Nog maar een keer. Geen enkele reactie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:31 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Plan V te Leeuwarden
[ afbeelding ]
Plan V te Wolvega
De ad zal wel zijn getriggerd door het woord 'Stationsweg'.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Handige reclame op nu.nl.
[ afbeelding ]
Laat door deze brand juist het treinverkeer tussen Zwolle en Deventer stilgelegd zijn...
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij zaten ze er twee weken terug ofzo ook al in (dacht ik tenminste gelezen te hebben, maar ik kan me best vergissenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Nog maar een keer. Geen enkele reactie?
Dit zijn geen `gewone´ foto's. Plan V in Friesland is zeer zeldzaam!
Jep. Toen stond er een duo in Leeuwarden te niksen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij zaten ze er twee weken terug ofzo ook al in (dacht ik tenminste gelezen te hebben, maar ik kan me best vergissen) Binnenkort heb je Buffeltjes in Leeuwarden (in de stopper naar Wolvega)
Al was het (tot de vorige?) dienstregeling heel normaal dat er op vrijdagavond een spitstrein reed vanuit de randstad met plan Vquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Socios het volgende:
Dit zijn geen `gewone´ foto's. Plan V in Friesland is zeer zeldzaam!
Klopt. 3 V'tjes vertrokken dan om 15.30 uit Rotterdam om zich om 18.13 uur in Leeuwarden te melden. Ik meen dat ze dan om 22.17 uur zich weer richting westen begaven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
Al was het (tot de vorige?) dienstregeling heel normaal dat er op vrijdagavond een spitstrein reed vanuit de randstad met plan V
Die trein ((10)557) wordt tegenwoordig gereden met V-IRM.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. 3 V'tjes vertrokken dan om 15.30 uit Rotterdam om zich om 18.13 uur in Leeuwarden te melden.
Maar de enkeltjes zijn toch goedkoper geworden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:44 schreef ReisT het volgende:
Het nieuwe jaar brengt natuurlijk ook prijsverhogingen met zich mee. Vanaf vandaag zijn retourtjes en via-kaartjes de facto afgeschaft. Ja je kan ze nog steeds kopen maar het voordeel ten opzichte van losse kaartjes is 0...
De cabine van ICM is ook tof tegen 140 km/h. En ik heb vorige week nog twee uur in cabine's van Spurts doorgebracht, ook wel leuk.quote:
Moet jij ook wegleerritten meerijden om het te mogen bedienen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De cabine van ICM is ook tof tegen 140 km/h. En ik heb vorige week nog twee uur in cabine's van Spurts doorgebracht, ook wel leuk.
Niet dus, alle kaartjes zijn duurder geworden. De jaarlijkse prijsverhoging voor enkeltjes is procentueel alleen wat kleiner dan voor retourtjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar de enkeltjes zijn toch goedkoper geworden?
Woow lijkt mij best heftig. Gebeurde zeker allemaal in een paar seconden tijd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef braddofiel het volgende:
Pfff wat een gedoe zeg gister, op Station Amersfoort.
Rond 18:20 moest ik daar overstappen, ik zat te wachten op perron 7 op mijn Intercity richting Amsterdam.
Een paar gozers hadden ruzie en op het gegeven moment wankelt eentje achteruit (hij was ook dronken) en die belandde vervolgens op het spoor...
De trein kwam echter net aangereden, toeteren dat ding deed, en gelijk op de noodrem natuurlijk.
Uiteindelijk was die man al opgestaan, en toen stond hij daar letterlijk ingeklemd tussen het perron en de Intercity![]()
Die man had zo ongelofelijk veel geluk dat hij ongedeerd bleef...
En uiteindelijk mocht deze trein niet meer verder rijden
Dus moesten we met z'n allen in een overvolle Sprinter![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |