Noem eens wat tegenstrijdigheden dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een logische verklaring als je alle onduidelijkheden, tegenstrijdigheden en onvolkomenheden voor lief neemt ja. Verder is er niks logisch aan dat 1 'persoon' dit allemaal heeft geschapen. Verder wil ik best geloven dat 'hij' geleefd heeft, maar er leven en hebben miljarden anderen geleefd op deze planeet, dus dat an sich is nog niet echt een reden tot totale en absurde verering van een persoon.
Je zit in ONZ, wat moet er opschieten hier dan? Behalve de christo's?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want? Wat heeft ie misdaan om een ban te krijgen? Als admins iedereen die ze niet mogen gaan bannen, schiet het helemaal niets op hier.
Welnee zeg, hij doet (nog) niks banbaars.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Driepink het volgende:
ik vind dit topic echt leuk..
kyken hoe mensen lopen te kibbelen..
alleen die doodsverwensingen vind ikdan wel weer ver gaan..
maar yvonne, zoals ik eerder vroeg, waarom maak je je hier druk over? geef hem gewoon weer een ban dan
doen ze gelukkig ook niet, daarom lopen er zo veel josti's rond op het forumquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Want? Wat heeft ie misdaan om een ban te krijgen? Als admins iedereen die ze niet mogen gaan bannen, schiet het helemaal niets op hier.
Dan blijven er haast geen users meer over.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zit in ONZ, wat moet er opschieten hier dan? Behalve de christo's?
Er zijn aspecten in die tekst die mij dan wel weer aantrekkenquote:
nee maarja, als jij iemand niet mag block je die toch ook op msn ?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Nee. Wat ik bedoel is dat als een god de aarde heeft geschapen, dat hij ook wel uit de dood kan opstaan. een aarde en de mensheid schapen lijkt me stukken moeilijker dan opstaan uit de dood en weer leven (dat leven dat je zelf geschapen hebt)quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat Jezus uit de dood is opgestaan is de aarde ontstaanDat strookt al niet met het oude testament en in combinatie met 'wetenschappers' is geloof natuurlijk helemaal een lachertje.
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee maarja, als jij iemand niet mag block je die toch ook op msn ?
dit is dan een veel effectievere manier
Echt hoor, kun jij geen verkering nemen met Paul en Aalbers als kind adopteren?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Nee. Wat ik bedoel is dat als een god de aarde heeft geschapen, dat hij ook wel uit de dood kan opstaan. een aarde en de mensheid schapen lijkt me stukken moeilijker dan opstaan uit de dood en weer leven (dat leven dat je zelf geschapen hebt)
quote:
Ja, dat deel dat je mijn vlees wil eten zekerquote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er zijn aspecten in die tekst die mij dan wel weer aantrekken
Ken het verhaal in grote lijnenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog best een interessant SF boek gelezen over de 'wederopstanding', deze zou door de romeinen in scene gezet zijn...
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat deel dat je mijn vlees wil eten zeker.
Yo, we hebben een forum dat heet F&L, ga daar even je grrrrrrrristenleer verkondigen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Nee. Wat ik bedoel is dat als een god de aarde heeft geschapen, dat hij ook wel uit de dood kan opstaan. een aarde en de mensheid schapen lijkt me stukken moeilijker dan opstaan uit de dood en weer leven (dat leven dat je zelf geschapen hebt)
Ik heb de bijbel niet gelezen, dus ik kan je niet specifiek iets uit de bijbel noemen. Maar ik vind het hele creationisme al redelijk tegenstrijdig met de evolutietheorie, waar veel meer tastbaar en meetbaar bewijs voor isquote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Noem eens wat tegenstrijdigheden dan?
I beg to differquote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dan blijven er haast geen users meer over.
Je hebt de Bijbel niet gelezen maar je weet wel dat die niet klopt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb de bijbel niet gelezen, dus ik kan je niet specifiek iets uit de bijbel noemen. Maar ik vind het hele creationisme al redelijk tegenstrijdig met de evolutietheorie, waar veel meer tastbaar en meetbaar bewijs voor is
God heeft de wereld niet geschapen. Dat zeggen diezelfde wetenschappers die jij er zo graag bijhaalt om te roepen dat Jezus geleefd zou hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Wederom zeer scherpquote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat deel dat je mijn vlees wil eten zeker.
Godverdomme, ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef MASD het volgende:
Man, ik kijk even een minuut niet en het is tot een irritant, onzinnig atheisten tegen theisten topic verworden.
Christus.
Neeej, je doet het goedquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
Of stuur ik hem nou naar flora en fauna?
HO es ffquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
het gaat over religie, dus het moet in ONZ!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrristusquote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef MASD het volgende:
Man, ik kijk even een minuut niet en het is tot een irritant, onzinnig atheisten tegen theisten topic verworden.
Christus.
stuur hem naar het keldertjequote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nu bezig in dit topic. Waar je hem heen stuurt maakt me niet uit.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yo, we hebben een forum dat heet F&L, ga daar even je grrrrrrrristenleer verkondigen.
Jup, als ik speculaas vreet weet ik toch ook dat het geen spritsje is zonder ik spritsjes heb gevretenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Je hebt de Bijbel niet gelezen maar je weet wel dat die niet klopt.
Ik ben geen voorstander van Paul, eigenlijk maakt ie me geen flikker uit, maar ik vind het gewoon best triest om 1 persoon te nemen en die persoon zwart te maken, en dat dat dan gewoon 'mag' omdat je admin bent. En ik vind het goed van Aalbers dat ie voor zichzelf opkomt, vond het een domme opmerking van die user die zei dat alle gelovigen dood moeten.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, kun jij geen verkering nemen met Paul en Aalbers als kind adopteren?
Jullie hebben het humorgevoel van een leeg ei.
Kain, abel. Trok het land in trouwde een vrouw.... Welke vrouw?? Z'n moder? Z'n zus? Tenslotte was er niet meer familie he.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Je hebt de Bijbel niet gelezen maar je weet wel dat die niet klopt.
Slecht planquote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
stuur hem naar het keldertje
maar wel gelijk op slot doen dan..
boehoequote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van Paul, eigenlijk maakt ie me geen flikker uit, maar ik vind het gewoon best triest om 1 persoon te nemen en die persoon zwart te maken, en dat dat dan gewoon 'mag' omdat je admin bent. En ik vind het goed van Aalbers dat ie voor zichzelf opkomt, vond het een domme opmerking van die user die zei dat alle gelovigen dood moeten.
Ga toch weg mens, iedereen mag dat, zeurgrrrrristen dat je er bent.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van Paul, eigenlijk maakt ie me geen flikker uit, maar ik vind het gewoon best triest om 1 persoon te nemen en die persoon zwart te maken, en dat dat dan gewoon 'mag' omdat je admin bent. En ik vind het goed van Aalbers dat ie voor zichzelf opkomt, vond het een domme opmerking van die user die zei dat alle gelovigen dood moeten.
En dit heeft er voor gezorgd dat ONZ slechts nog bestaat uit kusjekroel.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben niet eens christelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga toch weg mens, iedereen mag dat, zeurgrrrrristen dat je er bent.
Als Adam sex heeft met Eva, is het dan masturbatie?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kain, abel. Trok het land in trouwde een vrouw.... Welke vrouw?? Z'n moder? Z'n zus? Tenslotte was er niet meer familie he.
Dat is ook het aspect geloven. Als iets bewezen kan worden als godheid zijnde. Dat wij God snappen? Waarom zouden we hem dan nog eren? Dan valt er niets te erenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
God heeft de wereld niet geschapen. Dat zeggen diezelfde wetenschappers die jij er zo graag bijhaalt om te roepen dat Jezus geleefd zou hebben.
ze moeten niet dood, maar alleen de tong eruit snijden zou al een vooruitgang zijn..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:27 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Je zeurt net zo hard.quote:
De tering man, we zitten in ONZ!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat is ook het aspect geloven. Als iets bewezen kan worden als godheid zijnde. Dat wij God snappen? Waarom zouden we hem dan nog eren? Dan valt er niets te eren
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat is ook het aspect geloven. Als iets bewezen kan worden als godheid zijnde. Dat wij God snappen? Waarom zouden we hem dan nog eren? Dan valt er niets te eren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |