Dat zullen dan toch echt de Russen zijn, want in de VS heb je geen goede treinen. Russen zijn altijd baas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 06:46 schreef vipergts het volgende:
Ach een amerikaanse spoorweg maatschappij kan ook. Die rijden gewoon met 2 meter sneeuw. Gewon een sneeuwschuiver voorop een gaan.
nou die treinen kennen tegen sneeuwquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:23 schreef ellevehC86 het volgende:
geweldig........laten we anders dat hele spleetogenland importeren.
--> Museum Utrecht --> alle treinen voor 1980 eruitroven --> in de normale dienstregeling zetten --> win!
Wil jij niet haten op Rusland, rekel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Russische trein in winter, 20 Kilometer voor St Petersburg, in 10 cm sneeuw
Volgens mij gaat China de nieuwe treinen/spoortnetwerk in de VS leverenquote:Op vrijdag 31 december 2010 06:46 schreef vipergts het volgende:
Ach een amerikaanse spoorweg maatschappij kan ook. Die rijden gewoon met 2 meter sneeuw. Gewon een sneeuwschuiver voorop een gaan.
Kijk, en daarom functioneert linkse politiek niet..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wil jij niet haten op Rusland, rekel.
In Soviet Russia, Train hates you!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wil jij niet haten op Rusland, rekel.
sorry, maar heb in de voormalige USSR en modern rusland toch hele andere dingen meegemaakt, kapotte treinen, vertragingen van dagen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Deze treinen rijden misschien niet zo hard, maar vrijwel alle treinen arriveren en vertrekken punctueel in Rusland en voormalige sovjet-republieken.
Ook in de winter.
In Rusland kunnen ze het zich ook niet permitteren om de treinen stil te leggen als het sneeuwt, zoals we in Nederland doen, want dat zou betekenen dat de treinen 5 maanden per jaar niet rijden. De treinen zijn gewoon van betere kwaliteit.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef raptorix het volgende:
Ok, waarom denk je dat ze in Japan wel op tijd rijden, en in Nederland niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zat toch in Bolivia ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Japanse treinen met leuke Japanse Hentai en Lolicon cartoons gedurende rit.![]()
Krijgen we dan ook die treinduwers erbij, die forenzen in de trein duwen, omdat niet iedereen erin past?![]()
In Japan rijden de treinen snel en punctueel, maar ze zijn wel duur en we moeten euro's omwisselen naar Yen. Verder wel een goed idee, zolang de informatievoorziening in het Nederlands plaatsvindt of in het Fries, maar niet in Japans.
Geen idee, het zou mij niets verbazen iig, ik geloof er niet in dat het elders altijd op tijd rijdt, je hebt altijd springers, kapotte bovenleidingen, kapotte wielen, blaadjes op de rails, etc etc.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef raptorix het volgende:
Naar mijn weten hebben alleen de kogeltreinen zo een hoge punctionaliteit en het gewone netwerk volgens mij niet.
Het moet jaWljaetsa zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat zullen dan toch echt de Russen zijn, want in de VS heb je geen goede treinen. Russen zijn altijd baas.![]()
Socios: dit moet je echt zien!![]()
![]()
![]()
![]()
Russia jabljaetsja bossom!![]()
goede informatie geven is ook belangrijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef raptorix het volgende:
Die vertragingen vind ik nog niet eens een ramp, men zou eens moeten investeren in plezierige stations met luxe wachtruimtes, goede horeca en winkels, als je op Amsterdam CS komt is het 1 grote snackhal.
Volgens mij verdient de NS meer aan de verhuur van dat vastgoed dan aan treinkaartjes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef raptorix het volgende:
Die vertragingen vind ik nog niet eens een ramp, men zou eens moeten investeren in plezierige stations met luxe wachtruimtes, goede horeca en winkels, als je op Amsterdam CS komt is het 1 grote snackhal.
Dat valt wel mee, dat is 500 kilometer, als ik met ICE naar Duitsland ga, betaal ik net zoveel voor een nog kortere afstand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef MoneyTalks het volgende:
De trein is in de Japan hartstikke duur, voor dat geld mag je ook wel verwachten dat de treinen op tijd rijden! Voor een ritje Kyoto - Tokyo betaal je 120 euro (enkeltje).
Ben toevallig afgelopen week nog in Tokyo geweest, en had mooi 20 minuten vertraging met de trein, omdat ze te laat waren twee treinstellen aan elkaar te koppelen, zo goed gaat het daar dus ook niet!
Jep, die ken ik, mooie zaak, maar het gaat ook om de verpauperde uitstraling. Toen het zo sneeuwde lag hele hal vol met sneeuw, waardoor het superglad was, er is geen hond bij de NS die even een wisser pakt en het wegveegt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dat is 500 kilometer, als ik met ICE naar Duitsland ga, betaal ik net zoveel voor een nog kortere afstand.
Bullshit walks.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef MoneyTalks het volgende:
De trein is in de Japan hartstikke duur, voor dat geld mag je ook wel verwachten dat de treinen op tijd rijden! Voor een ritje Kyoto - Tokyo betaal je 120 euro (enkeltje).
Ben toevallig afgelopen week nog in Tokyo geweest, en had mooi 20 minuten vertraging met de trein, omdat ze te laat waren twee treinstellen aan elkaar te koppelen, zo goed gaat het daar dus ook niet!
Het is dan ook een staatsbedrijfquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jep, die ken ik, mooie zaak, maar het gaat ook om de verpauperde uitstraling. Toen het zo sneeuwde lag hele hal vol met sneeuw, waardoor het superglad was, er is geen hond bij de NS die even een wisser pakt en het wegveegt.
Dan betaal je te veel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, dat is 500 kilometer, als ik met ICE naar Duitsland ga, betaal ik net zoveel voor een nog kortere afstand.
bij de RET ook, alle metrotrappen waren spekglad door naar binnengelopen smeltende sneeuw.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jep, die ken ik, mooie zaak, maar het gaat ook om de verpauperde uitstraling. Toen het zo sneeuwde lag hele hal vol met sneeuw, waardoor het superglad was, er is geen hond bij de NS die even een wisser pakt en het wegveegt.
Kwestie van hoe en wanneer je boekt. Soms kan je goede aanbiedingen krijgen, rond de feestdagen wordt dat lastig,quote:
Maar waarom rijden de treinen daar op tijd? Dat was hier vroeger ook zo, toen de NS nog een overheidsbedrijf was.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef zetalore het volgende:
Het nieuws liegt er niet om, de treinen zijn massaal kapot gegaan, NS beschuldigd van alles en iedereen behalve zichzelf, en alle klanten zijn gedupeerd.
We flikkeren gewoon al die nederlandse treinen met managment en al eruit in het ijsselmeer we zijn ze spuugzat, het is niks,was niks en wordt niks.
De Britse regering heeft dit al gedaan en heeft Hitachi gevraagd treinen te leveren. Mijn idee gaat nog verder in Japan rijden de treinen op tijd. We nemen gewoon alleen japanners aan, en geven het hele treinmanagment over aan de JR (Japan Rail)
Iedereen blij. Ja jij ook.
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar waarom rijden de treinen daar op tijd? Dat was hier vroeger ook zo, toen de NS nog een overheidsbedrijf was.
Het punt is dat de spoorwegen dommetje spelen, ze hebben overal aparte onderdelen van gemaakt, de exploitatie van de stations en het goederenvervoer zijn super winstgevend, personen vervoer lijkt op papier geen winst te maken, en dat gaat de NS huilen bij de overheid dat ze meer geld willen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar waarom rijden de treinen daar op tijd? Dat was hier vroeger ook zo, toen de NS nog een overheidsbedrijf was.
De infrastructuur werd onderhouden evenals het rollend materieel. Er was voldoende personeel in dienst. Dat helpt hoor!
Bovendien heb je geen wagonlading managers nodig die al het geld in eigen zak steken en elkaar de schuld geven.
hier is het perfect normaal weer en de NS gaat de hele maand januari op halve kracht of zelfs nog minder rijden. Vind je dat normaal dan ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef Cherna het volgende:
Och in andere landen is altijd alles beter.
Maar jullie vergeten dat de mensen in die landen niet zo klagen als de Nederlanders. Er gaat niet een dag voorbij of het nu goed of slecht gaat er is altijd wel een stuk in de krant die iets schrijft over het spoor.
Als je dit nu dagelijks doet dan is het inderdaad in alle andere landen stukken beter geregeld.
http://www.treinreiziger.(...)den_chaotisch-143185
Nee, maar dat is in andere landen niet anders. In Frankrijk hebben vorige week mensen meer dan een etmaal in een trein vast gezeten. Mij gaat het erom dat hier steeds naar andere landen verwezen wordt, dit terwijl daar de toestand nog erger is. Vorige week in Aachen niets dan ausfall, verspatung etc. ook daar werd niets omgeroepen etc.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
hier is het perfect normaal weer en de NS gaat de hele maand januari op halve kracht of zelfs nog minder rijden. Vind je dat normaal dan ?
Dat mensen 4 uur opgesloten hebben gezeten in een trein zonder verwarming, zonder drinken ?
Misleidend, daar rijdt JR maar een heel klein deel van de getoonde lijnen. De rest wordt gedaan door private maatschappijen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je japan kaart laat alleen de hoofdlijnen zien, hier een kaart van groter tokio, een gebied van 100 bij 100 Kilometer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |