4 x foutquote:Op donderdag 30 december 2010 15:06 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Sowieso Frankrijk
Of USA
Of Ausralie
Of Scandinavië
Daar is een apart topic over [NL] Street View Quiz [#10]quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is een apart topic over [NL] Street View Quiz [#10]
Nee dus
BTW: Hoeveel bergen heeft Nederland?
Even serieus zoeken... En logisch nadenken... Niet gelijk maar lukraak alle landen opnoemen...quote:
Nee ook geen Streetview daar..quote:
Juist dat bedoel ikquote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef bork het volgende:
Autovia del cantabrico, Coana
Was jullie ff kwijt. Is niet zo moeilijk, Spanje en groen moet noorden zijn, kijk je of een snelweg ziet met een aardige rivier (kan dus best grof) en presto.
Juist, achteraf bedacht ik dat er toch wat weinig aanknopingspunten waren , vandaar maar een beetje in de juiste richting hinten...quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef redunzl het volgende:
Ponte Frassu sul Coghinas, Sardinië, Italië
richtig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:26 schreef tdrone het volgende:
Friedrich-Ebert-Anlage, Frankfurt am Mainz
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
en als je beter kijkt zie je meteen dat dat niet kan
inderdaad lastig aangezien ze in Suriname geen streetview hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 10:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik denk meer zoiets als Suriname oid. Wel lastig.
zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:20 schreef chufi het volgende:
kan geen rotonde meer zien, klopt het gezien die zeilboot dat het aan de kust is?
ik heb (voor mijn gevoel) alle rotondes van spanje gezienquote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef bork het volgende:
wel nu, het probleem is dat ik geen enkele hint kan vinden die het complete antwoord niet geeft, dus op hoop van zegen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bij op hoop van zegen had ik een lijn (la linea) getyptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:53 schreef chufi het volgende:
ja zo welAvenida de Espaņa, La linea de la Concepcion, Spain
Juistquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:00 schreef redunzl het volgende:
Hottentots Hollandberge, Cape Town, Zuid-Afrika
Zou kunnen i.i. niet Roemeens of Tsjechischquote:
ik krijg alleen ford's te zien als ik fort typ op googlequote:Op woensdag 5 januari 2011 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
nee, tis een 5 hoekig fort trouwens
Misschien een andere zuidelijker taal kiezen of fortress gebruikenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik krijg alleen ford's te zien als ik fort typ op google
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef redunzl het volgende:
Bulevardul Regele Ferdinand, Timisoara, România
meestal heb ik het bij het juiste eind dus dan zijn het geen hintsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he tdrone, zoek je wel eens voordat je om hints begint te vragen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:32 schreef bork het volgende:
Templo de Diana, Calle de Santa Catalina, Mérida, Espaņa
1 minuutje werk
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef tdrone het volgende:
Rua Manuel Dias Nunes, Serpa Municipality, Portugal
quote:
had ook een franse kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:10 schreef Tenano het volgende:
Moet wel, want dit lijkt me geen ivoorkust
Juistquote:
chufi 164quote:
quote:
Juist, de watertoren, tevens een observatie-station, voetbal stadion en de skispringschansenquote:
gefeliciteerd, dat er nog veel speurwerk mag volgen!quote:
thx!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef redunzl het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dat er nog veel speurwerk mag volgen!![]()
![]()
![]()
ik was zelf al een tijdje geleden gestopt maar het is blijkbaar ongeneeslijk...![]()
Kobe, Japan
Over een half jaar doe ik een jaar mee en dan is mijn score 3 of zoquote:
nope,quote:
goed googlen en algemene kennis helpt bij mij vaak godquote:Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Over een half jaar doe ik een jaar mee en dan is mijn score 3 of zo
Snap nog steeds niet hoe jullie die dingen vinden. Echt ziek!
juist!quote:
Volgens mij heb ik deze ergens voorbij zien komen, maar weet niet meer waar, ik dacht Engelandquote:
Engeland is goedquote:Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze ergens voorbij zien komen, maar weet niet meer waar, ik dacht Engeland
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef redunzl het volgende:
Chauntry Place, Coventry, United Kingdom
Ga je ons nu iets verwijten ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:59 schreef bork het volgende:
Bahnhofstrasse, Schaffhausen
Waarom is deze niet gevonden? Zo moeilijk wat deze niet volgens mij.
Zo die heb je ook lekker snelquote:
Ik eis een antwoord, en snel.. Jullie kunnen snel plaatsen opzoeken, dus dan reageer je ook maar ff snel op mijn vraag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Puntenslijpers het volgende:
WTF? zijn jullie allemaal autisten ofzo?
Hoe kan je in godsnaam zo snel achter een plaats komen door een random foto
Meestal worden er herkenbare plaatsen geplaatst, dus dan is het een kwestie van googlen of dat je het gewoon weet. Die AVA vond ik lastig maar met wat hints kwam ik er toch uit ...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Puntenslijpers het volgende:
[..]
Ik eis een antwoord, en snel.. Jullie kunnen snel plaatsen opzoeken, dus dan reageer je ook maar ff snel op mijn vraag.
"falling domino building" pagina 2 dan bij plaatjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Puntenslijpers het volgende:
Wat heb je als zoekterm gebruikt dan?
klopt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef chufi het volgende:
En deze is geen oh jaatje voor mij iig.. Zuid Europa hou ik het op
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:26 schreef JDude het volgende:
Dan eerder Italie. Frankrijk heeft niet van die smalle kentekenplaatjes.
quote:
Kan je de hints geven nu de opdracht geraden is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef bork het volgende:
Deze is wel erg sneaky, er zitten wel 2 duidelijke aanwijzingen betreffende het land. (eigenlijk 3 maar die is voor de meer gevorderen)
juist!quote:
Komt later wel dan...quote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef Tenano het volgende:
Gooi er maar een nieuwe op, heb even geen tijd, srry:$
Er zijn veel bruggen, weet jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef JDude het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat mijn opgave zo geraden zou zijn.
betekent dit tunnel?quote:
een brugquote:
quote:
Probeer deze eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef JDude het volgende:
Bruggen zijn niet zo moeilijk, blijkt wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |