Kom maar halenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stuur maar een pakketje hierheen op
Neuj.. dan gooi ik er zo wel gewoon een pizza inquote:
Bewaar de saus en gooi dat in de vriezer.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik ga straks genoeg spaghetti maken om een heel weeshuis te voeren.
Ex is bij een vriend, komt pas heel laat thuis als het goed is.
Kind is bij een vriend, weet nooit hoe laat die thuis komt.
Ik krijg al die spaghetti echt niet in mn eentje op
Goeie muziekquote:Op donderdag 30 december 2010 16:00 schreef dawg het volgende:
tour of duty top100 binnen, wat een gave cd is dat. 60s
Daar heb ik ook nog ergens een cd van.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:00 schreef dawg het volgende:
tour of duty top100 binnen, wat een gave cd is dat. 60s
Ik had er niks mee te makenquote:
ik heb er nu 7.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog ergens een cd van.
Fijne avondquote:Op donderdag 30 december 2010 16:01 schreef rival het volgende:
Je zal maar om 4 uur klaar zijn ipv 5 uur
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb geen drop op mijn kop!
Het was El.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had er niks mee te maken
Aangepastquote:
Deed ik! Ik zit nu te wachten, kijk naar je flatquote:
Kloptquote:
Wat is iedereen gemeen vandaagquote:Op donderdag 30 december 2010 16:05 schreef Boudibou het volgende:
Mag ik geen pms naar leuke meiden sturen?
Maakt niet uit, naar GvsE dus nog wel.
hoe is het met je vriendje?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij daalt mijn IQ naarmate ik hier vaker post.
En dat heb ik na 2 jaar pas door.
Die blijft tof. Vanmiddag ff gebeld.quote:
Zolang je woorden als "naarmate" kan spellen, zit je goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:05 schreef Boudibou het volgende:
Mag ik geen pms naar leuke meiden sturen?
Maakt niet uit, naar GvsE dus nog wel.
Z'n moeder?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die blijft tof. Vanmiddag ff gebeld.
Hij spreekt vanavond af met een andere vrouw!Maar dat mag.
Maar als je het nu pas doorhebt terwijl je nu dommer zou moeten zijn eigenlijk dus (volg je het nog?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:06 schreef vencodark het volgende:
Ik ben noooit gemeen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is iedereen gemeen vandaag
Yup. Maar het helpt ook dat ik hier een spellingscontrole heb, dus ik zie het gelijk wanneer het fout is.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zolang je woorden als "naarmate" kan spellen, zit je goed.
Nee, vriendin van hem die hij al jaren kent.quote:
Euuuhm ja!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als je het nu pas doorhebt terwijl je nu dommer zou moeten zijn eigenlijk dus (volg je het nog?) dan is er sprake van een stijgende lijn eigenlijk!
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Maar het helpt ook dat ik hier een spellingscontrole heb, dus ik zie het gelijk wanneer het fout is.
Ga dan ff terug zwaaienquote:Op donderdag 30 december 2010 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Mmm, misschien dat ik zo boodschappen ga doen
Mag dat nog, roze voor mannen?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga dan ff terug zwaaienk heb een roze blouse aan.
Oh en als k klaar ben schiet k ook ff de jumbo in
Je doet er zelf maar moeite voor, balletjequote:Op donderdag 30 december 2010 16:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waar blijven die foto's, kreng
Mijn zoon roept dan meteen HOMOquote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag dat nog, roze voor mannen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo spel ik wel standaard het woord enigszins verkeerd.
Ja, hoe?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je doet er zelf maar moeite voor, balletje
Zoek dat zelf maar uitquote:
Dat leek me te kinderlijk, al kwam het wel in me op.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon roept dan meteen HOMO
Ik plaats de z en s nogal eens verkeerd.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Boudibou het volgende:
[..],, alhoewel het een instinker kan zijn.
Tuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mag dat nog, roze voor mannen?
quote:
Bruine mannen kunnen het hebben. Sommige. Blanke nooit.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
Real men can wear pink.
Ik vind het alleen zelden mooi.
Gelukkig voel ik me zo zeker dat ik t kan hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is 12, dan mag hetquote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat leek me te kinderlijk, al kwam het wel in me op.Maar een paar jaar terug was roze helemaal in voor mannen en vroeg me af of dat nog zo was.
[..]
Ik plaats de z en s nogal eens verkeerd.
Ligt er aan of je weg moet, als je nergens heen hoeft kun je best nog even lamballen, anders spring maar lekker onder de douchequote:Op donderdag 30 december 2010 16:10 schreef Gasol het volgende:
Douchen of nog even lamballen met laptop in bed.... keuzes...
ik heb ook lang geleden eens een roze polo gekocht, maar die heb ik echt al heel lang niet meer gedragen.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat leek me te kinderlijk, al kwam het wel in me op.Maar een paar jaar terug was roze helemaal in voor mannen en vroeg me af of dat nog zo was.
Oh absoluut!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is 12, dan mag het
Als je zo iemand met een lange rode jas voorbij ziet komen, dat ben ikquote:Op donderdag 30 december 2010 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga dan ff terug zwaaienk heb een roze blouse aan.
Oh en als k klaar ben schiet k ook ff de jumbo in
Sukkelquote:
Een jaar of 5 terug zag ik het veel. Tegenwoordig toch wel minder geloof ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ook lang geleden eens een roze polo gekocht, maar die heb ik echt al heel lang niet meer gedragen.
Ha-Ha..Marokkaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef vencodark het volgende:
Ik plaats de z en s nogal eens verkeerd.
Dan schrijf je : ''ik vind dat...''quote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat dit mijn mening is.
Goed opgevoedquote:Op donderdag 30 december 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je weg moet, als je nergens heen hoeft kun je best nog even lamballen, anders spring maar lekker onder de douche
Ja godver, alles wat ik schrijf is mijn mening. Nondeju!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan schrijf je : ''ik vind dat...''
Verdomme.
Hij zal het nooit over straat roepen naar een vreemde ofzo hoorquote:
Rozo polo's vind ik zelf ook best foutquote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ook lang geleden eens een roze polo gekocht, maar die heb ik echt al heel lang niet meer gedragen.
ik droeg ze (polo's) in de zomer vooral naar mijn werk, was toch wat netter dan de shirtjes die ik heb. maar dat probleem heb ik niet meer, en sindsdien draag ik bijna geen polo's meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een jaar of 5 terug zag ik het veel. Tegenwoordig toch wel minder geloof ik.
Naar wie roept ie het dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zal het nooit over straat roepen naar een vreemde ofzo hoor
Dat is het voordeel, je hoeft niet meer voor netjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ik droeg ze (polo's) in de zomer vooral naar mijn werk, was toch wat netter dan de shirtjes die ik heb. maar dat probleem heb ik niet meer, en sindsdien draag ik bijna geen polo's meer.
Lekker lamballen dus. Hoewel dat wel je ritme kan verneuken, ofzo dacht ikquote:
elk shirt wat ik heb zou ik niet meer naar (het meeste) werk kunnen dragen nu, dan komt er nog een mouw onderuit.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het voordeel, je hoeft niet meer voor netjes.
Vrouwen met lange rode jassenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je zo iemand met een lange rode jas voorbij ziet komen, dat ben ik
Mn broertjequote:
Ooohja!! Hoe staat het daarmee?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
elk shirt wat ik heb zou ik niet meer naar (het meeste) werk kunnen dragen nu, dan komt er nog een mouw onderuit.
wat niet?quote:
Make up your mind, man!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook een polo waar roze de hoofdkleur is. Staan ook liggende strepen opp in andere kleuren. Draag hem in de zomer wel eens.
Wie is Ezechielk?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje![]()
En Ezechielk, die wordt gewoon standaard homo genoemd door mn zoon
heel goed, zo goed als helemaal genezen nu.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooohja!! Hoe staat het daarmee?
Dat kan, maar morgen gaat de wekker wel weer om 7u dus dan zit ik er gelijk weer inquote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker lamballen dus. Hoewel dat wel je ritme kan verneuken, ofzo dacht ik
Nice. Maar nog niet af he? Wanneer gaan ze verder?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
heel goed, zo goed als helemaal genezen nu.
Geniaal kindquote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn broertje![]()
En Ezechielk, die wordt gewoon standaard homo genoemd door mn zoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |