abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 januari 2011 @ 20:59:23 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_91133218


Color Club Fashion Addict
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_91138820
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb 1 holo van Gosh. Ben ik ook helemaal verliefd op.
Al vind ik het 'holo' effect pas echt opvallen onder kunstlicht.
[ afbeelding ]
Moooooooi! <3 holo! btw leuk doosje van de xenos :P
Tsubasa o hirake..
pi_91139545
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

Color Club Fashion Addict
Mooi vastgelegd O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_91149074
@debster Erg mooie kleur!

@sokkepok leuk! Is dat de striper uit de I love Berlin collectie? Netjes gedaan.

@amygrace, wauw, gave kleur. Models own it heeft echt mooie kleuren! En laat ik nou dit weekend in Engeland zitten... :D

Gisteren heb ik even heel snel alle nieuwe kleuren uitgeprobeerd.

Opvallendheden:

2true nagellak: Enorm sheer! Alleen de geel/groene was direct zichtbaar en komt wel ergens met een laag of 3 (denk ik), die andere twee waren nauwelijks zichtbaar. Ga ze een keer proberen over een andere lak heen. Vlekken op m'n nagels heb ik nog niks van gemerkt, maar had ze nog geen 5 minuten op.

Sally Hansen blue me away: Geweldige dekking, 1 laag was ruim voldoende. Erg mooie kleur, maar... Ik had hem even op gedaan om te zien, dus zonder basecoat. Nog geen 5 minuten later haal ik hem er af en toen bleef er al een hele lichte blauwe gloed hangen op m'n nagel. Terwijl ik zelden tot nooit last heb van stains. Goede basecoat is dus een must.

De andere Sally Hansen virtual violet) is wat meer sheer, maar erg mooie kleur.

De Milani glitterlak kan volgens mij zeker in 1 laag dekken en dat voor een glitterlak. Erg mooi.

De twee Orly's zijn prachtig.
Ik had na al het swatchen niet zoveel tijd en zin meer en ik wilde iets simpels, dus ik heb 1 laag van de bruine Orly (rocket nog wat) gebruikt, ziet er mooi uit! Ga vandaag proberen nog een foto te maken waarop die zo mooi overkomt als hij is.

Heb ook 3 lakken uit de Essence I love Berlin collectie gehaald, mooie kleuren en dekt erg goed, volgens mij is 1 laag voldoende.
Ook 1 uit de Catrice Urban Baroque collectie, die zoals veelvuldig op internet te lezen is behoorlijk sheer is. Maar wel een mooie kleur.

Tot slot ben ik nu essence ultra strong nail repair aan het uitproberen, omdat m'n nagels behoorlijk schilferen bij de tips. Benieuwd of het wat uithaalt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:38:10 #180
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_91151232
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:57 schreef AmyGrace het volgende:
Bedankt voor de reacties! :*

Ik heb nog nooit gewrapt, dat is gedoemd te mislukken bij mij.. Dan maar chopperdechop, alles eraf :')

Models Own - Mushroom O+ Waarom dit lakje deze naam heeft is me overigens niet helemaal duidelijk :?
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Moooie kleur!

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:05 schreef AmyGrace het volgende:
@Miezziej, die gesponste nagels, tof!

@SQ, dat is toch helemaal niet braaf, het is oranje, hallo! Lekker kleurtje :)

@Divaofgeneva, mèh, ik vind het niet zo...

@AmNaBa, hihi, die lange nagels :9 Dat bruine Essence-lakje heb ik ook al een paar keer in m'n handen gehad.. Ik vind em toch iets te bruin voor mezelf denk ik..

@Miss_V, je nieuwjaarsnagels! Vet 8-)

@Loqi, :9~ :9~

@Sokkepok, die groene zijn to-hof!

@Nagelschaartje, da's vast een mooi legertje, héhé :+
Thnx!

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:47 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - OPI Red O+
Rood! Altijd goed! O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:50 schreef Loqi het volgende:
@ Amygrace: nice, zo'n mooie nagels ook :9~ ik vind de naam wel passen eigenlijk
@ Dwyn: die wil ik ook nog steeds :9
@ Buzzwheedle: leuk gedaan, maar een beetje druk voor mijn smaak
@ expiratorial: wrappen is het gebruiken van silkwraps (of theezakjes, maar dat werkt niet zo goed) om scheuren in je nagels dicht te houden tot ze uitgroeien

Notd: Nfu-oh 125 :9
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow wat een mooie groene is dit. :9~

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
NOTD:

[ afbeelding ]

OPI Sand in my suit
Gosh Magic star

De glitters van de Gosh lak komen niet goed over op de foto, die is veel vrolijker in het echt. Weet ook nog niet of ik de combo vind werken. Sowieso is het erg naturel, moet even wennen ;).

Dit was m'n eerste ervaring met OPI. Kwastje is lekker breed, dat werkt prettig. Had wel moeite om het streeploos te krijgen en als ik de foto zo zie ben ik ook lekker slordig geweest bij de nagelriemen...
Mooi bescheiden lakje. Ikzelf ben meer van de knal van mijn handen kleuren. Maar deze is zeker niet verkeerd!

quote:
17s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

Catrice Bloody Mary to Go + Nfu Oh 46
De Nfu maakt 'm bijzonder! Heb de Bloody ook, maar met de Nfu is tie veeel mooier!

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat holo-lakje van Gosh, heet die ook echt holografic? Ik had vandaag silver in mijn handen, maar daar herkende ik geen holo in en zilver heb ik al (van de Jip en Janneke-collectie O+ )

@misstique Ik kan je foto niet zien, of ligt dat aan mij?

Mijn ouders zijn inmiddels terug uit Amerika en hebben erg leuke lakjes voor me meegenomen. Ik had de keuze voor de kleuren aan hen gelaten en daar ben ik blij mee, want dit zijn kleuren die ik zelf niet zo snel zou uitkiezen, maar ik vind ze wel erg mooi.

[ afbeelding ]
Milani Blue Flash - Sally Hansen Blue me away - Sally Hansen Virtual violet - 2x Orly mini waar ik geen nummers of namen bij kan ontdekken.

Kan niet wachten om ze uit te proberen, maar m'n OPI die ik gisteren heb opgedaan zit nog te perfect om die er al af te halen :).

Verder eigen aankopen van de afgelopen week (ben een beetje los gegaan, er komt ook nog 2x color club aan :@ )

[ afbeelding ]
Catrice I sea you - Catrice big spender wanted - WIC Honolulu - WIC Winnipeg - 2true nr 10, nr 15 en nr 26 (geen ervaring met dit merk, hoor niet veel positieve verhalen, maar vond de kleuren zo mooi.)

[ afbeelding ]
Gosh Green hawaii - Gosh chocaholic (allebei nog met restjes van een mooiste sticker waardoor ik ze voor 3,50 per stuk kon meenemen) - Catrice LE Biscuits & cupcakes - OPI Sand in my suit - Konad sky blue - Konad light violet

[ afbeelding ]
En China glaze die weigerde normaal op de foto te gaan. Tree Hugger - grape juice - tantalize me - magical

Me happy :).
Eeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy wat een verwennerij! O+

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

Wet 'n Wild - Kaleidoscope

Ik heb glitters gedragen :o :+
hihi leuk!

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef Sokkepok het volgende:
Ik heb 1 holo van Gosh. Ben ik ook helemaal verliefd op.
Al vind ik het 'holo' effect pas echt opvallen onder kunstlicht.
[ afbeelding ]
Deze is mooi! Ik wist niet dat Gosh ook holo's heeft! Hmmmm toch maar eens naar de Kruid.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Sokkepok het volgende:
Deze heb ik vandaag op:
[ afbeelding ]

Nog wel zonder TC, die heb ik pas na de foto opgedaan. ^^'
Gave mani Sokkepok!

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef AmyGrace het volgende:
@Bubseltje, dat staat superleuk! En ik hou niet eens zo van glitters, maar zo ist echt tof :Y

@princess-a, de eerste 2 :9~ Ik moet Princesses Rule nodig weer eens opsmeren...

@Sokkepok, ja, holo's doen het ook prima onder kunstlicht 8-) Je streepjesnagels zijn goed gelukt!

Vandaag op: Models Own - Purple Grey O+ Een lakje met vele gezichten, me likes!
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wowww Vet joh! O+

quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2011 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]

Color Club Fashion Addict
Mooooi!
Lijkt een beetje op mijn China Glaze meet me in prism. Vind het een super mooie lak.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:01 schreef buzzwheedle het volgende:
wrappen gaat bij mij ook altijd mis, het ligt er vaak de eerste dag al af of hij scheurt alsnog gewoon af. dus voor mij ook gewoon de vijl eroverheen
hier een foto van mijn relaxte avondje gisteren, ben er best lang mee bezig geweest, voornamelijk om dat de basis 3 lagen moody blue is en die droogt voor geen centimeter

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg meteen zin in de ZOMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR *O*

Heb er nu Essence chose me op zitten. D'r staat op het potje color & go.... nou mooi niet! droogt voor een meter. :( Ben gvd de hele dag er mee zoet geweest. Moest 3x opnieuw. grrrr.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:53:49 #181
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_91151617
Dit is 'm:


De foto is een beetje wazig omdat ik even snel met mijn foon een pic genomen heb.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_91154841
Mooie nagels allemaal weer!! Zitten echt toffe dingies tussen!

"Mijn" Kruidvat heeft geen Holographic meer. Is al een paar weken op en komt ook steeds maar niet binnen. Misschien gaat ie er toch echt helemaal uit nu.
Wel hebben ze nu ineens een aantal SH X-treme Wears *O* wel rete duur, 8 euro :o
pi_91154967
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Joysa het volgende:

[..]

De kruidvat zelf besteld niks, alle make up dingen worden door bepaalde mensen van het hoofdkantoor besteld :)
Oh, wat stom. Toen ik nog bij de Trekpleister werkte moesten we alles zelf bestellen. :P
Dan moeten die mensen van het hoofdkantoor het maar wat beter doen >.<
Het is regelmatig leeg hier in Almere.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef Blizzie het volgende:

[..]

Moooooooi! <3 holo! btw leuk doosje van de xenos :P
Met hele lekkere snoepjes :9

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 06:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
@debster Erg mooie kleur!

@sokkepok leuk! Is dat de striper uit de I love Berlin collectie? Netjes gedaan.

Tot slot ben ik nu essence ultra strong nail repair aan het uitproberen, omdat m'n nagels behoorlijk schilferen bij de tips. Benieuwd of het wat uithaalt.
Nee, het is 'Stamp me! Black' van Essence + een Essence imageplate.
En dat schilferen, daar heb ik ook zo'n last van >.< Heel vervelend :P
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_91154992
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef mirannie het volgende:
Mooie nagels allemaal weer!! Zitten echt toffe dingies tussen!

"Mijn" Kruidvat heeft geen Holographic meer. Is al een paar weken op en komt ook steeds maar niet binnen. Misschien gaat ie er toch echt helemaal uit nu.
Wel hebben ze nu ineens een aantal SH X-treme Wears *O* wel rete duur, 8 euro :o
Ik vind het echt raar dat Sally Hansen hier 8 euro is en in Engeland kom je ze regelmatig tegen voor 1 pond =/
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 11:37:31 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_91155012
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef mirannie het volgende:
Mooie nagels allemaal weer!! Zitten echt toffe dingies tussen!

"Mijn" Kruidvat heeft geen Holographic meer. Is al een paar weken op en komt ook steeds maar niet binnen. Misschien gaat ie er toch echt helemaal uit nu.
Wel hebben ze nu ineens een aantal SH X-treme Wears *O* wel rete duur, 8 euro :o
hier ook die SH's... allemaal kutkleuren ook :')
disclaimer
pi_91157445
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hier ook die SH's... allemaal kutkleuren ook :')
Purple Potion = mooi O+
En er stond nog een blauwe die ik ook heel mooi vond. De rest vond ik saai, veel roze ook.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:42:40 #187
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_91157566
Dan ook ik ze wel bij Walgreens nu ook nog eens koop er 1 en krijg er 1 met 50% korting O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:44:12 #188
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_91157616
Tis weer zon periode waarin mn lak me na 5 minuten al verveelt :') zo irritant
Deze minuut:
CG - Millennium met P2 krackle

Knoei
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:57:33 #189
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_91158137
Loqi ik vind deze wel mooi hoor! Of heb je 'm d'r alweer afgehaald?
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:02:53 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_91158309
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef Loqi het volgende:
Tis weer zon periode waarin mn lak me na 5 minuten al verveelt :') zo irritant
Deze minuut:
CG - Millennium met P2 krackle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+

zo mooi!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_91160154
Wauw, mooi hoor Loqi! En die Fashion addict is ook mooi, heb hem toen weg gedaan omdat ik al een dupish lakje had.
Okee, die Tronica's komen niet op TD, en nu? Wil er wel graag een paar van hebben.
pi_91162408
Hallo allemaal :W. Mijn transparante nagelverharder is bijna op en ik wil van de week even nieuwe gaan halen, ik overweeg OPI of Herôme, iemand nog (andere) tips *O*? :*
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:00:20 #193
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_91162665
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef milka82 het volgende:
Wauw, mooi hoor Loqi! En die Fashion addict is ook mooi, heb hem toen weg gedaan omdat ik al een dupish lakje had.
Okee, die Tronica's komen niet op TD, en nu? Wil er wel graag een paar van hebben.
Ik wil kijken wat ik kan krijgen tegen die tijd. Dat zou een soort kleine inkoopactie worden.
pi_91167079
Heb ik wat gemist? :o Waarom geen Tronica op TD?
In Florida liggen ze gewoon al in de winkel... niet dat dat verder wat met TD te maken heeft ofzo :P
pi_91167499
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
Hallo allemaal :W. Mijn transparante nagelverharder is bijna op en ik wil van de week even nieuwe gaan halen, ik overweeg OPI of Herôme, iemand nog (andere) tips *O*? :*
OPI Nail Envy vind ik hemels. Ik gebruik niets anders meer. :D
pi_91167571
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef RenRen- het volgende:

[..]

OPI Nail Envy vind ik hemels. Ik gebruik niets anders meer. :D
ja, werkt die ene beetje? :o

ik oek ook nog steeds dé perfecte nailhardener
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:53:45 #197
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_91167733
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:41 schreef mirannie het volgende:
Heb ik wat gemist? :o Waarom geen Tronica op TD?
In Florida liggen ze gewoon al in de winkel... niet dat dat verder wat met TD te maken heeft ofzo :P
Het zou een Le worden in maar een paar winkels.. vandaar
quote:
China Glaze Tronica will feature 12 limited edition holographic polishes that will be available for a limited time at BSG (Jan/Feb 2011) and Sally's Beauty (March/April 2011).


[ Bericht 15% gewijzigd door -Bubseltje- op 11-01-2011 17:00:05 ]
pi_91169379
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Het zou een Le worden in maar een paar winkels.. vandaar

[..]

Noessss ik wilde er een paar ;(
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:07:06 #199
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_91171012
thnx allemaal!

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef Miss_V het volgende:
Loqi ik vind deze wel mooi hoor! Of heb je 'm d'r alweer afgehaald?
Nee deze zit nog wel op ;)
Knoei
pi_91172213
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Sokkepok het volgende:

Nee, het is 'Stamp me! Black' van Essence + een Essence imageplate.
En dat schilferen, daar heb ik ook zo'n last van >.< Heel vervelend :P
Ja heel irritant, terwijl m'n nagels heel sterk zijn verder. Groeien snel, zijn stevig, breken niet snel (terwijl ik er niet voorzichtig mee ben). Dat schilferen boeide me dan ook niet zo, m'n nagels zijn sterk genoeg, maar ik heb het idee dat m'n nagellak sneller eraf gaat door de onregelmatigheid. Zal laten weten of dit wat helpt, maar ik weet niet of ik me aan het regime ga houden. Want dan zou ik nu m'n nagellak er af moeten halen voor een nieuwe laag en m'n lak zit nog zo netjes O-)


quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:36 schreef Sokkepok het volgende:

[..]

Ik vind het echt raar dat Sally Hansen hier 8 euro is en in Engeland kom je ze regelmatig tegen voor 1 pond =/
In specifieke winkels, of overal? O-)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')