Nee,,een leuk filmpje,,goede kwaliteit op youtube..durende 7 minuten met sunshine-ginger ninja, commentaar en the road toch the final..geweldige beelden.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zit het WK te kijken?
We verliezen in de verlenging van de finale met 1-0 van Spanje.
I listen to Bruce Jumpstone!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik luister I predict a riot, van de kei-zer chiefs.
O dat. Dat intereseert me niet meer. Dacht even dat hij een transfer ofzo afketste, omdat hij liever bij Ajax het seizoen afmaakt ofzoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Commentaar bij Nederland-Brazilie, toen Maarten die onmogelijke bal Kaka uit de hoek pakte
Jammer, we hadden wereldkampioen moeten worden.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje, onder welke kei heb jij gelegen!?![]()
Jaaroverzichten: we zijn nog nooit zo vaak geen wereldkampioen geworden.Nee,,het is nog 1 dag 2010 dus doen we ff een terugblikje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een prima jaar, het WK was geweldig maar het had het mooier gemaakt.
![]()
The Wizzard van Black Sabbath hierquote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef HeatWave het volgende:
En broesen!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je springt, huppel je niet. Huppelen is voor konijntjes.
*zucht*quote:Op donderdag 30 december 2010 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Peu wil jou verwarmen!
En hij geeft je een paar schoenen cadeau.
quote:
Ik dacht dat jij wel even langs zou komen, onze eigen knuffelmarokkaanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Peu wil jou verwarmen!
En hij geeft je een paar schoenen cadeau.
Vind je?quote:
Blijkt het toch gewoon een kutmarokkaan te zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel even langs zou komen, onze eigen knuffelmarokkaan
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:43 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel even langs zou komen, onze eigen knuffelmarokkaan
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blijkt het toch gewoon een kutmarokkaan te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |