Dit.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef CecilBDemented het volgende:
het niet eerlijk opbiechten van deze kwestie maakt die vriendin in mijn ogen een hoer!!
je gaat gewoon niet vreemd!
Of zij die hoer (vriendin) nu zelf is of niet. Zij is dus net zo erg. Als je adviseert aan een ander om maar te zwijgen over het vreemdgaan dan ben je meestal net zo erg.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
Even een research gedaan...
TS is inderdaad die "vriendin" Ik gok dat ze vreemdgaat met haar ex
[..]
Voor alles is er wel een mening. Komt vaak voort uit agressie he.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dit.
YOU WANNA DO SOMEONE ELSE,
SO YOU SHOULD BE BY YOURSELF,
INSTEAD OF HERE WITH ME,
Copyright (C) Skunk Anansie (Secretly)
Op het moment is het vertrouwen er dus nog. Als ze het vertelt niet meer, eerlijkheid en vertrouwen gaan nu niet bepaal dgoed samen...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En dus doet ze het maar. Het blijft toch een hoer. Hoe dan ook.
Eerlijkheid en vertrouwen zijn het belangrijkste in een relatie.
Als ik de man in kwestie was zou ik het wel leuk vinden om te weten of ik een SOA test moet doenen mijn vriendin moet dumpen.
Waarom ze d'r mond niet opentrekt en het er met hem over heeft, in plaats van het meteen buiten de deur te zoeken.quote:
Als je dit serieus meent ben je mijns inziens zelf totaal ongeschikt voor een relatie. Juist de personen die je vertrouwd moet je eerlijk tegen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Op het moment is het vertrouwen er dus nog. Als ze het vertelt niet meer, eerlijkheid en vertrouwen gaan nu niet bepaal dgoed samen...
Ik zat eigenlijk stiekem te hopen op meer argumenten om het niet te vertellen.
Ze heeft zelf alle argumenten die ik noem en die anderen noemen al bedacht en nog twijfelt ze.
Waarom is het zo moeilijk om te zien dat dit voor beide partijen geen pretje is, dat begrijp ik niet zo goed?
Halloquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef LinkseVriend het volgende:
[..]
Of zij die hoer (vriendin) nu zelf is of niet. Zij is dus net zo erg. Als je adviseert aan een ander om maar te zwijgen over het vreemdgaan dan ben je meestal net zo erg.
Dat dacht ik al en dat is met dit quote verhaal dus ook al bevestig.
En ik denk dat die ex haar als simpel gebruikt gemakkelijk dom hoertje en er verder niets in het verschiet lig zoals trouwen of samenwonen enzo. Dat is ook zo te zien in die quote verhaal.
Daarom is ze ook nog financiel afhankelijk van haar echtgenoot, want ze kan haar koffers nog niet bij haar ex in huis plaatsen. Ze heeft nog niet de zekerheid dat die ex haar financieel wil onderhouden daarom hangt ze nog aan haar echtgenoot.
Als die ex vandaag zou zeggen dat hij haar en de kinderen zal opnemen in zijn huis en hun financieel zal onderhouden dan zou zij direct vertrekken en zal de gevoelens van haar echtgenoot wegens bedrog en verdriet van haar kinderen haar niets uitmaken.
Een hoerenloper vind een hoer. Ze verdienen elkaar en dat ze niet verder zeuren als er een van hun vreemd gaat want dat was wel te voorspellen.
Dus... we moeten medelijden met haar hebben?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Op het moment is het vertrouwen er dus nog. Als ze het vertelt niet meer, eerlijkheid en vertrouwen gaan nu niet bepaal dgoed samen...
Ik zat eigenlijk stiekem te hopen op meer argumenten om het niet te vertellen.
Ze heeft zelf alle argumenten die ik noem en die anderen noemen al bedacht en nog twijfelt ze.
Waarom is het zo moeilijk om te zien dat dit voor beide partijen geen pretje is, dat begrijp ik niet zo goed?
Meteen? Ze zijn twaalf jaar samen, ze hebben echt wel gepraat (en doen dat nog veel) dit is niet iets wat ze doet omdat ze niet tevreden met hem is, ze had nooit van zichzelf gedacht dat ze vreemd zou gaan en zeker niet dat ze iemand tegen zou komen die bij wijze van spreken maar naar haar hoeft te wijzen en ze glijdt van haar stoel... Dat is niet iets dat erg vaak voorkomt bij haar.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom ze d'r mond niet opentrekt en het er met hem over heeft, in plaats van het meteen buiten de deur te zoeken.
Ik had het over op dit moment, in haar relatie, voor hen. Als zij het vertelt, is het vertrouwen weg Of denk je dat hij zal zeggen: Fijn dat je het me vertelt, nu kan ik je vertrouwen omdat ik weet dat je niet liegt?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent ben je mijns inziens zelf totaal ongeschikt voor een relatie. Juist de personen die je vertrouwd moet je eerlijk tegen zijn.
Aldus sprak de maagd.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:43 schreef skippy22 het volgende:
Wat een gefrustreerde reacties van sommige fokkertjesAls of de fokker ooit een vriendin heeft gehad
Blijft mijn reactie: Ik geef om beiden en ik wil niet dat ze pijn hebben... Zo min mogelijk iig.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef N.icka het volgende:
Blijft mijn vraag , waar bemoei jij je mee?
Nee, medelijden niet, begrip zou niet eens zo heel gek zijn. Een behoorlijk aantal mensen gaat weleens vreemd endat zijn echt niet allemaal kuthoeren of klootzakken.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus... we moeten medelijden met haar hebben?
Nogmaals, je heb dit topic geopend om een redenen. Wat hoop je van ons te horen? Probeer het anders eens bij Libelle of Margriet.
Daar schijnen 44% van de lezeressen wel eens vreemd te zijn gegaan.
Scheelt in ieder geval één gebroken hartquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
O en ik heb geen vriend zelf, momenteel.
Ehm, dat vind ik wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Een behoorlijk aantal mensen gaat weleens vreemd endat zijn echt niet allemaal kuthoeren of klootzakken.
Ja, want ik ga vreemd en ik ben zoooo ontzettend fout in dit hele verhaalquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Scheelt in ieder geval één gebroken hart
Het is HUN leven , Hun prive leven .Gaat je geen reet aanquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Blijft mijn reactie: Ik geef om beiden en ik wil niet dat ze pijn hebben... Zo min mogelijk iig.
Geen begrip en/of medelijden van mijn kan in ieder gevalquote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nee, medelijden niet, begrip zou niet eens zo heel gek zijn. Een behoorlijk aantal mensen gaat weleens vreemd endat zijn echt niet allemaal kuthoeren of klootzakken.
Prima, dan heb je imo erg weinig inlevingsvermogen en hoop ik voor jou dat je er nooit achterkomt dat je partner vreemdgaat.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ehm, dat vind ik wel.
De manier waarop je vreemdgaan goed probeert te praten, bah
Wederom: ik vind van wel ja. Je vriendin wil nota bene het juiste doen, en jij raadt het haar afquote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, want ik ga vreemd en ik ben zoooo ontzettend fout in dit hele verhaal
Dat hoop ik ook, en ook dan zal ik het niet goedpraten, wat is je puntquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Prima, dan heb je imo erg weinig inlevingsvermogen en hoop ik voor jou dat je er nooit achterkomt dat je partner vreemdgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |