Steer vind me niet aantrekkelijk hoor heeft ie gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe es gewoon. Je weet best dat je er goed uitziet anders wil Steer je echt niet in hotpants zien. Steer heeft smaak.
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Sarabi het volgende:
FFT niet zeuren, je ziet er geweldig uit
Sorry!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wat liiiefff![]()
ze heet alleen Miya, klein verschilletje maar
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenkomt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
Dat is ook wel begrijpelijk inderdaad, maar je mag best heel trots zijn op je lichaamquote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenkomt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
jaaa foto van Krakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!
Duurt nog even, ik heb geen apparaat en dan moet het nog online....Pfff, ik ben digibeet.quote:
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik!
Ik heb gehoord dat Pee een heel nieuwe uitdaging zoekt......quote:
zoiets?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!
zij? dik?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik!
\quote:
en borstenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Iig heupen. Echte, vrouwelijke heupen.
ik ben de rechter hequote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie boezem!!!!
Mooi, maar meer gevuld dan nu gewenst is.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en borstenvond haar vormen mooi, maar niet echt dik
goeie daad Krakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vandaag de bezorger van een gratis krant een nieuwjaarsfooi gegeven.
Hij belde aan en begon te blozen toen ik zei dat ik een nee/nee-sticker had. Verkeerd opgeschreven, sorry.
Nee joh, goeie service, ik heb nooit een krant gehad, pak aan!
Oh, leuk!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
het ruikt hier sterk naar chocolade! mijn allereerste chocoladetaart zit in de oven!
gisteren stond nog iemand in de krant die op de foto ging voor strijd tegen anorexia. ze is eraan overleden. dan nog liever vormen hebben...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mooi, maar meer gevuld dan nu gewenst is.
Oh ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gisteren stond nog iemand in de krant die op de foto ging voor strijd tegen anorexia. ze is eraan overleden. dan nog liever vormen hebben...
nee... hij is aan het bakken en klaar... ik hou niet van kirsch..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, leuk!
Ga je hem nog vullen?
LOL!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee... hij is aan het bakken en klaar... ik hou niet van kirsch..
er zit alleen bijna een pakje boter in, een grote reep chocola, een half pak suiker en 5 eieren!
net Nigella's kitchen
zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja!
Zo triest en zo moeilijk om ervan af te komen......
Anorexia heeft net als sommig overgewicht te maken met je hoofd en wat je denkt.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..
Mensen krijgen geen anorexia omdat ze bang zijn om te dik te worden. Ze krijgen anorexia omdat ze een soort controle willen hebben. Omdat ze zichzelf of hun leven beroerd vinden. Net zo'n beetje als dat mensen smetvrees krijgen of 100 x controleren of het gas uit is.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..
daarom moeten mensen eens nadenken voordat ze over iemand oordelen. zoiets kan hard aankomen en daar kan iemand jarenlang schade van hebben. dat schijnen mensen niet door te hebben die dat doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Anorexia heeft net als sommig overgewicht te maken met je hoofd en wat je denkt.
TE mager en TE dik heeft vaak te maken met je hoofd en hoe je denkt.
En hoe mensen daarop reageren heeft ook te maken met angst, net als met een ziekte of handicap. Dat is eng, want het kan iedereen overkomen.
Tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net gaatje in riem gepriktBroek zakte steeds van kont
Misschien tijd voor andere broeken
Neh. Volgens mij wilde ze dat ik ergens op ging stemmen of zoquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga je OK knieenfoto's maken?
Jaquote:
Ik kwam spijkerbroeken tegen in de kast met dezelfde maat. Maar deze zijn stretch, nooit gedacht dat het zo zou schelen......quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ga morgen eens die spijkerbroeken proberen die hier nog in de kast liggen
Die zijn nl. een maat kleiner
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kwam spijkerbroeken tegen in de kast met dezelfde maat. Maar deze zijn stretch, nooit gedacht dat het zo zou schelen......
Graag gedaan hoorquote:
Om openingstijd voor de deur staan.......quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
nou; ze mochten thuis kiezen tussen hete kip en paddorisotto met biefstuk. het is helaas het laatste geworden met de moeilijkste boodschappen en bereidingswijze dus ik mag morgen de stervensdrukke hoogvliet in Alphen in
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Graag gedaan hoor![]()
En nu ga ik richting biosHarry Potter
HEb alleen 6 nog niet af. Maar dat doe ik dan vanavond of morgenochtend wel
Dat was deze dame.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
gisteren stond nog iemand in de krant die op de foto ging voor strijd tegen anorexia. ze is eraan overleden. dan nog liever vormen hebben...
Het is niet 'mijn baas' maar de zorgmanager en ik heb hem wel zien lopen op de gang, maar kwam niet binnen... durft nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
wat zei je baas eigenlijk vanmiddag? hij kwam er toch wel op terug?
dan moet ik om 7u mn bed uit op mn vrije dagquote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Om openingstijd voor de deur staan.......
hmm stom dat hij zelf niet kwam. werk je morgen nog?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is niet 'mijn baas' maar de zorgmanager en ik heb hem wel zien lopen op de gang, maar kwam niet binnen... durft niet![]()
ik denk te druk
Naja, vroeg iig.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan moet ik om 7u mn bed uit op mn vrije dag
Te druk voor een e-mail bom? Tsk, tsk.......quote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is niet 'mijn baas' maar de zorgmanager en ik heb hem wel zien lopen op de gang, maar kwam niet binnen... durft niet![]()
ik denk te druk
Geeft nietquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
Sorry Sarabi, geen zin om me aan te melden.......
Zo moeilijk is het niet hoor, als je maar goed blijft roeren en regelmatig bouillon (niet te zout) blijft bijschenken.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
nou; ze mochten thuis kiezen tussen hete kip en paddorisotto met biefstuk. het is helaas het laatste geworden met de moeilijkste boodschappen en bereidingswijze dus ik mag morgen de stervensdrukke hoogvliet in Alphen in
Het heeft geen haast, op 11 jan hebben we groot werkoverleg, het gaat erom dat we ons laten horen en ons niet zomaar neer leggen bij allerlei ad hoc beslissingen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hmm stom dat hij zelf niet kwam. werk je morgen nog?
Was de CUL SC methode juist niet goed blijven roeren?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor, als je maar goed blijft roeren en regelmatig bouillon (niet te zout) blijft bijschenken.
Beetje gedroogde eekhoorntjesbrood (porcini) en wat verse paddo's erbij.
Als je de methode uit dit filmpje volgt, kan het iet mis gaan:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was de CUL SC methode juist niet goed blijven roeren?
Dan koekt de onderkant van de risotto ietwat aan en dat geeft juist die lekkere smaak aan het gerecht (net als bij Paella).
Vind ik niet lekker. Zoals deze chef het doet, in een diepe hapjespan of koekenpan is het ideaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Was de CUL SC methode juist niet goed blijven roeren?
Dan koekt de onderkant van de risotto ietwat aan en dat geeft juist die lekkere smaak aan het gerecht (net als bij Paella).
moeilijk weet ik ook niet maar het gaat vooral om de boodschappen. hete kip hoef ik alleen kip bij de slager hier te halen. voor de risotto moet ik parmezaan, arborio rijst (?), paddestoelen en bieslook kopen en die producten heb je echt niet bij onze buurt Sparquote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor, als je maar goed blijft roeren en regelmatig bouillon (niet te zout) blijft bijschenken.
Beetje gedroogde eekhoorntjesbrood (porcini) en wat verse paddo's erbij.
Als je de methode uit dit filmpje volgt, kan het iet mis gaan:
ok ben je dat gewend dat hij vaker niet direct iets van zich laat horen? dan is er niks aan de hand. anders is hij misschien wel in schokquote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het heeft geen haast, op 11 jan hebben we groot werkoverleg, het gaat erom dat we ons laten horen en ons niet zomaar neer leggen bij allerlei ad hoc beslissingen.
Bij Paella is dat wel de correcte techniek, kan me voorstellen dat dit ook goed werkt voor risotto.quote:
Hoi Free en Izzy! Of is Izzy al weg?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef freecell het volgende:
Zo, wijntje of wat later en beetje izzy
Kip koop je om te beginnen al niet bij de slager, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef FutureFairytale het volgende:
moeilijk weet ik ook niet maar het gaat vooral om de boodschappen. hete kip hoef ik alleen kip bij de slager hier te halen. voor de risotto moet ik parmezaan, arborio rijst (?), paddestoelen en bieslook kopen en die producten heb je echt niet bij onze buurt Spar
De buurtsuper hier heeft ook veel, maar echt niet alles hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kip koop je om te beginnen al niet bij de slager, natuurlijk.![]()
Een een beetje supermarkt heeft wel alle producten voor een risotto in huis.
voor mn tagliatelle hadden ze al 3 dingen niet en moest ik iets anders verzinnen... liep daar een half uur rond..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kip koop je om te beginnen al niet bij de slager, natuurlijk.![]()
Een een beetje supermarkt heeft wel alle producten voor een risotto in huis.
Dizzy dusquote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi Free en Izzy! Of is Izzy al weg?
Ja, als het even kan wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
waar haal jij je kip? bij de poelier?
Ik zie hem elke werkdag, maar weet je, je hóeft er niet zo over door te gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ben je dat gewend dat hij vaker niet direct iets van zich laat horen? dan is er niks aan de hand. anders is hij misschien wel in schok![]()
je hebt gelijk; uiteindelijk als er niks gebeurt kunnen jullie je op 11 jan laten horen
mooie site en groot assortiment zie ik! ook kant-en-klaar productenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, als het even kan wel.
We hebben gelukkig in onze dorpsstraat van alles, variërend van een goede slager, groentenwinkel, kaaswinkel en viswinkel tot een goede poelier.
heb je het nu over mij, over hem of over jou en je collega's?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie hem elke werkdag, maar weet je, je hóeft er niet zo over door te gaan
ROFL!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Oh Free, ik heb het struikje van Sarfat.......
Plastic buxus met led-verlichting, brandt 72 uur!
Brandde de braamstruik 72 uur?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef freecell het volgende:
[..]
ROFL!
Brandende braamstruik da neem ik aan?
Nee, daarom dacht ik aan het kruikje van Sarfat. Bovendien leek dat op struikje.quote:
Staat er niet bij geloof ikquote:Op donderdag 30 december 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Brandde de braamstruik 72 uur?
Da's ook een goeie!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:01 schreef freecell het volgende:
[..]
ROFL!
Brandende braamstruik da neem ik aan?
Nee, kon het me ook niet herinneren... Maar hij praatte dus niet, LOL!quote:
Willibrord geloof ik...quote:Op donderdag 30 december 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, kon het me ook niet herinneren... Maar hij praatte dus niet, LOL!
Hoe is het met Bonifacius?
Gaan mensen daar wijn van drinken dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
is Isa bij je geweest Free?
5 broden, 2 vissen en een fles Beaujolais.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaan mensen daar wijn van drinken dan?
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
5 broden, 2 vissen en een fles Beaujolais.
Het leek me een moeilijk plaatje iig........quote:Op donderdag 30 december 2010 21:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Willibrord geloof ik...
Matig, kan beter, TARA niet thuis en ik teut is geen goede combi....
maar ik maak nu net de laatste wijn op, dus misschien straks
Zoiets gebeurt pas op de bruiloft in Kana. Water in wijn, je weetz.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gaarne de fles Beaujolais vermenigvuldigen svp
En rap een beetje.![]()
Ik was bij Isa en ik ging niks drinken, ik moest nog naar huis treinen....quote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaan mensen daar wijn van drinken dan?
Ik zie de voorlopige belastingaangifte op http://www.belastingdiens(...)010-01.html#P17_1247quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand Boriszwaarom het aangifteprogramma 2010 van de belastingdienst niet online staat
Gek genoeg kan ik me indenken dat de definitieve aangifte pas na 1 januari kan......quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand Boriszwaarom het aangifteprogramma 2010 van de belastingdienst niet online staat
Amen zuster!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het leek me een moeilijk plaatje iig........
IMHO als huisvrouw niet. Je doet aangifte of je krijgt een aanslag.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Is aangifte en aanslag hetzelfde
Sterkte!quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat je het pas volgend jaar on-line staat.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Aanslag is het resultaat van de aangiftequote:Op donderdag 30 december 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Is aangifte en aanslag hetzelfde
Ik heb weleens een aanslag gehad zonder aangifte heur....quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Aanslag is het resultaat van de aangifte.
Zeg eens? Ik kom toch niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Omdat je het pas volgend jaar on-line staat.
Waar ga je slempen met de jaar wisseling?
Stardust is tof! Gewoon vanaf het begin goed kijken!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
beetje gekke fantasyfilm staat hier aan (rtl 4; stardust)
Ik vind het een mooi nummer van Iron Butterfly en ik ben dol op Slayer. Het leek me een mooie combinatie.quote:
Waterig spulquote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gaarne de fles Beaujolais vermenigvuldigen svp
En rap een beetje.![]()
Beaujolais nouveau is waterig. Verder is het wel lekker heur.quote:
Arme poes.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef MissHobje het volgende:
De hele avond hier flink vuurwerk geknal.. afijn 1 kat bang andere nergens last van.
Maar bange poezel was al een tijdje uit het zicht, 2x huis doorgezocht.. nee ze kan nergens nog verstopt zitten..
Totdat ik bij de kattenbak sta...het zal toch niet? ik kiek een beetje door het deurtje.. zit poezel daar al die tijd![]()
gekke poezel hehe
Dat heeft ze echt nog nooit gedaan!
Heb nu d;r mandje in de badkamer gezet en daar ligt ze nu, lijkt me een fijner plekje is nl goed donker.
Hier valt het gelukkig altijd heel erg mee. Alleen met oud-en-nieuw zelf heel veel siervuurwerk, maar geen groepen rotjes gooiende jochies in deze buurt.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:52 schreef MissHobje het volgende:
De hele avond hier flink vuurwerk geknal.. afijn 1 kat bang andere nergens last van.
En?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef borisz het volgende:
Heb een biertje uit Hanoi open getrokken.
Lekkerrrrquote:Op donderdag 30 december 2010 21:54 schreef borisz het volgende:
Heb een biertje uit Hanoi open getrokken.
Ik heb wel last van rondlopende jongeren. Maar sinds het verkooppunt hier dicht is, scheelt het veel overlast.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig altijd heel erg mee. Alleen met oud-en-nieuw zelf heel veel siervuurwerk, maar geen groepen rotjes gooiende jochies in deze buurt.
Kat heeft er dus ook (nog) geen last van.
Die vond ik echt heel mooi, jij niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
beetje gekke fantasyfilm staat hier aan (rtl 4; stardust)
Oh, gezellig!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:56 schreef freecell het volgende:
Hier knalt het niet echt...
Ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Vrienden hebben besloten dat wij thuis zijn dus dat hier de fuif isben benieuwd naar het aantal mensen hier, tot nu toe 3 extra
Ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
omdat het toch een beetje een Miya topic is upload ik een paar foto'tjes van haar (als jullie dat willen zien)
niet echt gevolgd. kijk soms met een schuin oog maar dan snap ik em natuurlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die vond ik echt heel mooi, jij niet?
Why not?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wil ook geen facebook, sorry Sarabi
Hij is echtecht leuk!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet echt gevolgd. kijk soms met een schuin oog maar dan snap ik em natuurlijk niet
een man die een geit wordt etc..
heerlijk toch? hier trouwens op 2e kerstdag is er niet bij 1 huis ingebroken maar bij 3. 1 huis achter ons en andere 2 zitten resp. 3 en 4 huizen naast onsquote:Op donderdag 30 december 2010 21:58 schreef golfer het volgende:
Wij hebben uitnodiging voor een feest bij mijn broer in Amstelveen, maar ik denk dat we gewoon lekker met z'n tweetjes met wat lekkere hapjes een een paar flessen Cremant de Bourgogne thuis blijven cocoonen.
weet niet. heb hyves en dat vind ik genoeg. om facebook ook bij te moeten houden..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why not?
Eerst vond ik hyves leuker maar nu is facebook toch wel fijner
FF is er nog niet klaar voor internationaal lastiggevallen te wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why not?
Eerst vond ik hyves leuker maar nu is facebook toch wel fijner
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet niet. heb hyves en dat vind ik genoeg. om facebook ook bij te moeten houden..
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet niet. heb hyves en dat vind ik genoeg. om facebook ook bij te moeten houden..
Ik heb niks , ik mis het niet en ik heb er geen zin in.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog een schattig foto'tje uit de oude doos (ze is nu wel wat steviger geworden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja, vooral omdat het dus gewoon allemaal waargebeurd is en die knaap nu op z'n 26ste multimiljardair is en man of the year (Time) is.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh Bloes en Golfer, hoe vonden jullie de film The Social Network? Best leuke film he?
Ik wordt niet ontvriend want ik sta er niet in!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef freecell het volgende:
FF wat een muppig baby'tje
En ikheb wel facebook, maar ga in het nieuwe jaar wrs iedereen die ik niet irl ken ontvrienden
Kan je nu toch net even stemmen op een mede CULlerquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef freecell het volgende:
FF wat een muppig baby'tje
En ikheb wel facebook, maar ga in het nieuwe jaar wrs iedereen die ik niet irl ken ontvrienden
ik maak uitzonderingen voor mensen die ik online redelijk goed kenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wordt niet ontvriend want ik sta er niet in!
Ik ben zéér kieskeurig, het moeten echt 'vrienden' zijn die ik ken en waar ik iets mee heb.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef freecell het volgende:
ik maak uitzonderingen voor mensen die ik online redelijk goed ken
Je kan me lekker niet ontvrienden!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef freecell het volgende:
[..]
ik maak uitzonderingen voor mensen die ik online redelijk goed ken
die wil ik ook nog zien! lijkt me coolquote:Op donderdag 30 december 2010 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat het dus gewoon allemaal waargebeurd is en die knaap nu op z'n 26ste multimiljardair is en man of the year (Time) is.
Ik durf ook niet iedereen uit deze SC toe te voegenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben zéér kieskeurig, het moeten echt 'vrienden' zijn die ik ken en waar ik iets mee heb.
Bij hyves heb ik ook af en toe flink geschoond
Ik was niet zeer kieskuerig.... misschien wordt het tijdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben zéér kieskeurig, het moeten echt 'vrienden' zijn die ik ken en waar ik iets mee heb.
Bij hyves heb ik ook af en toe flink geschoond
en wij kennen elkaar al zo langquote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik durf ook niet iedereen uit deze SC toe te voegen
Ja ging ook altijd zo goedquote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef freecell het volgende:
[..]
en wij kennen elkaar al zo lang
Dan ben je volgens mij veel vergeten dat ik tegen je gezegd heb, dat ging echt te verquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef freecell het volgende:
[..]
nou, niet zo sarcastischvolgens mij zijn wij nog nooit echt de mist in gegaan
Ik wil wel een stukje hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
mn chocoladetaart
[ afbeelding ]
en aangesneden:
[ afbeelding ]
en ze vonden em lekkerhahah
Vast wel, ik heb mijn vergevingsgezinde buienquote:Op donderdag 30 december 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij veel vergeten dat ik tegen je gezegd heb, dat ging echt te ver
Das mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 22:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb mijn vergevingsgezinde buien
Maar ik heb niet zo snel een hekel aan iemand
Ze vergeeft mij ook als ik Willebrord verwar met Bonifacius...quote:
Wie en wie?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze vergeeft mij ook als ik Willebrord verwar met Bonifacius...
Zélfs datquote:Op donderdag 30 december 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze vergeeft mij ook als ik Willebrord verwar met Bonifacius...
en vervolgens doodgemept werdenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heiligen die in nederland predikten.
Je moet maar googlen of het klopt....quote:
Willebrord ook? Wat barbaars!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef freecell het volgende:
[..]
en vervolgens doodgemept werden
Eh, nou, lang verhaal, laat maar.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:24 schreef freecell het volgende:
nope, willibrord niet
Bonifatius wel, die Friezen zijn niet te vertrouwen
Oost-Friezen, eigenlijk Groningers... blablabla, ja, ik weet hetquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh, nou, lang verhaal, laat maar.
Oh nee, twas een verhaal voor hooguit PM......quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Oost-Friezen, eigenlijk Groningers... blablabla, ja, ik weet het
Vonden ze het lekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel voor mn taartsteun... hij is zwaar! Sarabi je mag een stukje hoor. maar aan een klein puntje heb je echt genoeg
ik heb overigens zelf alleen een brokje op; vriendinnen van mn zusje wilden graag taart.
nu tijd voor een avondsnack; 2 peren
Gestenigdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:20 schreef freecell het volgende:
[..]
en vervolgens doodgemept werden
In Dokkum?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gestenigd
Ben 2x bij die vijver geweest
ja dat zeiden ze al bij de eerste hap. toen zei ik dat ze best eerlijk mochten zijn maar ze aten het echt met smaak op.quote:
Oh wat tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat zeiden ze al bij de eerste hap. toen zei ik dat ze best eerlijk mochten zijn maar ze aten het echt met smaak op.
mijn zus probeerde ook 3x te maken maar mislukte iedere keer want het rees niet.
dus ik kan beter chocoladetaarten maken dan mn zushaha
ook proeven?
Wat vond je van die vijver?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
In Dokkum ja.
Heb trekMcFlurry, chocoladewafel, of gewoon kipfilet uit de koelkast?
Ja.post es?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Krak wil je een simpel, maar prachtig nummer horen? een voorbeeld van hoe een eenvoudig muziekje niet eentonig wordt... vind het ontzettend mooi! een van mijn favo's
Viesssss Patrick coño....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat vond je van die vijver?
McFlurry was dus lekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
In Dokkum ja.
Heb trekMcFlurry, chocoladewafel, of gewoon kipfilet uit de koelkast?
quote:
Hmm, ik ben ook wel eens ergens geweest en als het een vieze sloot zou zijn, was het nog mooi. Door de dingen en de aandacht van mensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Viesssss Patrick coño....
Mag de gemeente wel ff schoonmaken.
Hoera!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
45 minuten gewandeld over een stuk waar ik normaal 25 minuten over doe
(schaatsen vergeten)
wees blij anders kon ik je uit een wak komen trekken!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
(schaatsen vergeten)
Geen idee, ik weet alleen dát die man vermoord werd door de Friezen, onbetrouwbaar volkquote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef freecell het volgende:
Hoera!
ou,dat je thuis bent dus
Bonifatius was een roofmoord toch? Iets met een bijl dacht ik
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
wees blij anders kon ik je uit een wak komen trekken!
leuke dag gehad?
Ik vind het wel mooie filmmuziek. Maar niet heel origineel.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van een waanzinnig muzikale danceproducer die van een van zijn dancenr's een klassieke remix maakte. dat soort mensen heb ik diep respect voor.. dit nr mag op mijn begrafenis
haha nou ik wist het niet meer zeker. FC gaf zo'n vaag antwoord toen ik vroeg of je bij haar wasquote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..](en kan hier weinig anders zeggen hè,
klinkt zo onaardig met FC meelezend
)
je moet het voelen.. het begint zachtjes met een hoorn, dan piano en dezelfde melodie wordt dan steeds voller en voller tot een explosie volgt...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie filmmuziek. Maar niet heel origineel.
Bonifatius werd door de heidenen vermoord met een bijl. Iets met een bijbel die hij boven z'n hoofd hield.....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoera!
ou,dat je thuis bent dus
Bonifatius was een roofmoord toch? Iets met een bijl dacht ik
Jaaa tis glad in jullie regioquote:Op donderdag 30 december 2010 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
(schaatsen vergeten)
Ik voel gewoon minder.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je moet het voelen.. het begint zachtjes met een hoorn, dan piano en dezelfde melodie wordt dan steeds voller en voller tot een explosie volgt...
sorry, ben een beetje gek(op die muziek)
Is al thuis. Fietsendquote:Op donderdag 30 december 2010 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dát die man vermoord werd door de Friezen, onbetrouwbaar volk
Hoe komt Tara eigenlijk thuis?
Ja, dat moet er altijd bij hè?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bonifatius werd door de heidenen vermoord met een bijl. Iets met een bijbel die hij boven z'n hoofd hield.....
Zuckerberg deed me in die film een erg denken aan mod Glowmouse hier op Fok!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef Bluezz het volgende:
FF ziet er goed uit hoor, je choctaart.
Steer, vond het een leuke film, wát een claims en wat een idioot slimme gast.
Het heeft wel iets.... Zeker voor de heidenen die afhankelijk waren van mondelinge overleveringen....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat moet er altijd bij hè?
hersens op 0 zetten en dan kun je em vast leuk vindenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
Ik zit naar een vreselijke zweefteverige vrouwenfilm te kijken.
Weet niet of ik dat helemaal tot het einde trek.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en wat vind je van mijn 2e lievelingsliedje?
Dies mooi!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en wat vind je van mijn 2e lievelingsliedje?
dat heeft er echt NIKS mee te maken... zulke mooie muziek een beetje verpestenquote:
Dubieuze cover ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heeft er echt NIKS mee te maken... zulke mooie muziek een beetje verpesten
haha ja dies geinigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Deze dan: Daar ga ik van dansen!
Doe dan de echte orginele en 100 keer betere versie:quote:Op donderdag 30 december 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van een waanzinnig muzikale danceproducer die van een van zijn dancenr's een klassieke remix maakte. dat soort mensen heb ik diep respect voor.. dit nr mag op mijn begrafenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Hoe is het met je amputatie?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doe dan de echte orginele en 100 keer betere versie:
lastig typen nog steeds.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe is het met je amputatie?
Wat vetpijnlijk risquote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef rijsttafel het volgende:
lastig typen nog steeds.verder wel okee. kreeg er een stroomstoot van ofoz
was raar vooral. Het kwam door de deurklink. Maarjaquote:
Zacht kusje op je vinger en wees voorzichtiger!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
lastig typen nog steeds.verder wel okee. kreeg er een stroomstoot van ofoz
Ik heb ze op - 10 gezet en nog steeds vind ik het niets.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
hersens op 0 zetten en dan kun je em vast leuk vinden
We kunnen je nu wel uit duizenden korreltjes herkennenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef rijsttafel het volgende:
was raar vooral. Het kwam door de deurklink. Maarjahet groeit wel aan zo erg is het nu ook weer niet verminkt.
Dat klinkt als iets pathologisch-forensisch....quote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We kunnen je nu wel uit duizenden korreltjes herkennen
Nu zit ik in de zak breukrijstquote:Op donderdag 30 december 2010 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We kunnen je nu wel uit duizenden korreltjes herkennen
ja mamquote:Op donderdag 30 december 2010 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zacht kusje op je vinger en wees voorzichtiger!
LOL!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nu zit ik in de zak breukrijst
lekker klefquote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL!
Niemand denkt dat je paprijst bent hoor!
Je mag eerst oefenen met een muur waar geen leidingen achter zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ohja, durf jij door een gibomuur boren waar leidingen achter zitten?
Haha, zo erg dat zelfs mij eigen zweefteefje B. hem nu ook uitgezet heeft,quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi, goeienavond allemaalIk ga lekker een misdaadserie (Cold case) kijken en dan naar bed. Ik heb half terug gelezen, balen golfer, dat t zo'n vreselijke wijvenfilm is
Ik heb hem ook uitgezetquote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi, goeienavond allemaalIk ga lekker een misdaadserie (Cold case) kijken en dan naar bed. Ik heb half terug gelezen, balen golfer, dat t zo'n vreselijke wijvenfilm is
zat er aan te denken om in een steun muur een gat te boren op een plek waar ik gok dat de 240V loopt. altijd handig een extra wcd.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Heftig hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hm.
Jongen waarmee ik goed contact had tijdens toneel postte net op facebook dat ie een geslachtsverandering wilde ondergaan. Hij post wel vaker rare dingen, dus ik nam het ter notificatie aan.
Krijg ik nu een uitgebreide mail met dat ie het echt van plan is. Hij wil volgend jaar starten met hormoonbehandelingen.Hij liep al een tijdje bij een 2e lijns psych, maar wist niet precies waarvoor, maar 't is dus hiervoor. Ging al een tijdje niet zo best met hem, had moeite om vrienden te houden, kan zijn dat ie hierin een beetje in de knoop zat
Hm. Hij was sowieso al homo, dus wat dat betreft verandert er niet veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Heftig hoor.
En hoe ga jij er mee om? Met dat gegeven?
Pfoei, klinkt inderdaad erg heftig allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hm. Hij was sowieso al homo, dus wat dat betreft verandert er niet veelmaar ik wist wel dat ie ergens mee zat, alleen niet dit. Ik vind hem ook niet overdreven vrouwelijk ofzo (wel de standaard homodingen zoals musicals en ABBA enzo
)
Voor mij verandert er niet veel qua vriendschap denk ik, hoop alleen dat ie er zelf goed over nagedacht heeft en niet dat ie dit doet omdat hij ergens anders over in de war is. Z'n ouders waren vorig jaar ook gescheiden enzo, dat was best heftig voor hem.
Pjieuw. Best heftig.
Ja, met muiscursor boven een bericht hangen, dan zie je rechts van de eerste regel een tandwieltje verschijnen. Daar kun je kiezen wat te blocken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Er loopt hier op fok ook iemand rond die een geslachtsverandering heeft ondergaan, en die gaat trouwen (of getrouwd is) zo gaaf
Weet iemand hier hoe je berichten van mensen kan deblokkeren in Feestboek?
Als ik weet waar de leidingen zitten.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, gelukt. Ik zie niets meer van je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, met muiscursor boven een bericht hangen, dan zie je rechts van de eerste regel een tandwieltje verschijnen. Daar kun je kiezen wat te blocken.
Farmville is er al lang af hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, met muiscursor boven een bericht hangen, dan zie je rechts van de eerste regel een tandwieltje verschijnen. Daar kun je kiezen wat te blocken.
Je kunt ook bv kiezen om alleen Farmville dingen van Borisz iemandte blokkeren, en de rest gewoon te laten komen.
Al gevonden, Oma Nerd herself onderaan de pagina zie je instellingen wijzigenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, deblokkeren
Eh.
Misschien een instelling op de profielpagina van die persoon zelf?
Achja, ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm. Hij was sowieso al homo, dus wat dat betreft verandert er niet veelmaar ik wist wel dat ie ergens mee zat, alleen niet dit. Ik vind hem ook niet overdreven vrouwelijk ofzo (wel de standaard homodingen zoals musicals en ABBA enzo
)
Voor mij verandert er niet veel qua vriendschap denk ik, hoop alleen dat ie er zelf goed over nagedacht heeft en niet dat ie dit doet omdat hij ergens anders over in de war is. Z'n ouders waren vorig jaar ook gescheiden enzo, dat was best heftig voor hem.
Pjieuw. Best heftig.
Hij krijgt tietenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Achja, ieder z'n ding.Als ie denkt dat dat 'm gelukkig maakt.. moet ie dat maar doen. Ik zou er niet mee zitten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het ding nog aanwezig is that is
sommige mannen hebben ze al en willen er juist vanafquote:
Aliceyquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Er loopt hier op fok ook iemand rond die een geslachtsverandering heeft ondergaan, en die gaat trouwen (of getrouwd is) zo gaaf
Ook geslachtveranderingen ondergaan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Alleen hier en daar ietsiepietsie te rap. Ik heb het idee dat er dingetjes missen. Essentiele dingetjes.
Wat doe jij trouwens opeens in CUL?quote:
Niet dat ik weet eigenlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook geslachtveranderingen ondergaan?
Jaquote:
had honger. vandaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens opeens in CUL?
Ben je die andere sekte in FOT zat?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Brrr koud ineens hierIk ga lekker naar bed, morgen een lange dag gamen
/ voor de boeg
hmm ik ben niet zo goed in vriendjes maken en houden denk ik. dus ik roep willekeurig wat in de verschillende subfora en hoop dat ze me lief vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens opeens in CUL?
Ben je die andere sekte in FOT zat?
Mmmmm, (kalfs-) kroketje, dat mag ik morgen weer op mijn werk van mezelfquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
had honger. vandaar.
ben nu broodje frikandel en kroket naar binnen aan het duwen.
geen hoogstandje, verder wel lekker
Bedankt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zuckerberg deed me in die film een erg denken aan mod Glowmouse hier op Fok!Zelfde type. Alleen glowmouse heeft nog een goed idee nodig voor werelddominantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |