Geen verveling meer daar?quote:
Mijn hartquote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik vind het helemaal niet leuk dat je komt
[..]
je quote de verkeerde
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik voel me nog heel kut, maar heb wel wat geslapen. En LL: Thijs logeert bij mijn ouders, dus ik weet niet precies hoe het gaat. Vanochtend had hij nog wel wat verhoging.
ja jij brak de mijne ook bitchquote:
och meissiequote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik voel me nog heel kut, maar heb wel wat geslapen. En LL: Thijs logeert bij mijn ouders, dus ik weet niet precies hoe het gaat. Vanochtend had hij nog wel wat verhoging.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
Thisquote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jij brak de mijne ook bitch![]()
[..]
och meissiedas balen joh ...
Over welk land gaat het nu?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef Stuart het volgende:
Wow, de kans op regen voor morgen, zaterdag en zondag is tussen de 65 en 75%
Nederland dus we worden allemaal zeiknatquote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over welk land gaat het nu?
Nuutquote:
Regen of neerslag?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef Stuart het volgende:
Wow, de kans op regen voor morgen, zaterdag en zondag is tussen de 65 en 75%
Neeeeee!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nederland dus we worden allemaal zeiknat
Ja, niets maakt me kwader als dat gebeurdquote:
Allebei denk ik. We worden in ieder geval nat zodra we naar buiten gaanquote:
aanstellerquote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, niets maakt me kwader als dat gebeurd![]()
![]()
![]()
[..]
Allebei denk ik. We worden in ieder geval nat zodra we naar buiten gaan
Mijn vuurwerkjes vinden de regen ook niet zo leuk...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
![]()
je smelt toch niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Allebei denk ik. We worden in ieder geval nat zodra we naar buiten gaan
Serieus, ik word echt WOEST als ik buiten loop, het gaat regenen en ik ben zeiknatquote:
Straksquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
lekker, hoelaat kan ik aanvallen?
Regenpak kopenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Serieus, ik word echt WOEST als ik buiten loop, het gaat regenen en ik ben zeiknat
Maar ik word natquote:
Nee, dat begrijp ik. Ik hoop dat het droog is als jij je vuurwerk gaat afstekenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vuurwerkjes vinden de regen ook niet zo leuk...
Hmmmz. Zou niet eens weten waar eigenlijkquote:
Word je ook boos als je onder de douche staat?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik word nat
[..]
Nee, dat begrijp ik. Ik hoop dat het droog is als jij je vuurwerk gaat afsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |