quote:Afzender: charda
Datum: 02/01/2011 13:15
Titel: Toch commentaar
Inhoud:
Je profiel is erg grappig, alleen het oh ja, fulltime moeder is geen beroep, blijkt weer, dat je nog maar een onnozel ventje bent met heel weinig levenservaring. Maar goed dat je geen kinderen hebt en ik zou, als ik jouw was, ook niet reageren op vrouwen met kinderen. Slecht plan.
Groetjes van een fulltime moeder met daarnaast een uitdagende baan.
Volgens de klassieke 'arrogante' wijze, hopelijk springt ze nu weer uit haar panty, mwhehe.quote:Ontvanger: charda
Datum: 02/01/2011 14:54
Titel: Re: Toch commentaar
Inhoud:
Maakt niet uit Charda. Ik reageer ook helemaal niet op vrouwen met kinderen, en al helemaal niet op vrouwen die er geen baan naast hebben. Wat zou ik daar ook mee moeten?
Het is overigens 'als ik jou was', niet 'als ik jouw was'. Volgende keer even op letten als je iemand vermanend toe wil spreken.
Veel plezier met je uitdagende baan, groetjes.
Hahahaha, nu moest ik lachen! Niet dat ik dat soort fouten niet zo maken, mijn NL is ook niet als de beste.. Maar het is een goede reactie!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:59 schreef Silenus het volgende:
Medewerker schuldhulpverlening is ze. Nouja dat kan voor sommige mensen natuurlijk weer vrij uitdagend zijn, daar zal ik niet over zeuren. Toch even gereageerd.
[..]
Volgens de klassieke 'arrogante' wijze, hopelijk springt ze nu weer uit haar panty, mwhehe.
zo kom je nooit aan de vrouw hequote:Op zondag 2 januari 2011 14:59 schreef Silenus het volgende:
Medewerker schuldhulpverlening is ze. Nouja dat kan voor sommige mensen natuurlijk weer vrij uitdagend zijn, daar zal ik niet over zeuren. Toch even gereageerd.
[..]
Volgens de klassieke 'arrogante' wijze, hopelijk springt ze nu weer uit haar panty, mwhehe.
Dan kan hij nog altijd homo worden.quote:
Of hij gelijk over "de toekomst" begint, brrrrquote:Op zondag 2 januari 2011 21:10 schreef Godshand het volgende:
Als je bij je eerste date een huwelijksaanzoek krijgt is het vast ook niet goed
waar ga je speeddaten?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:10 schreef Godshand het volgende:
Allereerst de beste wensen voor 2011
Binnenkort ga ik weer speeddaten met een vriend...
Overigens IV_Xample, wat bedoel je met succes?
Ik heb voornamelijk via paiq.nl wat scharrels gehad en 1 serieuze relatie, maar die laatste werd uiteindelijk niets. Dus tsja wat is succes?
Als je bij je eerste date een huwelijksaanzoek krijgt is het vast ook niet goed
Daar zit ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu aangemeld bij Relatiefront.nl
Eens kijken of ik reacties ga krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, met vrienden is het wel lachen. Qua resultaat meestal matig inderdaad, maar het naborrelen is soms dikke pretquote:
Zien we nog wel maar voorkeur van die vriend is Den Haag.quote:
Volgens die site mag ik maar zelden mee doen, aangezien ik geen eind 20er benquote:Op zondag 2 januari 2011 21:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zien we nog wel maar voorkeur van die vriend is Den Haag.
Maar we kijken wanneer we kunnen en meestal regelen we het via flitsdate.nl
Als ik dan op die flitsdate ben, vraag ik wel een paar mannen of ze nog een extra flitsdate met jou willen, ok?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens die site mag ik maar zelden mee doen, aangezien ik geen eind 20er ben
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef Godshand het volgende:
Als ik dan op die flitsdate ben, vraag ik wel een paar mannen of ze nog een extra flitsdate met jou willen, ok?
Dat zie je wel op die flitsdate wel! En dan met rapport hier graag!quote:
Jij ziet het op de flitsdate, ik merk het daarnaquote:Op zondag 2 januari 2011 21:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat zie je wel op die flitsdate wel! En dan met rapport hier graag!![]()
Offtopic: Nog 2 uur en 15 minuten en ik ben weer een jaar ouwere lul
Je bent je vouw niet tegengekomen bij een cursus origami?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:45 schreef jay_1980 het volgende:
Heb een aantal jaren geleden via RP mijn huidige vouw leren kennen. Inmiddels zijn we alweer een aantal jaren gelukkig.
twas ook een schot voor open doel eh?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent je vouw niet tegengekomen bij een cursus origami?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |