eerst de deze laten doodgaanquote:
IK had nog nieuwe poppetjes, zij stond gebukt, en hij had zijn hand eigenlijk perfect voor deze houding, dus heb ik ze maar zo neergezetquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeveel tijd om uitleg te geven krijg ik?
Nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeveel tijd om uitleg te geven krijg ik?
Is uw humorknopje weer stuk vandaag?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerst de deze laten doodgaan
quote:
Waar zijn die dan van van trein model bouw of zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
IK had nog nieuwe poppetjes, zij stond gebukt, en hij had zijn hand eigenlijk perfect voor deze houding, dus heb ik ze maar zo neergezet.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
IK had nog nieuwe poppetjes, zij stond gebukt, en hij had zijn hand eigenlijk perfect voor deze houding, dus heb ik ze maar zo neergezet.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Waar zijn die dan van van trein model bouw of zo?
Fistfucking is ook fuckingquote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een ander standje
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet
[..]
Is uw humorknopje weer stuk vandaag?![]()
spreek me daar maar niet vanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fistfucking is ook fucking
Okeequote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was alleen zelf de PI vergeten erbij te zetten
Ik ken het gewoon nietquote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Muck het volgende:
Zingen we even mee?
Ieder jaar in juli dan zit heel mijn auto weer vol
Ja dan gaan we met vakantie naar de Costa del Sol
Na de eerste dag lig ik al uitgeteld
Ben ik door dat Spaanse fruit geveld
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:36 schreef DaMart het volgende:
De treindienst is weer hervat.
De inwoners worden er ondeugend van.
[ afbeelding ]
Ja, precies, zoiets zal ik toch nooit meemakenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dingen die met seks te maken hebben
quote:
Oh, vertel?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spreek me daar maar niet van
Ik doe ook meisjes hoor, jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het gewoon niet
Ik vind het zoooo leukquote:Maar Glee is leuk MuckAl 13 afleveringen verslonden in 2 dagen
Die poppetjes zijn echt stoerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van hun kameraden schrok er zo van, dat hij nog maar een slok nam.
[ afbeelding ]
dat had ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, vertel?Ik heb een erg ongezonde vorm van nieuwsgierigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |