Treu, mannelijke onzekerheden! Die heb ik niet, althans opp dat gebiedquote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of dat ze niet weten wat ze mee moeten brengen omdat op het lijstje 2 letters anders geschreven is dan op de verpakking
Ja flikkersterren x')quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Repeating het volgende:
ff AN: wie heeft al wat vuurwerk ingeslagen?
nee want dat word alleen maar gezeur over elkaars dialectquote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef Repeating het volgende:
Ig hub ein idee, eine slowchat veur limburgers, en doe moogs eillein plat (of wat drop liekt) kalle.
waar sport je?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goeienavond. Heerlijke spinningles gehad.
Dat is dan ook het eerste wat je normaliter checkt als je van die zooi krijgt en als je daar niet bij kan drinken vragen voor een variant waarbij dat wel kanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef sproetjes het volgende:
yeah ik lees net dat ik met deze penicilline-antibiotica gewoon mag drinkenmalibu-cola's here i come
Meerendeel anti biotica kun je gewoon bij drinkenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is dan ook het eerste wat je normaliter checkt als je van die zooi krijgt en als je daar niet bij kan drinken vragen voor een variant waarbij dat wel kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |