Steer vind me niet aantrekkelijk hoor heeft ie gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe es gewoon. Je weet best dat je er goed uitziet anders wil Steer je echt niet in hotpants zien. Steer heeft smaak.
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Sarabi het volgende:
FFT niet zeuren, je ziet er geweldig uit
Sorry!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wat liiiefff![]()
ze heet alleen Miya, klein verschilletje maar
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenkomt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
Dat is ook wel begrijpelijk inderdaad, maar je mag best heel trots zijn op je lichaamquote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenkomt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
jaaa foto van Krakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!
Duurt nog even, ik heb geen apparaat en dan moet het nog online....Pfff, ik ben digibeet.quote:
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik!
Ik heb gehoord dat Pee een heel nieuwe uitdaging zoekt......quote:
zoiets?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!
zij? dik?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik!
\quote:
en borstenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Iig heupen. Echte, vrouwelijke heupen.
ik ben de rechter hequote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie boezem!!!!
Mooi, maar meer gevuld dan nu gewenst is.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en borstenvond haar vormen mooi, maar niet echt dik
goeie daad Krakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vandaag de bezorger van een gratis krant een nieuwjaarsfooi gegeven.
Hij belde aan en begon te blozen toen ik zei dat ik een nee/nee-sticker had. Verkeerd opgeschreven, sorry.
Nee joh, goeie service, ik heb nooit een krant gehad, pak aan!
Oh, leuk!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
het ruikt hier sterk naar chocolade! mijn allereerste chocoladetaart zit in de oven!
gisteren stond nog iemand in de krant die op de foto ging voor strijd tegen anorexia. ze is eraan overleden. dan nog liever vormen hebben...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mooi, maar meer gevuld dan nu gewenst is.
Oh ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gisteren stond nog iemand in de krant die op de foto ging voor strijd tegen anorexia. ze is eraan overleden. dan nog liever vormen hebben...
nee... hij is aan het bakken en klaar... ik hou niet van kirsch..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, leuk!
Ga je hem nog vullen?
LOL!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee... hij is aan het bakken en klaar... ik hou niet van kirsch..
er zit alleen bijna een pakje boter in, een grote reep chocola, een half pak suiker en 5 eieren!
net Nigella's kitchen
zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja!
Zo triest en zo moeilijk om ervan af te komen......
Anorexia heeft net als sommig overgewicht te maken met je hoofd en wat je denkt.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..
Mensen krijgen geen anorexia omdat ze bang zijn om te dik te worden. Ze krijgen anorexia omdat ze een soort controle willen hebben. Omdat ze zichzelf of hun leven beroerd vinden. Net zo'n beetje als dat mensen smetvrees krijgen of 100 x controleren of het gas uit is.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker en je bent nog veel zieker als je anorexia hebt dan als je overgewicht hebt. daarom vind ik het een heel gevoelig onderwerp; 'dik' zijn. wil niemand zomaar dik noemen en word ook boos als ik iemand zie fluisteren of met een afkeurend gezicht naar een voller iemand zie kijken. zo iemand kan doodongelukkig zijn en nog erger worden en als dat normaal bevonden worden krijgen jonge meiden anorexia..
daarom moeten mensen eens nadenken voordat ze over iemand oordelen. zoiets kan hard aankomen en daar kan iemand jarenlang schade van hebben. dat schijnen mensen niet door te hebben die dat doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Anorexia heeft net als sommig overgewicht te maken met je hoofd en wat je denkt.
TE mager en TE dik heeft vaak te maken met je hoofd en hoe je denkt.
En hoe mensen daarop reageren heeft ook te maken met angst, net als met een ziekte of handicap. Dat is eng, want het kan iedereen overkomen.
Tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net gaatje in riem gepriktBroek zakte steeds van kont
Misschien tijd voor andere broeken
Neh. Volgens mij wilde ze dat ik ergens op ging stemmen of zoquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga je OK knieenfoto's maken?
Jaquote:
Ik kwam spijkerbroeken tegen in de kast met dezelfde maat. Maar deze zijn stretch, nooit gedacht dat het zo zou schelen......quote:Op donderdag 30 december 2010 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ga morgen eens die spijkerbroeken proberen die hier nog in de kast liggen
Die zijn nl. een maat kleiner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |