Ik ga straks nog met een trein die na 19.30u vertrekt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Fixers het volgende:
Daar zit je dan oudejaarsavond in een trein ergens in een weiland bij gouda. Wachtend achter een gestrande trein.
Ik heb ze één keer zien rijden toen ik zelf in een andere Beneluxtrein zat (ICRm-prio-stam).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:59 schreef Igen het volgende:
Moet trouwens maar gauw die kans grijpen - vorige keer dat die dingen reden heb ik er niet een keet in gezeten.
De eerste trein moet bij wijze van spreken nog rijden en er is al een aanrijding geweest. Wel mooi kut dat ik juist nu in Elst zit en zometeen de trein naar Breda wil nemen. AV geeft aan dat de IC van 8.04 niet rijdt, IC 8.34 rijdt wel. Vooralsnog.niet.quote:Arnhem-Nijmegen/Tiel
Message zaterdag 1 januari 2011, 07:11 :
Reason: aanrijding met een persoon
Tussen Arnhem en Lent/Zetten-Andelst rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 10:00 uur verholpen.
Reizigers tussen Arnhem en 's-Hertogenbosch/Tiel reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen 's-Hertogenbosch en Deventer reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen Nijmegen en Utrecht Centraal reizen via 's-Hertogenbosch.
Nog maar een keer. Geen enkele reactie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:31 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Plan V te Leeuwarden
[ afbeelding ]
Plan V te Wolvega
De ad zal wel zijn getriggerd door het woord 'Stationsweg'.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 09:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Handige reclame op nu.nl.
[ afbeelding ]
Laat door deze brand juist het treinverkeer tussen Zwolle en Deventer stilgelegd zijn...
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij zaten ze er twee weken terug ofzo ook al in (dacht ik tenminste gelezen te hebben, maar ik kan me best vergissenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Nog maar een keer. Geen enkele reactie?
Dit zijn geen `gewone´ foto's. Plan V in Friesland is zeer zeldzaam!
Jep. Toen stond er een duo in Leeuwarden te niksen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij zaten ze er twee weken terug ofzo ook al in (dacht ik tenminste gelezen te hebben, maar ik kan me best vergissen) Binnenkort heb je Buffeltjes in Leeuwarden (in de stopper naar Wolvega)
Al was het (tot de vorige?) dienstregeling heel normaal dat er op vrijdagavond een spitstrein reed vanuit de randstad met plan Vquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Socios het volgende:
Dit zijn geen `gewone´ foto's. Plan V in Friesland is zeer zeldzaam!
Klopt. 3 V'tjes vertrokken dan om 15.30 uit Rotterdam om zich om 18.13 uur in Leeuwarden te melden. Ik meen dat ze dan om 22.17 uur zich weer richting westen begaven.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
Al was het (tot de vorige?) dienstregeling heel normaal dat er op vrijdagavond een spitstrein reed vanuit de randstad met plan V
Die trein ((10)557) wordt tegenwoordig gereden met V-IRM.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt. 3 V'tjes vertrokken dan om 15.30 uit Rotterdam om zich om 18.13 uur in Leeuwarden te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |