Steer vind me niet aantrekkelijk hoor heeft ie gezegdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe es gewoon. Je weet best dat je er goed uitziet anders wil Steer je echt niet in hotpants zien. Steer heeft smaak.
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Sarabi het volgende:
FFT niet zeuren, je ziet er geweldig uit
Sorry!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wat liiiefff![]()
ze heet alleen Miya, klein verschilletje maar
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenkomt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
Dat is ook wel begrijpelijk inderdaad, maar je mag best heel trots zijn op je lichaamquote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal niet zeuren, sorry. nogmaals; ik ben best tevredenkomt denk door vleeskeuring in de danswereld; zo kritisch en je wordt zo hard beoordeeld op je uiterlijk. dat komt na 5 jaar nog steeds best hard aan als iemand je niet wil boeken omdat hij je 'lelijk' vind.
jaaa foto van Krakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!
Duurt nog even, ik heb geen apparaat en dan moet het nog online....Pfff, ik ben digibeet.quote:
vroeger was alles beterquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik!
Ik heb gehoord dat Pee een heel nieuwe uitdaging zoekt......quote:
zoiets?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga een foto van mezelf maken! Daarbij vergeleken ben je een elfje!
zij? dik?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag laatst een foto van Marilyn Monroe, die zou nu nergens aan de bak kunnen. Zo dik!
\quote:
en borstenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Iig heupen. Echte, vrouwelijke heupen.
ik ben de rechter hequote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie boezem!!!!
Mooi, maar meer gevuld dan nu gewenst is.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en borstenvond haar vormen mooi, maar niet echt dik
goeie daad Krakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vandaag de bezorger van een gratis krant een nieuwjaarsfooi gegeven.
Hij belde aan en begon te blozen toen ik zei dat ik een nee/nee-sticker had. Verkeerd opgeschreven, sorry.
Nee joh, goeie service, ik heb nooit een krant gehad, pak aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |