wat denk jequote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet nog steeds niet wat notes zijn ..
hihi goeien garpjen man!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
wat denk jedie dingen om te eten sukkel weet je wel
notities van een mod of FA, iig crew over jou. Of je iets goeds of verkeerds heb gedaan, of als de crew iets Push PMt naar jou oid.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet nog steeds niet wat notes zijn ..
Ghehehe, heb ik dat echt gedaan? Kan me niet herinnerenquote:22-04-2009 @ 15:04
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:44 schreef delano.888 het volgende:
Lollerlinkje
Ok NSFW
Browserverneukende meatspin - verwijderd
Je kan ook een tof abo nemen, kan je ze ook inzien, en een hoop extra dingen, erg tof!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
23.![]()
En één keer een ban, maar die was ook wel terecht.![]()
Ik wil ze wel inzien, maar ja ¤ 4.50, dat is toch f 10,-. Daar kan je twee avonden van stappen in Tsjechië.
Waarom werkt het gulden-teken eigenlijk niet op fok?
Ik heb eigenlijk nooit het voordeel van een abonnement ingezien. Wat krijg ik dan zoal extra?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan ook een tof abo nemen, kan je ze ook inzien, en een hoop extra dingen, erg tof!
Je kan je OP 10 dagen lang aanpassenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit het voordeel van een abonnement ingezien. Wat krijg ik dan zoal extra?
Op jaarbasis is dat 54 euro. Bijna 120 gulden.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan je OP 10 dagen lang aanpassenWie wil dat nou niet voor 4,50 per maand
Hier verder.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
Verder is dit topic al te vaak geweest en vast nog wel ergens open/actief.
Ik zal je wel even een note geven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Nogsteeds 26. Zo braaf ben ik toch niet?
Dat waardeer ik man, bedankt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal je wel even een note geven.
Jij kan ze inzien met je Pimp abbo, wat staat erin dan?quote:
Dat mag niet gepost worden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:17 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Jij kan ze inzien met je Pimp abbo, wat staat erin dan?
Sorry, daar krijg ik toch geen note voor he?quote:
Ja doeiquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:17 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Jij kan ze inzien met je Pimp abbo, wat staat erin dan?
240 inmiddels. En allemaal onterechtquote:Je hebt 240 notes gekregen van onze moderators.
Mijn oude UIquote:Op maandag 10 januari 2011 01:17 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind het zelf bijv erg handig om users te kunnen blokken.
Verder heb ik een hele toff custom CSS draaien. Weet niet precies meer hoe standaard fok er uit ziet, maar bij mij nu zo:
[ afbeelding ]
Jij bent een kloon van Het_Fenomeen? Tevens dat dacht ik altijd...quote:
Krijgen we dat verhaal weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Het_Fenomeen? Tevens dat dacht ik altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |