Die kunnen naast interesseberichtjes ook priveberichten sturen en kijken wie hun profiel bekeken heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:29 schreef IV_Xample het volgende:
wow...goldmembers....wat hebben die nou weer voor privileges?
hahaha da's goed hoor, doe je meteen je tel nummer erbij *wink*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Ik zal je zo mijn rekeningnummer wel sturen voor opleidingskosten.
Kan ik weer een maandje langer lid zijn
Je hebt een dmquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
hahaha da's goed hoor, doe je meteen je tel nummer erbij *wink*
Er ligt hier een verfikte kerstboom voor het huis... Zelfs díe is nog beter versierd...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Silenus het volgende:
Die Sample loopt echt alles wat los en vast zit te versieren hier!
Sommigen hebben niet meer dan 1 balletje nodig om versiert te worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er ligt hier een verfikte kerstboom voor het huis... Zelfs díe is nog beter versierd...
Ik heb anders nog nooit ballen aangeboden gekregen bij een versierpogingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:57 schreef Cue_ het volgende:
Sommigen hebben niet meer dan 1 balletje nodig om versiert te worden.
da's niet waar....beetje teasen mag toch welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Silenus het volgende:
Die Sample loopt echt alles wat los en vast zit te versieren hier!
krijg ik een vork van je?quote:
Volgens mij ben ik het teasen dan misgelopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:09 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
da's niet waar....beetje teasen mag toch wel
Zijn mijn rekeningnummer en telefoonnummer niet genoeg?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:10 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
krijg ik een vork van je?
oh man ik moet eens niet zo veel bacardi drinken, daar word je beetje melig van...hehehehe
heb niets gekregen hoor...maar euhm ja meteen kaalplukken is toch het beste?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Zijn mijn rekeningnummer en telefoonnummer niet genoeg?
Heb je nu nog geen FoBo / RP-profiel aangemaakt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:14 schreef IV_Xample het volgende:
oh wacht firewall deblocken helpt ook wel
euhm nee sorry jij wel?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Heb je nu nog geen FoBo / RP-profiel aangemaakt?
Dit is geen slowchatquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef IV_Xample het volgende:
zit iedereen nu ineens prive te babbelen ofzo?
Of leek ze op de eerste foto's juist niet 'op zichzelf'? De alombekende foto's uit zeer fortuinlijke hoeken.quote:Op zondag 2 januari 2011 08:55 schreef Superlam het volgende:
Had me 2 weken terug maar weer een keer op paiq ingeschreven.
2 dates geregeld, maar 1tje toch snel afgezegd toen ze nog wat foto's stuurde, gatverdamme wat houden sommige mensen zichzelf toch voor de gek om foto's te sturen die helemaal niet op zichzelf lijken.
Dat is ook wat ik bedoel. De eerste foto die ze stuurde leek totaal niet op alle andere die ik gister ontving.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Of leek ze op de eerste foto's juist niet 'op zichzelf'? De alombekende foto's uit zeer fortuinlijke hoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |