vieze sloot zou zijn, was het nog mooi. Door de dingen en de aandacht van mensen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90653378
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Isabeau het volgende:

Hoera!
ou,dat je thuis bent dus ;)

Bonifatius was een roofmoord toch? Iets met een bijl dacht ik ;)
pi_90653423
quote:

wees blij anders kon ik je uit een wak komen trekken!
leuke dag gehad?
pi_90653431
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef freecell het volgende:
Hoera!

Geen idee, ik weet alleen dát die man vermoord werd door de Friezen, onbetrouwbaar volk :7

Hoe komt Tara eigenlijk thuis?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90653483
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:

wees blij anders kon ik je uit een wak komen trekken!
leuke dag gehad?
:Y (en kan hier weinig anders zeggen hè, :N klinkt zo onaardig met FC meelezend O-) )
pi_90653566
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

van een waanzinnig muzikale danceproducer die van een van zijn dancenr's een klassieke remix maakte. dat soort mensen heb ik diep respect voor.. dit nr mag op mijn begrafenis :Y
Ik vind het wel mooie filmmuziek. Maar niet heel origineel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90653646
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y (en kan hier weinig anders zeggen hè, :N klinkt zo onaardig met FC meelezend O-) )
haha nou ik wist het niet meer zeker. FC gaf zo'n vaag antwoord toen ik vroeg of je bij haar was :P
pi_90653688
O+ hoi O+
pi_90653713
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooie filmmuziek. Maar niet heel origineel.
je moet het voelen.. het begint zachtjes met een hoorn, dan piano en dezelfde melodie wordt dan steeds voller en voller tot een explosie volgt...

sorry, ben een beetje gek :D (op die muziek)
pi_90653719
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoera!

Bonifatius werd door de heidenen vermoord met een bijl. Iets met een bijbel die hij boven z'n hoofd hield.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90653767
quote:

Jaaa tis glad in jullie regio :{
pi_90653770
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je moet het voelen.. het begint zachtjes met een hoorn, dan piano en dezelfde melodie wordt dan steeds voller en voller tot een explosie volgt...

sorry, ben een beetje gek :D (op die muziek)
Ik voel gewoon minder. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90653806
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet alleen dát die man vermoord werd door de Friezen, onbetrouwbaar volk :7

Hoe komt Tara eigenlijk thuis?
Is al thuis. Fietsend :P Ging prima volgens hem :)
pi_90653808
FF ziet er goed uit hoor, je choctaart.

Steer, vond het een leuke film, wát een claims en wat een idioot slimme gast.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:55:52 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90653836
Ik zit naar een vreselijke zweefteverige vrouwenfilm te kijken.
Weet niet of ik dat helemaal tot het einde trek. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90653860
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Bonifatius werd door de heidenen vermoord met een bijl. Iets met een bijbel die hij boven z'n hoofd hield.....
Ja, dat moet er altijd bij hè? :P
pi_90653868
en hier het bizarre filmpje waar ik het gisteren over had. vooral vanaf 0:40. Louis van Gaal aka.... :{

pi_90653947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik voel gewoon minder. ;)
:)
en wat vind je van mijn 2e lievelingsliedje?

donderdag 30 december 2010 @ 22:57:56 #223
55709 Stereotomy
pi_90653955
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
FF ziet er goed uit hoor, je choctaart.

Steer, vond het een leuke film, wát een claims en wat een idioot slimme gast.
Zuckerberg deed me in die film een erg denken aan mod Glowmouse hier op Fok! :D Zelfde type. Alleen glowmouse heeft nog een goed idee nodig voor werelddominantie. w/
pi_90653962
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, dat moet er altijd bij hè? :P
Het heeft wel iets.... Zeker voor de heidenen die afhankelijk waren van mondelinge overleveringen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90653982
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
Ik zit naar een vreselijke zweefteverige vrouwenfilm te kijken.
Weet niet of ik dat helemaal tot het einde trek. ;)
hersens op 0 zetten en dan kun je em vast leuk vinden ;)
  donderdag 30 december 2010 @ 22:59:06 #226
55709 Stereotomy
pi_90654022
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

pi_90654097
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dies mooi!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90654142
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

dat heeft er echt NIKS mee te maken... zulke mooie muziek een beetje verpesten ;(
pi_90654168
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dies mooi!
jeej *O*
mooie clip ook he met al die stelletjes O+
pi_90654272
Steer, je link zuigt, ik kon niet meer terug naar de SC.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90654334
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat heeft er echt NIKS mee te maken... zulke mooie muziek een beetje verpesten ;(
Dubieuze cover ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90654546
Zielig liedje...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90654659
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Zielig liedje...
Forever Love?
pi_90654673
Deze dan: Daar ga ik van dansen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90654698
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Deze dan: Daar ga ik van dansen!
haha ja dies geinig :)
pi_90654871
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha ja dies geinig :)
Jeugdsentiment...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90654943
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90654959
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Doe dan de echte orginele en 100 keer betere versie:

Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  donderdag 30 december 2010 @ 23:14:39 #239
55709 Stereotomy
pi_90654965

_O-

SPOILER
pi_90655101
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:14 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Doe dan de echte orginele en 100 keer betere versie:

Hoe is het met je amputatie?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90655169
Sorry Steer, caught up in het nummer......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90655369
He, ik heb hetzelfde als FFT...
Dat je na lange tijd weer gewoon plezier hebt in muziek.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90655671
Steer, home alone, echt waar?Nee toch!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90655704
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hoe is het met je amputatie?
lastig typen nog steeds. :P verder wel okee. kreeg er een stroomstoot van ofoz :')
pi_90655728
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef rijsttafel het volgende:

lastig typen nog steeds. :P verder wel okee. kreeg er een stroomstoot van ofoz :')
Wat vetpijnlijk ris :o
pi_90655765
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat vetpijnlijk ris :o
was raar vooral. Het kwam door de deurklink. Maarja :P het groeit wel aan zo erg is het nu ook weer niet verminkt.
pi_90655804
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Zacht kusje op je vinger en wees voorzichtiger!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 23:30:47 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90655807
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:

hersens op 0 zetten en dan kun je em vast leuk vinden ;)
Ik heb ze op - 10 gezet en nog steeds vind ik het niets. :{
En die Julia Roberts is een lelijke opgespoten breedbekkikker met flaporen met teveel botox geworden . Wat een griezel is dat tegenwoordig en dat terwijl ze denkt er mooi uit te zien met haar leeftijd. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_90655866
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef rijsttafel het volgende:

was raar vooral. Het kwam door de deurklink. Maarja :P het groeit wel aan zo erg is het nu ook weer niet verminkt.
We kunnen je nu wel uit duizenden korreltjes herkennen O+
pi_90655951
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat klinkt als iets pathologisch-forensisch....
We kennen je ook zonder verminking wel hoor Rijst!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90656065
Ik ga slapen, ik wil oliebollen kopen bij een bakker die niet in de lijst staat. Het is er wel heel druk. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90656077
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nu zit ik in de zak breukrijst :'(
pi_90656136
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zacht kusje op je vinger en wees voorzichtiger!
ja mam
pi_90656143
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nu zit ik in de zak breukrijst :'(
LOL!
Niemand denkt dat je paprijst bent hoor! :N
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90656177
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

LOL!
Niemand denkt dat je paprijst bent hoor! :N
lekker klef :P
pi_90656223
Ohja, durf jij door een gibomuur boren waar leidingen achter zitten?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90656315
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Je mag eerst oefenen met een muur waar geen leidingen achter zitten. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90656424
Ik heb geen speedboor en ik durf niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90656687
Oh ja, ik ging slapen, trusten allemaal!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  donderdag 30 december 2010 @ 23:48:31 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90656826
Ik heb het echt tot nu toe volgehouden, maar het lukt mij echt niet meer om verder naar dat getrut in die film te kijken.
Afgehaakt. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_90656969
Hoi, goeienavond allemaal :) Ik ga lekker een misdaadserie (Cold case) kijken en dan naar bed. Ik heb half terug gelezen, balen golfer, dat t zo'n vreselijke wijvenfilm is :r
  donderdag 30 december 2010 @ 23:53:31 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90657108
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi, goeienavond allemaal :) Ik ga lekker een misdaadserie (Cold case) kijken en dan naar bed. Ik heb half terug gelezen, balen golfer, dat t zo'n vreselijke wijvenfilm is :r
Haha, zo erg dat zelfs mij eigen zweefteefje B. hem nu ook uitgezet heeft, ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90657114
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb hem ook uitgezet *O* :D
  donderdag 30 december 2010 @ 23:55:26 #264
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_90657223
quote:
zat er aan te denken om in een steun muur een gat te boren op een plek waar ik gok dat de 240V loopt. altijd handig een extra wcd.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:09:45 #265
55709 Stereotomy
pi_90658077
Hm.

Jongen waarmee ik goed contact had tijdens toneel postte net op facebook dat ie een geslachtsverandering wilde ondergaan. Hij post wel vaker rare dingen, dus ik nam het ter notificatie aan.

Krijg ik nu een uitgebreide mail met dat ie het echt van plan is. Hij wil volgend jaar starten met hormoonbehandelingen. -O- Hij liep al een tijdje bij een 2e lijns psych, maar wist niet precies waarvoor, maar 't is dus hiervoor. Ging al een tijdje niet zo best met hem, had moeite om vrienden te houden, kan zijn dat ie hierin een beetje in de knoop zat :?
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:12:21 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90658255
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hm.

Jongen waarmee ik goed contact had tijdens toneel postte net op facebook dat ie een geslachtsverandering wilde ondergaan. Hij post wel vaker rare dingen, dus ik nam het ter notificatie aan.

Krijg ik nu een uitgebreide mail met dat ie het echt van plan is. Hij wil volgend jaar starten met hormoonbehandelingen. -O- Hij liep al een tijdje bij een 2e lijns psych, maar wist niet precies waarvoor, maar 't is dus hiervoor. Ging al een tijdje niet zo best met hem, had moeite om vrienden te houden, kan zijn dat ie hierin een beetje in de knoop zat :?
Heftig hoor.
En hoe ga jij er mee om? Met dat gegeven?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:14:39 #267
55709 Stereotomy
pi_90658395
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Heftig hoor.
En hoe ga jij er mee om? Met dat gegeven?
Hm. Hij was sowieso al homo, dus wat dat betreft verandert er niet veel :P maar ik wist wel dat ie ergens mee zat, alleen niet dit. Ik vind hem ook niet overdreven vrouwelijk ofzo (wel de standaard homodingen zoals musicals en ABBA enzo :'))

Voor mij verandert er niet veel qua vriendschap denk ik, hoop alleen dat ie er zelf goed over nagedacht heeft en niet dat ie dit doet omdat hij ergens anders over in de war is. Z'n ouders waren vorig jaar ook gescheiden enzo, dat was best heftig voor hem.

Pjieuw. Best heftig.
pi_90658622
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hm. Hij was sowieso al homo, dus wat dat betreft verandert er niet veel :P maar ik wist wel dat ie ergens mee zat, alleen niet dit. Ik vind hem ook niet overdreven vrouwelijk ofzo (wel de standaard homodingen zoals musicals en ABBA enzo :'))

Voor mij verandert er niet veel qua vriendschap denk ik, hoop alleen dat ie er zelf goed over nagedacht heeft en niet dat ie dit doet omdat hij ergens anders over in de war is. Z'n ouders waren vorig jaar ook gescheiden enzo, dat was best heftig voor hem.

Pjieuw. Best heftig.
Pfoei, klinkt inderdaad erg heftig allemaal :o
pi_90658704
Er loopt hier op fok ook iemand rond die een geslachtsverandering heeft ondergaan, en die gaat trouwen (of getrouwd is) zo gaaf O+

Weet iemand hier hoe je berichten van mensen kan deblokkeren in Feestboek?
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:22:52 #270
55709 Stereotomy
pi_90658815
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Er loopt hier op fok ook iemand rond die een geslachtsverandering heeft ondergaan, en die gaat trouwen (of getrouwd is) zo gaaf O+

Weet iemand hier hoe je berichten van mensen kan deblokkeren in Feestboek?
Ja, met muiscursor boven een bericht hangen, dan zie je rechts van de eerste regel een tandwieltje verschijnen. Daar kun je kiezen wat te blocken.

Je kunt ook bv kiezen om alleen Farmville dingen van Borisz iemand :P te blokkeren, en de rest gewoon te laten komen. >:O
pi_90658911
Ja maar ik zie niks meer van die persoon nu, en wil het weer terug :D
pi_90658936
quote:
Als ik weet waar de leidingen zitten. :+ Als je er een gat in hebt krijg je dat niet meer dicht zonder je muur half neer te halen dus die gok moet je niet nemen.

Er betaan magnetische meters om te meten waar de leidingen zitten.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:25:38 #273
55709 Stereotomy
pi_90658949
Oh, deblokkeren :P

Eh. :P

Misschien een instelling op de profielpagina van die persoon zelf?
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:25:49 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90658958
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:

Ja, met muiscursor boven een bericht hangen, dan zie je rechts van de eerste regel een tandwieltje verschijnen. Daar kun je kiezen wat te blocken.

Ja, gelukt. Ik zie niets meer van je. :P
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 31 december 2010 @ 00:26:21 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90658979
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je kunt ook bv kiezen om alleen Farmville dingen van Borisz iemand :P te blokkeren, en de rest gewoon te laten komen. >:O
Farmville is er al lang af hoor :P.
pi_90658999
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, deblokkeren :P

Eh. :P

Misschien een instelling op de profielpagina van die persoon zelf?
Al gevonden, Oma Nerd herself onderaan de pagina zie je instellingen wijzigen w/
pi_90659044
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Pjieuw. Best heftig.
Achja, ieder z'n ding. :) Als ie denkt dat dat 'm gelukkig maakt.. moet ie dat maar doen. Ik zou er niet mee zitten.
pi_90659100
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef rijsttafel het volgende:

Achja, ieder z'n ding. :)
Als het ding nog aanwezig is that is ):O
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:28:49 #279
55709 Stereotomy
pi_90659126
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Achja, ieder z'n ding. :) Als ie denkt dat dat 'm gelukkig maakt.. moet ie dat maar doen. Ik zou er niet mee zitten.
Hij krijgt tieten :9~ :9~ >:O
pi_90659139
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als het ding nog aanwezig is that is ):O
:o

ben al aan het oefenen met lichaamsdelen afhakken :P
pi_90659166
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hij krijgt tieten :9~ :9~ >:O
sommige mannen hebben ze al en willen er juist vanaf :+
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:30:24 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90659204
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:

Alicey
Poef.....gone! ©golfer
pi_90659206
Goedeavond :) HP was tof en spannend zeg :o Alleen hier en daar ietsiepietsie te rap. Ik heb het idee dat er dingetjes missen. Essentiele dingetjes.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:31:42 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90659274
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Alleen hier en daar ietsiepietsie te rap. Ik heb het idee dat er dingetjes missen. Essentiele dingetjes.
Ook geslachtveranderingen ondergaan?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:33:18 #285
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_90659359
sssst. ik moet zo nog eten..
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:34:32 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90659419
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:33 schreef PKfotografie het volgende:
sssst. ik moet zo nog eten..
Wat doe jij trouwens opeens in CUL?
Ben je die andere sekte in FOT zat?
Poef.....gone! ©golfer
pi_90659552
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ook geslachtveranderingen ondergaan?
Niet dat ik weet eigenlijk :o
pi_90659596
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef PdeHoog het volgende:

Niet dat ik weet eigenlijk :o
Alleen 2 geholpen katten toch :Y)
pi_90659626
Hoe hebben de suntavjes gegeten :?
pi_90659690
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Alleen 2 geholpen katten toch :Y)
Ja :7
pi_90659708
Brrr koud ineens hier :? Ik ga lekker naar bed, morgen een lange dag gamen O+/ voor de boeg *O*
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:40:59 #292
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_90659726
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

had honger. vandaar.

ben nu broodje frikandel en kroket naar binnen aan het duwen.

geen hoogstandje, verder wel lekker
pi_90659753
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Brrr koud ineens hier :? Ik ga lekker naar bed, morgen een lange dag gamen O+/ voor de boeg *O*
Slaap lekker :) Ik ga ook zo. Eerst nog wat te eten scoren. Ik heb trek :9
pi_90659900
Ik luister top 2000 en ik ken bijna alles, maar het valt me op dat ik bij Crosby, Stills, Nash & Young gewoon echt steeds :? heb :@
Oh ja ik mot naar bed :( kwart voor 7 wekker :W
pi_90659938
Tijd voor nog wat Stilton denk ik :9 :W
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:46:02 #296
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_90659954
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

hmm ik ben niet zo goed in vriendjes maken en houden denk ik. dus ik roep willekeurig wat in de verschillende subfora en hoop dat ze me lief vinden.
pi_90660033
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor nog wat Stilton denk ik :9 :W
Lekker :9 Ik heb een stukje notenkaas gekocht vanavond, lekker voor morgen bij de bubbels O+
pi_90660070
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:

had honger. vandaar.

ben nu broodje frikandel en kroket naar binnen aan het duwen.

geen hoogstandje, verder wel lekker
Mmmmm, (kalfs-) kroketje, dat mag ik morgen weer op mijn werk van mezelf :+
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:48:32 #299
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90660085
The wind cries Mary O+
[top2000]
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:50:28 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90660190
Aftellen tot 2011
Poef.....gone! ©golfer
pi_90660197
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zuckerberg deed me in die film een erg denken aan mod Glowmouse hier op Fok! :D Zelfde type. Alleen glowmouse heeft nog een goed idee nodig voor werelddominantie. w/
Bedankt.

[CUL SC]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')