Iddquote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blijkt het toch gewoon een kutmarokkaan te zijn
Ik trap,die homo in elkaar jonge!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben we naast de plaatselijke Singles homo nu ook een knuffelmarokkaan?
Ik wist niet dat ge een mokro was man!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik trap,die homo in elkaar jonge!
Want?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]Omdat ik niet naar fucking Nijmegen wil gaan
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee dat zegt de 73 jaar oude buurman me telkens als hij zachtjes in mijn billetjes knijpt.
Dan moet je je melden bij de gevangenis?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Vanaf overmorgen post ik hier niet meer dus dan gaan jullie me van zelf wel missen
quote:Op donderdag 30 decemb
er 2010 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ge een mokro was man!
Gefeliciteerd.
Ik wil ook een badquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Samzz het volgende:
Dood aan mijn zere nek
Ik ga zo in een gloepn's heet bad
Why the hell not?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:50 schreef Boudibou het volgende:
Vanaf overmorgen post ik hier niet meer dus dan gaan jullie me van zelf wel missen
Ik mag die van mn tantes ook lenen.. iets dichterbij.. maar nog te ver wegquote:
Weetje, het schijnt dat Laura Jansen al in de 30 ofzo zit. Dacht dat ze 16 was ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
I know that I can use somebodyyyyyyyy
Dirty I amquote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben je zo'n vies, vies meisje dan?
Neeuh,,dan,ga ik wat meer tijd in mn studie steken,wel zo handig.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je je melden bij de gevangenis?
yeah sure, alsof we in Nederland iets doen tegen marokkanenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je je melden bij de gevangenis?
Dat is m he?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah sure, alsof we in Nederland iets doen tegen marokkanen.
En waar zei ik dat dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah sure, alsof we in Nederland iets doen tegen marokkanen.
Zeep. Dat is voor echte helden.quote:
Zo ongeveer bij het stukje over dat ie naar de gevangenis moestquote:
Serieusquote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weetje, het schijnt dat Laura Jansen al in de 30 ofzo zit. Dacht dat ze 16 was ofzo.
quote:
Met extra schuim?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeep. Dat is voor echte helden.
Ik heb Douchegel
Nee hoor. Ik vroeg alleen of hij zich dan moest melden. Heb nergens gezegd dat NL iets tegen Marokkanen doetquote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo ongeveer bij het stukje over dat ie naar de gevangenis moest.
Ik zou haar wel geven.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus![]()
Damn dat had ik haar echt nooit gegeven
Ze is van 1977. Ik heb me nooit in haar verdiept, maar zal haar foto weleens op Youtube. Dacht dat ze Esmee Denters leeftijd was ofzo, zo'n suf meisje.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus![]()
Damn dat had ik haar echt nooit gegeven
Wat is haar geheim danquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is van 1977. Ik heb me nooit in haar verdiept, maar zal haar foto weleens op Youtube. Dacht dat ze Esmee Denters leeftijd was ofzo, zo'n suf meisje.
Maar niet dus!
Dan ziet ze er niet slecht uit voor 33/quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is van 1977. Ik heb me nooit in haar verdiept, maar zal haar foto weleens op Youtube. Dacht dat ze Esmee Denters leeftijd was ofzo, zo'n suf meisje.
Maar niet dus!
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeep. Dat is voor echte helden.
Ik heb Douchegel
Met kokos, perzik of grapefruitgeurquote:
Neuh.. daar kom ik eigenlijk nooit..quote:
No thnxquote:Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slakkenslijm, kanariepoep en kaviaar
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
I know that I can use somebodyyyyyyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die bubbels heb je toch al bij het douchen?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Gasol het volgende:
even onder de douche springen en dan boodschappen doenbubbels halen voor morgen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]me 2.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zag je pas toen je de winkel uit liepquote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en jij mij zo van, negeren enzo
ja maar die zijn alcoholvrijquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die bubbels heb je toch al bij het douchen?
ik ga morgen boodschappen doen.. of het slim is weet ik alleen nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:59 schreef Gasol het volgende:
even onder de douche springen en dan boodschappen doenbubbels halen voor morgen.
Ga je weer met je moeder? Die tweets vond ik wel leuk namelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga morgen boodschappen doen.. of het slim is weet ik alleen niet
Nee, dit keer met mn zusquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je weer met je moeder? Die tweets vond ik wel leuk namelijk
Ik ben meerdere keren langs je gelopen, ukkelquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag je pas toen je de winkel uit lieptoen liep jij snel weg
Ik liep nog snel naarbuiten maarje liep de flat al in.
Had me dan aangesprokenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meerdere keren langs je gelopen, ukkelIk wist het pas zeker toen ik wegliep en je bij de kassa stond, want toen zag ik je kleren
Dat durf ik toch nietquote:
Dat idee heb ik ook altijd, maar dat is zelden daadwerkelijk het gevalquote:Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef CherryLips het volgende:
jezus christus ze zijn hiernaast aan het boren, dacht dat ze door de muur kwamen.
Nee, de grap was dat ik niet zeker wist of je er nog was en er liepen 3 vrouwen met een rode jas rondquote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat durf ik toch niet
Ik dacht dat je mij negeerde, als in, mijn knalrode jas viel aardig op
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de grap was dat ik niet zeker wist of je er nog was en er liepen 3 vrouwen met een rode jas ronddus pas toen ik je gezicht zag wist ik t
En ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik getweet heb.. ik heb het denk ik verdrongenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je weer met je moeder? Die tweets vond ik wel leuk namelijk
Ik zou knetter hard heavy metal gaan draaienquote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Goed, aan één kant zijn ze aan het boren, aan de andere kant hebben ze ruzie en boven loopt er al de hele dag een kind te janken.
twitteren vanuit de supermarkt. jij wordt er ook eenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik heb eigenlijk geen flauw idee wat ik getweet heb.. ik heb het denk ik verdrongen
quote:
Dat was rampzalig.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
twitteren vanuit de supermarkt. jij wordt er ook een
slechter kan nietquote:
Valt me wel tegen van je eigenlijk.quote:
Nee hoor, gewoon doorfokkenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Zo, harde knal boven en kind is stil.
Moet ik me zorgen gaan maken?
t probleem is opgelost toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Your child's a psychoquote:Op donderdag 30 december 2010 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet wie ik liever achter me aan heb.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Your child's a psycho
Zoals...Chuckie ...of It
oke, goed puntquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb je gezien! En jij mij! En je bent niet weggerend!
Itquote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik liever achter me aan heb.
Maar jij wel.. toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb je gezien! En jij mij! En je bent niet weggerend!
Jij, pappie.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oke. Het wordt geen pizza en ook geen gambaroni.
Hamburgers
En dan heb je die liever achter je aan?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Itis denk ik wel iets zieker nog..
Aladdinquote:Op donderdag 30 december 2010 17:14 schreef Samzz het volgende:
1 januari moet Aladdin erop komen. En nu vraag ik mij af hoe laat en welke
Nee, tuurlijk niet. Chuckiequote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan heb je die liever achter je aan?
wel flauwquote:Op donderdag 30 december 2010 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga niet bij die dakloze staan wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |