Dan moet ze niet naar mij toe komen met haar problemen en me om raad vragen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is HUN leven , Hun prive leven .Gaat je geen reet aan
Dat je geen vriend hebt vind ik irrelevant aan deze discussie. Het feit dat jij zegt dat het niet eerlijk zijn goed is voor het vertrouwen vind ik problematisch. Als ze met haar huwelijk door gaat zonder dit te zeggen dan is het dus echt wel op een leugen gebaseerd.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik had het over op dit moment, in haar relatie, voor hen. Als zij het vertelt, is het vertrouwen weg Of denk je dat hij zal zeggen: Fijn dat je het me vertelt, nu kan ik je vertrouwen omdat ik weet dat je niet liegt?
O en ik heb geen vriend zelf, momenteel.
Het gaat om het feit dat jij dit goed probeert te praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, want ik ga vreemd en ik ben zoooo ontzettend fout in dit hele verhaal
Dat jullie beiden veel verdriet zullen hebben als hij vreemdgaat en het opbiecht met de mededeling dat hij van je houdt en bij je wil blijven en dat het over is met haar.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, en ook dan zal ik het niet goedpraten, wat is je punt
Dan moet je ook geen topic hierover openen domme mutsquote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dan moet ze niet naar mij toe komen met haar problemen en me om raad vragen.
Het gaat jou ook geen reet aan of ik me ermee bemoei of niet
Hij wéét dat toch niet? Hoe kan zijn vertrouwen in haar dan weg zijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat je geen vriend hebt vind ik irrelevant aan deze discussie. Het feit dat jij zegt dat het niet eerlijk zijn goed is voor het vertrouwen vind ik problematisch. Als ze met haar huwelijk door gaat zonder dit te zeggen dan is het dus echt wel op een leugen gebaseerd.
Het vertrouwen is hoe dan ook weg, ze is immers vreemd gegaan en ze heeft dus geen recht op dit vertrouwen.
Door open en eerlijk te zijn kan ze naar mijn mening laten blijken dat ze spijt heeft en er aan wilt werken. Door haar bek te houden en te doen alsof er niets gebeurd is geeft ze toe dat ze niet te vertrouwen is.
Want iedereen gaat vreemdquote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat jullie beiden veel verdriet zullen hebben als hij vreemdgaat en het opbiecht met de mededeling dat hij van je houdt en bij je wil blijven en dat het over is met haar.
Als hij niets zegt, heb jij iig geen verdriet.
Jaja, ik weet het, die dingen komen altijd uit...
Jawel hoor , Jij gooit hun prive leven op het internetforum , dus het gaat mij wel aan .quote:Op donderdag 30 december 2010 19:51 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dan moet ze niet naar mij toe komen met haar problemen en me om raad vragen.
Het gaat jou ook geen reet aan of ik me ermee bemoei of niet
Niet iedereen, maar het gebeurt regelmatig, het is dus naief om te denken dat het je niet KAN gebeuren.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef Sosha het volgende:
[..]
Want iedereen gaat vreemd
Hoe pijnlijk ook, ik zou het willen weten. En dan kan ie meteen vertrekken. Niet omdat ik meteen niet meer van hem houd, maar omdat ik hem gewoonweg niet meer zal kunnen vertrouwen.
Ja, en zij vraagt mij wat ze moet doen hiermee en dus gaat het mij ook aanquote:Op donderdag 30 december 2010 19:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jawel hoor , Jij gooit hun prive leven op het internetforum , dus het gaat mij wel aan .
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen topic hierover openen domme muts
Dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 19:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen topic hierover openen domme muts
Dat had ze toch ook van te voren kunnen bedenken? 1 slippertje is al erg, maar structureel vreemdgaan is echt van een andere orde hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hij wéét dat toch niet? Hoe kan zijn vertrouwen in haar dan weg zijn?
Dat ze het misschien niet verdient, wil niet zeggen dat ze zijn vertrouwen niet hééft.
Als ze eerlijk is, is hij weg, dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken, wie heeft daar baat bij?
Ik geloof helemaal niet dat het niet kan gebeuren! Ik vind personen die het doen alleen wel ongelooflijk zwak en asympathiek. Gek hè?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar het gebeurt regelmatig, het is dus naief om te denken dat het je niet KAN gebeuren.
En dat snap ik, dat is mijn punt. Hij weet niets, dus het vertrouwen is niet weg. Dus kunnen ze samen blijven en tevreden
Dat gebeurt sinds de nieuwe lay-out wel vakerquote:
Vertrouwen komt altijd maar van uit een kant jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat ze het misschien niet verdient, wil niet zeggen dat ze zijn vertrouwen niet hééft.
Als ze eerlijk is, is hij weg, dat heeft hij nooit onder stoelen of banken gestoken, wie heeft daar baat bij?
Hij, omdat ie niet meer bij een vrouw is die structureel vreemd gaat. Kijk, één slippertje kan ik mijn vriend best vergeven, maar structureel vreemdgaan vind ik zelf toch wel erg ver gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Jeezes wat achterbaks allemaal.. ik begrijp wel dat jij geen relatie hebtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ok, Je bent net zo erg. Vreemd gaan met een vent die een zwangere vrouw had.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hallo
Dat stuk is een stuk dat over mij gaat, twee jaar geleden, dit topic gaat over een vriendin van me die voor haar man maar 1 vriendje heeft gehad en dat was niet heel erg serieus, ze zijn inmiddels twaalf jaar samen en ik zie niet helemaal in waar je de link legt...
Dat is dus wel iets waar ik me aan irriteer, niet aan de reacties op het topic, die waren voorzien.
Heb zelf ook niet het idee dat ik iets fout doe, dus voel me niet aangevallen ofzo.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Vertrouwen komt altijd maar van uit een kant ja![]()
Ze is toch vreemd gegaan, welk recht heeft zij op zijn vertrouwen? Hij vertrouwt haar dat ze niet vreemd gaat en ze gaat vreemd! Dan gaan liegen de rest van je leven, ja lekker huwelijk heb je dan. Het vertrouwen is geschonden, ga godverdomme liegen tegen je man niet goedpraten op basis van vertrouwenwat voor een verknipt beeld van vertrouwen en eerlijkheid heb jij. Ik kots op dit soort leugens, je verzint ze alleen om jezelf beter te laten voelen en het voor jou goed te praten.
Zo structureel is het nou ook weer niet, ze zag hem eens in de week bij de kroeg waar ze altijd uitging, sinds een maand of twee. Ja, dat is te lang, ja dat is teveel, maar het is nou ook weer niet zo dat ze al jaren een ander heeft...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij, omdat ie niet meer bij een vrouw is die structureel vreemd gaat. Kijk, één slippertje kan ik mijn vriend best vergeven, maar structureel vreemdgaan vind ik zelf toch wel erg ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |