Weet ik niet echt..quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Zouden ze bij de jumbo ook potaarde hebben?
Fotoboek van Ezechielkquote:
Voor je pootaardappelen?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef CherryLips het volgende:
in mn fobo? nee.. die staan er al een tijdje niet meerquote:
Hallo Jumbo!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Fbquote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
rrr
[..]
in mn fobo? nee.. die staan er al een tijdje niet meer
daar heb ik niks uitgehaald.. gewoon je doppen open doen dusquote:
Als ik op mijn zij lig staan ze, en als ik recht op sta liggen ze. Dus zeg het maar?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Make up your mind, man!
Staan of liggen ze?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb ik niks uitgehaald.. gewoon je doppen open doen dus
jawel, hij is wel af.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nice. Maar nog niet af he? Wanneer gaan ze verder?
dat sowiesoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Boudibou het volgende:
Misschien heb je het voor non-vrienden afgeschemd.
3 sessies en 9 uur in totaal.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat dat eeuwen werk was?
quote:
Eigen schuld, dikke anusquote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus ik kan het niet zien, kreng
Klopt.. In mn fobo ook geen foto's meer..quote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
Zie ook geen foto's Gevil, bij je fobo.
Neuj.. Ik had er genoeg van het voorbeeld voor jullie allen te zijn. Kies je eigen stijl maarquote:Op donderdag 30 december 2010 16:25 schreef dawg het volgende:
evilmeisje werd volgens mij geplaagd om haar bolle hoofd.
Begrijpelijk, maar wel tof! Wanna see pictures!quote:
Yeah, like, whatever.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj.. Ik had er genoeg van het voorbeeld voor jullie allen te zijn. Kies je eigen stijl maar
Nee. was er gewoon even klaar mee. Hij zat bijna vol, dus tijd voor leegtequote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar wel tof! Wanna see pictures!
[..]
Yeah, like, whatever.
Trouwens, mijn zwarte stiften zijn op.![]()
Wil je FB vriendjes zijn met mij?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Klopt.. In mn fobo ook geen foto's meer..![]()
En Bou kan ze niet meer zien op Facebook omdat ie me ontvriend heeft
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wil je FB vriendjes zijn met mij?
Je mag hier wel komen opruimen?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Samzz het volgende:
Zo, kamer opgeruimd, al m'n schoenen schoongemaakt en gepoetstLoubies opgehaald
en nu niksen
Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. was er gewoon even klaar mee. Hij zat bijna vol, dus tijd voor leegte
Yupquote:
Ben je gekquote:Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen opruimen?
Keigekquote:
Ik ben liever vrouwengek ofzo, maar veel plezier met je keiquote:
Keien zeuren niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben liever vrouwengek ofzo, maar veel plezier met je kei.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Zoek me maar
Dat zijn we dus al![]()
Wat heb ik nou weer aan een vrouw.. Een kei kan tenminste nog veel waard zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben liever vrouwengek ofzo, maar veel plezier met je kei.
nee, maar een kei kan ook niet kokenquote:
Dat kunnen we keigoed zelfquote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar een kei kan ook niet koken.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar een kei kan ook niet koken.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kunnen we keigoed zelf
Ha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |