Ok,tot over een paar uur!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
misschien iets voor volgend jaarnu bouw ik de spanning nog ff op...hahahha
Ditoquote:
/\/\/\/\quote:
euhm misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar wat zijn dat voor tekentjes?quote:
Dat zijn een paar /'s en \'s. Wat het betekent weet ik alleen niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:13 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
euhm misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar wat zijn dat voor tekentjes?
Dat heb ik mezelf een tijdje terug al voorgenomen. Na 2 a 3 gezellige msn gesprekken of dito mails een date voorstellen. Als de reactie positief is dan binnen een week afspreken. Anders alsnogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:48 schreef CecilBDemented het volgende:
haha nieuw jaar 1 bericht!
eigenlijk gewoon een stealthy bash bericht!
in 2011 ga ik niet langer dan 4 weken mailen met een dame alvorens een date!
duurt het langer dan stop ik met die dame!
naar 4 weken is vrijwel altijd niets meer
Geen goed begin van het nieuwe jaar. In ieder geval beterschap en voor iedereen een heel gelukkig 2011quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja hoor.. Mijn eerste date in het nieuwe jaar begint al goedLig ik met waarschijnlijk voorhoofdholteontsteking op bed!
En zijn plannetje was echt leuk..
Pijltjes naar boven om iedereen hetzelfde te wensen als jij deedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:13 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
euhm misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar wat zijn dat voor tekentjes?
ah oke, bedankt voor je uitleg, dacht dat het misschien een nieuw kapsel was ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Pijltjes naar boven om iedereen hetzelfde te wensen als jij deed
Als hij denkt dat hij die uitzondering is die mij zou willen overtuigen dat ik mijn grens zou moeten uitbreiden.. dan moet ie daar moeite voor doen en een daadwerkelijk berichtje sturen en geen hartjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:15 schreef Silenus het volgende:
Ohja, niet bij stil gestaan dat je na de havo gewoon kunt gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |