Dat wordt het pas als ze op het tapijt gruizenquote:
Een kei zeurt niet maar poept wel. Dan heb ik liever een vrouw, net al HW. Die poepen niet op het kleed.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt het pas als ze op het tapijt poepen
Zo zijn ze, die kutkeienquote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt het pas als ze op het tapijt gruizen
Wat is er mee?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Boudibou het volgende:
"Allemaal even dankjewel zeggen tegen Maarten Stekelenburg".
Jij was sneller dan mijn editquote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kei zeurt niet maar poept wel. Dan heb ik liever een vrouw, net al HW. Die poepen niet op het kleed.
Niet te verwarren met nierstenen trouwensquote:
Je zit het WK te kijken?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Boudibou het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, dat is niet zo kunstig.
vlaamse vrouwen welquote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kei zeurt niet maar poept wel. Dan heb ik liever een vrouw, net al HW. Die poepen niet op het kleed.
Wie ?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Boudibou het volgende:
quote:
Die draag je altijd bij jequote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet te verwarren met nierstenen trouwens.
Natte keienquote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keien zijn keigaaf
Commentaar bij Nederland-Brazilie, toen Maarten die onmogelijke bal Kaka uit de hoek paktequote:
want droog is ook maar droogquote:
Jeetje, onder welke kei heb jij gelegen!?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Commentaar bij Nederland-Brazilie, toen Maarten die onmogelijke bal Kaka uit de hoek pakte
Jammer, we hadden wereldkampioen moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |