Dan heb je idd wel een erg bijzondere kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:09 schreef KapiteinT het volgende:
Dat staat er niet. NS hoopt hiermee dat de niet-vaste reizigers de spits mijden, zodat de vaste (spits)reizigers meer zitplaats hebben.
dezelfde als icequote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef Yreal het volgende:
Als ze die toeslag nou eens 2.50 maken zit ie 100% vol ..
Verdienen ze veel meer doekoe
Altijd al gezegd dat de HSL-Zuid goed is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Ireyon het volgende:
Dat zijn al 2 positieve berichten over Fyra de laatste 2 pagina's, wat krijgen we nou
Ik ben benieuwd. Hoeft van mij niet heel ambitieus te zijn hoor, ik heb 's avonds nog verplichtingen. Sowieso moet iedereen eerst naar het startpunt komen en ook weer naar huis kunnen binnen redelijke tijden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef KapiteinT het volgende:
Ik ben een rondje aan het plannen. Alles zit er in: Fyra, ICE, Pimpel en misschien ook SLT (dat wordt hier tenslotte ook vaak besproken). Zal hem zo af maken, maar nu wacht er een bord met eten op mij.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | 10.32 Utrecht Centraal 8a (ICM) 11.10 Rotterdam Centraal 13 11.23 Rotterdam Centraal 11 (Fyra) 12.06 Amsterdam Centraal 14b 28 minuten lunch- en rondkijkpauze 12.34 Amsterdam Centraal 4b (ICE) 13.34 Arnhem 6b 13.40 Arnhem 3 (VIRM) 14.02 Zutphen 3b 14.06 Zupthen 2b (Lint) 14.44 Hengelo 3b /// Optie 1: Sprintertjes pakken // 15.06 Hengelo 2a (Pimpel) 16.22 Amersfoort 7 16.36 Amersfoort 5a (SGMm) 16.44 Baarn 2 16.51 Baarn 4 (SLT) 17.24 Utrecht Centraal 1 /// Optie 2: Pimpelen tot het bittere einde /// 15.06 Hengelo 2a (Pimpel) 17.08 Schiphol 4 17.14 Schiphol 1-2 (VIRM, met Schipholboog voor de liefhebbers) 17.47 Utrecht Centraal 15 /// Optie 3: Ik wil naar huis! /// 15.06 Hengelo 2a (Pimpel) 16.22 Amersfoort 7 16.24 Amersfoort 6 (ICM) 16.39 Utrecht Centraal 8 |
Ja maar niemand heeft tot nu toe de moeite genomen het op te schrijven. Dus heb ik die taak maar op mij genomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb me al vier keer aangemeld geloof ik
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb me al vier keer aangemeld geloof ik
waar moet ik instappenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef KapiteinT het volgende:
Daar is 'ie!![]()
Het leek mij handig om 10 uur af te spreken en om half 11 te vertrekken.
[ code verwijderd ]
Mij lijkt het sowieso logisch als je 's ochtends naar Utrecht gaat... En dan dus het hele rondje meegaat...quote:
Hmm. De tijden dat ik aan het reizen ben met het 24uurs rondje voor het goede doel lopen geen van de rondjes daar iets samen met die van mijquote:
Lunterenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Wat staat bekend als het meest centrale station in Nederland?
Klopt jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet wel dat ik die plaats in dit geval niet bedoel
Oh... Oeps...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie tot 2 keer toe "Kapiteint T " in dat bestandje staan
Met de NS weet je het nooit hč, zeg dat dus nu niet te hard. Ik heb er kort geleden ook meer dan een uur over gedaan om van Utrecht Lunetten tot Utrecht CS te komen, bij nader inzien had ik beter vanaf Lunetten gelopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef Yreal het volgende:
Het zou wel komisch zijn dat sommige mensen niet eens utrecht cs halen
Fuck het klootjesvolkquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:23 schreef greavy het volgende:
Hmm. Trein 9205 uit Brussel(7:18) en Roosendaal(8:30) ri Amsterdam reed vandaag met I6/I10. Echter zaten er 4 eerste klasse rijtuigen in en maar 3 tweede klasse rijtuigen..
Samenstelling:
2840 - 1e klas - 1e klas - 2e klas - 2e klas - 1e klas - 1e klas - 2e klas
Ik weet niet welke klapjostie dat verzonnen heeft, maar het is toch abnormaal..
Wel zo netjes tegenover de spottersquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat alle treinen die niet met het planmatige materieel gereden kunnen worden, afgeschaft worden. Lijkt me veel beter![]()
![]()
En als een 3keer plan V trein per ongeluk met 4 x plan V gereden wordt, ZEKER even de machinist vermanend toespreken. Anders leert men het nooit.
Dat doet me denken aan die gozer op OHIH die de conducteur ging vertellen dat hij niet de juiste trein mee hadquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat alle treinen die niet met het planmatige materieel gereden kunnen worden, afgeschaft worden. Lijkt me veel beter![]()
![]()
En als een 3keer plan V trein per ongeluk met 4 x plan V gereden wordt, ZEKER even de machinist vermanend toespreken. Anders leert men het nooit.
Ik denk niet dat ze moeilijk hebben gedaan bij mensen die in de 1ste Klas zijn gaan zitten.. 't Zijn tenminste 7 rijtuigen, de rest van de stammetjes moet daar tot eind januari op wachten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:23 schreef greavy het volgende:
Hmm. Trein 9205 uit Brussel(7:18) en Roosendaal(8:30) ri Amsterdam reed vandaag met I6/I10. Echter zaten er 4 eerste klasse rijtuigen in en maar 3 tweede klasse rijtuigen..
Samenstelling:
2840 - 1e klas - 1e klas - 2e klas - 2e klas - 1e klas - 1e klas - 2e klas
Ik weet niet welke klapjostie dat verzonnen heeft, maar het is toch abnormaal.. De 2e klas zit altijd bom vol, en ineens 2 eerste klas rijtuigen minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |