Wat een nonsens.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Ascendancy het volgende:
Zeiken op teksten die nergens op slaan zou betekenen dat lazy van deep purple automatisch een kutnummer is en dus is het per defenitie niet geoorloofd.
De gitaarsolo in hotel Clifornia werd door een panel van internationale journalisten in the Rolling Stone gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind the eagles een afschuwelijke band, met afschuwelijke zang, maar dan nog zeg ik niet dat de gitaristen nog geen noot kunnen raken op de gitaar.
Geen idee, zo zomaar kunnen, 't is een Nederlandse lijst hequote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat die cover van Guus hoger in de lijst ?
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat die cover van Guus hoger in de lijst ?
Terechtquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gitaarsolo in hotel Clifornia werd door een panel van internationale journalisten in the Rolling Stone gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.
Nou ja, de Poema's en Bløf komen mooi achter elkaar én netjes vlak voor het nieuws van zes uur, dus da's goed getimed. Alleen had Hazes in dit geval drie plaatsen hoger mogen staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die wil je niet zien, dan haak je af.
Ik word er depressief van. Zo erg zelfs, dat ik bijna ik word met dt wilde gaan spellen. Dat wil wel wat zeggen.quote:
En in dit geval voldoet het nummer aan de verwachting.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Geen idee, zo zomaar kunnen, 't is een Nederlandse lijst he
Ik heb echt niks met Hazes. Van mij mag hij dood.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, de Poema's en Bløf komen mooi achter elkaar én netjes vlak voor het nieuws van zes uur, dus da's goed getimed. Alleen had Hazes in dit geval drie plaatsen hoger mogen staan.
Onterecht natuurlijk. De beste solo's staan uiteraard nooit op studio-albums.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gitaarsolo in hotel Clifornia werd door een panel van internationale journalisten in the Rolling Stone gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.
Op de lange doet Andrea Boccelli toch mee?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:11 schreef het_fokschaap het volgende:
toch wel de verkorte versie hè
Vind ik stiekem ook, maar daar schaam ik me wel wat voorquote:
Dat is zes jaar geleden al voor de bakker gekomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met Hazes. Van mij mag hij dood.
* Meeschamen doetquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vind ik stiekem ook, maar daar schaam ik me wel wat voor
dat heb ik met Still loving you van the Scorpions...die hoorde ik in de autoquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vind ik stiekem ook, maar daar schaam ik me wel wat voor
Ik had liever gehad dat iemand anders deze melodie met een Engelstalige tekst had verzonnen, maar ja, je kunt niet alles hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat heb ik met Still loving you van the Scorpions...die hoorde ik in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |