Slechte mastering hoor. Klinkt erg schelquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit vind ik een mooi nummer van deze tijd
Op 966.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Aalbers het volgende:
Hoe hoog staat Kings of Leon eigenlijk met dit nummer?
Klinkt prima hierquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Slechte mastering hoor. Klinkt erg schel
Stond er vorig jaar ook al in.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Aalbers het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE echt?
Had hem als hoogste binnenkomer voorspelt
Welnee, de versie van mevrouw Jansen is natuurlijk vééééél beter..quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Aalbers het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE echt?
Dat ze er uberhaupt instaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Aalbers het volgende:
NEEEEEEEEEE echt?
Ik vind deze ook best aardig. Niet zo hoog uiteraard.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef Wilskracht het volgende:
Best goed nummer dit.
Ellen ten Damme zingt altijd mooi.
Enige nummer van The Police waar ik geen oorpijn van krijgquote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je op Police stemt, maar waarom dan in godsnaam op Every breath you take?![]()
Het is ook nog eens hun hoogste notering zeker?
Hoe raad je het zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je op Police stemt, maar waarom dan in godsnaam op Every breath you take?![]()
Het is ook nog eens hun hoogste notering zeker?
Zonder de invloed van Radio 2 in de top 200...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Aalbers het volgende:
Hoe hoog staat Kings of Leon eigenlijk met dit nummer?
het is een kutnummerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Chiappucci het volgende:
Wat is er nu weer mis met Every breath you take ?
Er drie keer instaan natuurlijk!quote:
Wat is er mis met blof?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef FritsFlits het volgende:
Lynyrd Skynyrd
Every Breath You Take
De rest(Blof
![]()
![]()
)
quote:
Wie schuilen er eigenlijk achter deze geheimzinnige naam ?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef djenneke het volgende:
Ik had nog nooit van de 3j's gehoord. Dat had wat mij betreft best zo mogen blijven...
Ah ja, op 207. Zag ik even over het hoofd.quote:
Ik hoor lieverquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Wie schuilen er eigenlijk achter deze geheimzinnige naam ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/3JSquote:3JS is een Nederlandse band uit Volendam, die bestaat uit Jan Dulles, Jaap Kwakman en Jaap de Witte
Slechte onlogische teksten. Gaat nergens over. MacArthur Park is ook een qua inhoud zo lek als een mandje, maar dat nummer is nog mooi ingezongen door Richard Harris. Pascal van Blof heeft een caféstemgeluid en zingt alsof hij eerst 10 pakken sigaretten heeft gerookt. Die hele band slaat nergens op. Jammer dat het op de radio te horen is.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er mis met blof?
Prachtige performance live.
De eerste haalde de lijst nog (1465), de tweede niet. Wel een mooi nummer.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hoor liever
Don't stand so close to me
of
The Bed's too big without you.
ik denk dat ze op het songfestival nog hoge ogen gaan gooienquote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3JS
De oorsprong van de naam kun je raden.
Zeg, het kan best zijn dat een band je niet ligt hoor, maar je moet wel realistisch blijven en geen onzin verkopen. De teksten van blof zitten doorgaans prima in mekaar en Pascal zingt loepzuiver live. Dat jij het geen mooi geluid vindt is dus een puur persoonlijke mening.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Slechte onlogische teksten. Gaat nergens over. MacArthur Park is ook een qua inhoud zo lek als een mandje, maar dat nummer is nog mooi ingezongen door Richard Harris. Pascal van Blof heeft een caféstemgeluid en zingt alsof hij eerst 10 pakken sigaretten heeft gerookt. Die hele band slaat nergens op. Jammer dat het op de radio te horen is.
Wat is er mis met cake in de regen en daarvan balen omdat je het recept niet meer hebt???quote:Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Slechte onlogische teksten. Gaat nergens over. MacArthur Park is ook een qua inhoud zo lek als een mandje, maar dat nummer is nog mooi ingezongen door Richard Harris. Pascal van Blof heeft een caféstemgeluid en zingt alsof hij eerst 10 pakken sigaretten heeft gerookt. Die hele band slaat nergens op. Jammer dat het op de radio te horen is.
Die wil je niet zien, dan haak je af.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:05 schreef tong80 het volgende:
Iemand de playlist van het volgende uur ?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:05 schreef tong80 het volgende:
Iemand de playlist van het volgende uur ?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Ferdo het volgende:
Zoals ik al zei, het eind van het volgend uur is dé tijd om even wat te eten te halen/maken:
356 Herbert Grönemeyer Der Weg 2002
355 Eros Ramazzotti Musica e 1989
354 Lynyrd Skynyrd Sweet home Alabama 1974
353 Golden Earring Just a little bit of peace in my heart 1968
352 David Bowie & Queen Under pressure 1981
351 Police Every breath you take 1983
350 André Hazes Geef me je angst 1984
349 Bee Gees Massachusetts 1967
348 Yes Owner of a lonely heart 1983
347 BAP Kristallnach 1983
346 De Poema's Mijn houten hart 1999
345 Bløf Mooie dag 2002
Wat een nonsens.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Ascendancy het volgende:
Zeiken op teksten die nergens op slaan zou betekenen dat lazy van deep purple automatisch een kutnummer is en dus is het per defenitie niet geoorloofd.
De gitaarsolo in hotel Clifornia werd door een panel van internationale journalisten in the Rolling Stone gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind the eagles een afschuwelijke band, met afschuwelijke zang, maar dan nog zeg ik niet dat de gitaristen nog geen noot kunnen raken op de gitaar.
Geen idee, zo zomaar kunnen, 't is een Nederlandse lijst hequote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat die cover van Guus hoger in de lijst ?
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
staat die cover van Guus hoger in de lijst ?
Terechtquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gitaarsolo in hotel Clifornia werd door een panel van internationale journalisten in the Rolling Stone gekozen tot gitaarsolo van de eeuw.
Nou ja, de Poema's en Bløf komen mooi achter elkaar én netjes vlak voor het nieuws van zes uur, dus da's goed getimed. Alleen had Hazes in dit geval drie plaatsen hoger mogen staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die wil je niet zien, dan haak je af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |